No myslím, že Německo to jistí. Tady to moc zavání nějakou vraždou. Zase bych to s tím kočárem tak nepřeháněl. Otec vozil celou familii ve Š120 a taky to šlo. A jistě nebyl sám.Fx píše:Jak přijdou děti, je to z hlediska auta průšvih. Začneš řešit, kam dáš plínky a kočárek, zjistíš, že buď budeš kupovat auto podle kočárku, nebo kočárek podle auta.
Ze zastoupení BMW mají z tohodle výběru sklopné zadní sedačky jen E30 touring a E36 coupé a touring (sedan jen dost výjimečně). Pokud považuješ výběr E36 323i za solidní, zkus se po pár bazarech projít, ono tě to přejde - pokud tedy budeš mít nějaké specifičtější nároky na výbavu. O E30 už vůbec nemluvě. U jiné značky by mě pojem výbava až tak nevzrušoval, protože tam většinou končí u klimy a el. oken.
Vzhledem k tomu, co řešíš, bych vybíral asi mezi Focusem a Golfem, a vybral bych to, co se krade míň.
Výběr vozu
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Ty se chystáš s tím autem bourat, že tak moc řešíš bezpečnost... Třícu chvíli skoro zavrhuješ, protože je nebezpečná... Já ti nevím, můžeš mít sebebezpečnější auto a můžeš se vybourat tak debilně, že to stejně nepřežiješ... Možná jsem tak mladej a neuvážlivej, ale pro mě to kritérium nepatří do těch nejhlavnějších...(samo neberu extrémy, jako pojízdá rakev už ve 30 km/h - např. Favorit...
)
Říkáš, že se chceš dobře svézt, resp. si někdy pořádně zařídit, čili potřebuješ něco, co dokáže být hravý, ať už jde o dynamiku nebo podvozek...
...jak řekl kony, koupit si auto, které se ti nelíbí není asi nejlepší nápad, vystihnuto v Newmikově podpisu: "Life is too short to drive ugly cars..."
...chceš, aby to bylo do budoucna možný využít jako rodinný vozidlo, předpokládám, že manželku budeš vozit jen jednu a děti taky max dvě až tři, takže v čem je problém, co se prostoru na zadních sedačkách např. v E30 týče...?
Já bych být Tebou stejně volil toura, jako má Dvoris...
A zas taková socka asi nebudeš, když máš jednorázově cca 100 tisíc na koupi auta, takže když koupiš za pade až šede, v poho ti zbyde na servisování a pod....

Říkáš, že se chceš dobře svézt, resp. si někdy pořádně zařídit, čili potřebuješ něco, co dokáže být hravý, ať už jde o dynamiku nebo podvozek...
...jak řekl kony, koupit si auto, které se ti nelíbí není asi nejlepší nápad, vystihnuto v Newmikově podpisu: "Life is too short to drive ugly cars..."
...chceš, aby to bylo do budoucna možný využít jako rodinný vozidlo, předpokládám, že manželku budeš vozit jen jednu a děti taky max dvě až tři, takže v čem je problém, co se prostoru na zadních sedačkách např. v E30 týče...?
Já bych být Tebou stejně volil toura, jako má Dvoris...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Focus je co do rizeni jedno z prijemnejsich aut "noveho veku" a kdyz uz tak alespon s nejakym silnejsim motorem prosim. Ale je asi zbytecne rikat, ze v pomerech starsich aut je ridicsky pritazlive z dvaceti procent souperu.
Trojkovy Golf je tupost sama, je to proste mrd.
Focus je kompromis. Golf je mrd.
Kompromis.... - ....mrd.
I kdyz, abych byl ferovej, jak jsem uz rikal, je vicero druhu zabavy za volantem a ja jsem se treba posledne (ani nevim jakym spusobem k tomu doslo) dostal za volant dieseloveho Pola s otviratelnou celou strechou (ale ne cabrio) a kdyz jsem vletel do kruhace asi 40km/h a dostal tak masivni nedotacivy smyk, ze by ho mohl zavidet i Passat a nasledne jsem z kruhace vyletel pod plnym plynem, pricemz se ale samozrejme zadne dramaticke zrychlovani nekonalo, byl jsem vysmatej jako blazen.
"Ponekud tupe auto" je hodne slaby vyraz kdyz se bavime o Golfu treti generace.bmwman píše: Řeším bezpečnost. Takže z řad Golfů připadá v úvahu právě trojka. Je mi jasný, že proti I a II je to poněkud tupé auto.
Trojkovy Golf je tupost sama, je to proste mrd.
Focus je kompromis. Golf je mrd.
Kompromis.... - ....mrd.
I kdyz, abych byl ferovej, jak jsem uz rikal, je vicero druhu zabavy za volantem a ja jsem se treba posledne (ani nevim jakym spusobem k tomu doslo) dostal za volant dieseloveho Pola s otviratelnou celou strechou (ale ne cabrio) a kdyz jsem vletel do kruhace asi 40km/h a dostal tak masivni nedotacivy smyk, ze by ho mohl zavidet i Passat a nasledne jsem z kruhace vyletel pod plnym plynem, pricemz se ale samozrejme zadne dramaticke zrychlovani nekonalo, byl jsem vysmatej jako blazen.
No, bude to porod, to je jasný. S garáží to vidím bledě. Pravděpodobnější bude hlídaný venkovní stání.Fx píše:U E36 už ani to Německo není žádná velká jistota. Jinak samozřejmě, jde všechno, taky byla spousta lidí, co děcka tahali tramvají.Ještě bych položil jednu otázku, budeš mít garáž?
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
když jsem se takhle rozhodoval co dál . říkal jsem si že jsem dost mladej na to abych si koupil rodinny auto a ne dost prachatej abych si mohl koupit něco novýho . Volba byla jasná iso . je to pěkný svezení za relativně slušné peníze a zaklad na pár let je to moc fajne . nebo se poohlídnou po německých bazarech a najít pěknou dvaapuli v Mpaketu
ale možná za takový peníze jaký píšeš bych se poohlídl i po Audi
Naposledy upravil(a) Stenlie dne 30. 08. 2009 21:01, celkem upraveno 1 x.
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Nikdo se nechystá bourat a přece lidi bourají. Lidi jezdí jako prasata. Nejvíce řeším bezpečnost a zábavu za volantem, prostor až tak nepotřebuji, ale vždy je dobrý mít to všechno dobře promyšlené.WilD píše:Ty se chystáš s tím autem bourat, že tak moc řešíš bezpečnost... Třícu chvíli skoro zavrhuješ, protože je nebezpečná... Já ti nevím, můžeš mít sebebezpečnější auto a můžeš se vybourat tak debilně, že to stejně nepřežiješ... Možná jsem tak mladej a neuvážlivej, ale pro mě to kritérium nepatří do těch nejhlavnějších...(samo neberu extrémy, jako pojízdá rakev už ve 30 km/h - např. Favorit...)
Říkáš, že se chceš dobře svézt, resp. si někdy pořádně zařídit, čili potřebuješ něco, co dokáže být hravý, ať už jde o dynamiku nebo podvozek...
...jak řekl kony, koupit si auto, které se ti nelíbí není asi nejlepší nápad, vystihnuto v Newmikově podpisu: "Life is too short to drive ugly cars..."
...chceš, aby to bylo do budoucna možný využít jako rodinný vozidlo, předpokládám, že manželku budeš vozit jen jednu a děti taky max dvě až tři, takže v čem je problém, co se prostoru na zadních sedačkách např. v E30 týče...?
Já bych být Tebou stejně volil toura, jako má Dvoris...A zas taková socka asi nebudeš, když máš jednorázově cca 100 tisíc na koupi auta, takže když koupiš za pade až šede, v poho ti zbyde na servisování a pod....
Já nemám jednorázově 100 táců, to bude až za rok a je to jen předpoklad.
Když bych volil e30, tak nejlépe kupé, které by mělo mít nejlepší tuhost karosérie a kromě toho se mi líbí nejvíc. Rodinu bych v tom nevozil.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
Audi ani omylem. 323 e36 je 2,5 lStenlie píše:když jsem se takhle rozhodoval co dál . říkal jsem si že jsem dost mladej na to abych si koupil rodinny auto a ne dost prachatej abych si mohl koupit něco novýho . Volba byla jasná iso . je to pěkný svezení za relativně slušné peníze a zaklad na pár let je to moc fajne . nebo se poohlídnou po německých bazarech a najít pěknou dvaapuli v Mpaketuale možná za takový peníze jaký píšeš bych se poohlídl i po Audi
Třeba tady jedna, ale docela daleko:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
A ještě dotaz: proč zrovna 323? proč ne 325? očekáváš nějak razantně jinou spotřebu, že se chceš dobrovolně připravit o 22 koní?
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM
323 je novější a výkon byl snížen ve prospěch točivého momentu. Údajná nižší spotřeba je taky plus. 325 končila přibližně v 1995.Vasek píše:A ještě dotaz: proč zrovna 323? proč ne 325? očekáváš nějak razantně jinou spotřebu, že se chceš dobrovolně připravit o 22 koní?
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
rozhodne M52 pokud se rozhodnes pro e36...velice povedenej a moderni motor
323i by byla nejlepci volba 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
pip píše:Focus je co do rizeni jedno z prijemnejsich aut "noveho veku" a kdyz uz tak alespon s nejakym silnejsim motorem prosim. Ale je asi zbytecne rikat, ze v pomerech starsich aut je ridicsky pritazlive z dvaceti procent souperu.
"Ponekud tupe auto" je hodne slaby vyraz kdyz se bavime o Golfu treti generace.bmwman píše: Řeším bezpečnost. Takže z řad Golfů připadá v úvahu právě trojka. Je mi jasný, že proti I a II je to poněkud tupé auto.
Trojkovy Golf je tupost sama, je to proste mrd.
Focus je kompromis. Golf je mrd.
Kompromis.... - ....mrd.
I kdyz, abych byl ferovej, jak jsem uz rikal, je vicero druhu zabavy za volantem a ja jsem se treba posledne (ani nevim jakym spusobem k tomu doslo) dostal za volant dieseloveho Pola s otviratelnou celou strechou (ale ne cabrio) a kdyz jsem vletel do kruhace asi 40km/h a dostal tak masivni nedotacivy smyk, ze by ho mohl zavidet i Passat a nasledne jsem z kruhace vyletel pod plnym plynem, pricemz se ale samozrejme zadne dramaticke zrychlovani nekonalo, byl jsem vysmatej jako blazen.
Mrd. Jak se to vezme. Po povedené II určitě. Ale porovnej to s jinými auty stejné kategorie a roku a zas tak špatně na tom nebyl. Je to držák, festovně postavený auto, je jich všude mraky, dílů a tuningu habaděj, nejezdí nejhůř, výkon motorů a konstrukce podprůměrná, ale zase něco vydrží. Je oblíbený u zlodějů, to taky něco znamená.
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
to je opet jeden z dotazu co NEMA reseni. Budiz k dobru pisateli,
ze alespon udelal "jakous takous" tabulku s PRO a PROTI.
Muze se rok/dva/tri rozhodovat a stejne nakonec skonci v necem
uplne jinem nez vubec planoval, protoze pri techto dotazech
uz je stejne davno rozhodnut skoncit v nejakem komercnim suntu...
Pokud nejsem zivnostnik a nepotrebuji "specificky" vuz ktery mi bude
naplnovat me potreby k podnikani tak clovek s mozkem vybira auto
pocitem a dusi (samozrejme tez svym fin. moznostem). Maximalne
dovybere motorizaci podle prevazujiciho pouziti.
Neznam moc lidi, kteri budou "stastni" kazdy den jezdit priblizovadlem
ktere nechteli nebo se jim nelibi s blazenym pocitem, ze to jezdi
o 1l/100km usporneji nez jejich vysneny vozik. Osobne de-fakto nemam
zadny usporny vuz dle dnesnich meritek, ale ve vsech autech co mam
jezdim s usmevem na tvari, ze mne to bavi.
Jsem presvedcen, ze Golfy, Focusy a jim podobnych tisic dalsich vozejku
jsou pro bezny provoz vice nez dobra auta, ale radost bych z toho
osobne nemel. Ta moderni auta jsou tak nejak pocitove mrtva
(mluvim za sebe - on takovy majitel Golfa za nej bude "dejchat" uplne
stejne jako ja za "Tricu") a asi by mne nijak pri jizde netesila.
Jestli jsi mlady, mas tu moznost a auta Te pritahujou kup co Te bude
bavit, vykasli se na pocit rozumu (notne ziveny okolim, ze by jsi si mel
koupit neco "mainstreamovyho") ktery se Ti snazi vnutit karu kterou jezdi
nemecti duchodci a sahni po necem v cem si nebudes pripadat jako
dalsich 80% obyvatel kteri nas, "nadsence" starych neekonomickych
zabijackych aut, nechapou a zatracujou. Tech "usetrenych" par stovek
litru za to nestoji.
Dopadnes jako muj otec, kteremu rozum veli jezdit Octavii 1.9SDI
70km/h pri prumerne spotrebe 4,5l/100km a kdykoliv muze si ode mne
bere nejakou E30 se slovy, ze si "pro neco si musi dojet"... Auto mi pak
vraci s prazdnou nadrzi a rohlikem na tvari. Uz mu nic ani nerikam - jeho
"rozum" by se stejne vzpecoval
A bezpecnost??? Samozrejme mi to neni jedno (nejsem sebevrah),
ale jak jiz rikal pred "X lety" Enzo Ferrari kdyz se ho novinari ptali proc
auto ktere jezdi pres 300kmh ma pouze mechanicke brzdy na zadnich
kolech - ...panove auto je od "jezdeni", ne od "brzdeni". Tudiz i ja nemam
auto primarne na to abych se s nim nekde vyvalel.
ze alespon udelal "jakous takous" tabulku s PRO a PROTI.
Muze se rok/dva/tri rozhodovat a stejne nakonec skonci v necem
uplne jinem nez vubec planoval, protoze pri techto dotazech
uz je stejne davno rozhodnut skoncit v nejakem komercnim suntu...
Pokud nejsem zivnostnik a nepotrebuji "specificky" vuz ktery mi bude
naplnovat me potreby k podnikani tak clovek s mozkem vybira auto
pocitem a dusi (samozrejme tez svym fin. moznostem). Maximalne
dovybere motorizaci podle prevazujiciho pouziti.
Neznam moc lidi, kteri budou "stastni" kazdy den jezdit priblizovadlem
ktere nechteli nebo se jim nelibi s blazenym pocitem, ze to jezdi
o 1l/100km usporneji nez jejich vysneny vozik. Osobne de-fakto nemam
zadny usporny vuz dle dnesnich meritek, ale ve vsech autech co mam
jezdim s usmevem na tvari, ze mne to bavi.
Jsem presvedcen, ze Golfy, Focusy a jim podobnych tisic dalsich vozejku
jsou pro bezny provoz vice nez dobra auta, ale radost bych z toho
osobne nemel. Ta moderni auta jsou tak nejak pocitove mrtva
(mluvim za sebe - on takovy majitel Golfa za nej bude "dejchat" uplne
stejne jako ja za "Tricu") a asi by mne nijak pri jizde netesila.
Jestli jsi mlady, mas tu moznost a auta Te pritahujou kup co Te bude
bavit, vykasli se na pocit rozumu (notne ziveny okolim, ze by jsi si mel
koupit neco "mainstreamovyho") ktery se Ti snazi vnutit karu kterou jezdi
nemecti duchodci a sahni po necem v cem si nebudes pripadat jako
dalsich 80% obyvatel kteri nas, "nadsence" starych neekonomickych
zabijackych aut, nechapou a zatracujou. Tech "usetrenych" par stovek
litru za to nestoji.
Dopadnes jako muj otec, kteremu rozum veli jezdit Octavii 1.9SDI
70km/h pri prumerne spotrebe 4,5l/100km a kdykoliv muze si ode mne
bere nejakou E30 se slovy, ze si "pro neco si musi dojet"... Auto mi pak
vraci s prazdnou nadrzi a rohlikem na tvari. Uz mu nic ani nerikam - jeho
"rozum" by se stejne vzpecoval
A bezpecnost??? Samozrejme mi to neni jedno (nejsem sebevrah),
ale jak jiz rikal pred "X lety" Enzo Ferrari kdyz se ho novinari ptali proc
auto ktere jezdi pres 300kmh ma pouze mechanicke brzdy na zadnich
kolech - ...panove auto je od "jezdeni", ne od "brzdeni". Tudiz i ja nemam
auto primarne na to abych se s nim nekde vyvalel.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Hayabusa píše:co žigul ? zadní náhon a pro rodinu akorát
Možná tak pro romskou rodinu. Našel jsem jeden moc pěknej kousek: http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 00/7536180 tak kdyby měl někdo zájem...
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
