
peknej vejfuck
Jj, to je systém APES, někdy chybně označovaný jako vopice, nebo Á-PES což je úplně nesmyslně - bacha čokl (jako, že to vrčí a smrdí). APES = Air-Pump Exhaust System, pro nezasvěcené, funguje obdobně jako turbo, ale naopak. Turbo tlačí do motoru vzduch, APES ho na konci vysává využívaje efektu laboratorní vývěvy. U obzvlášťe silných motorů, jako v tomto případě (soudím podle tloušťky potrubí tlumiče a šířky pneumatiky, navíc se domnívám, že jde o diesel - trubka dolů) je účinek takového zařízení dvojitý a to:
1) Při malých rychlostech spaliny proudící vysokou rychlostí z výfucku tahají ssebou molekuly okolního vzduchu a způsobují pod vozidlem podtlak (známý přísavný efekt z F1).
2) Naopak při dostatečně rychlém pohybu vozidla dochází k otočení jevu, takže je proud spalin doslova vysáván z motoru, což mu značně ulehčuje práci a někdy si i odpočine.
Za povšimnutí rovněž stojí, jak dovedně úpravce použil polyamidové zdrhovací pásky na výfuck, jehož teplota zcela jistě nepřesáhne 50°C
1) Při malých rychlostech spaliny proudící vysokou rychlostí z výfucku tahají ssebou molekuly okolního vzduchu a způsobují pod vozidlem podtlak (známý přísavný efekt z F1).
2) Naopak při dostatečně rychlém pohybu vozidla dochází k otočení jevu, takže je proud spalin doslova vysáván z motoru, což mu značně ulehčuje práci a někdy si i odpočine.
Za povšimnutí rovněž stojí, jak dovedně úpravce použil polyamidové zdrhovací pásky na výfuck, jehož teplota zcela jistě nepřesáhne 50°C
BMW RULEZZZ !
Geront píše:Jj, to je systém APES, někdy chybně označovaný jako vopice, nebo Á-PES což je úplně nesmyslně - bacha čokl (jako, že to vrčí a smrdí). APES = Air-Pump Exhaust System, pro nezasvěcené, funguje obdobně jako turbo, ale naopak. Turbo tlačí do motoru vzduch, APES ho na konci vysává využívaje efektu laboratorní vývěvy. U obzvlášťe silných motorů, jako v tomto případě (soudím podle tloušťky potrubí tlumiče a šířky pneumatiky, navíc se domnívám, že jde o diesel - trubka dolů) je účinek takového zařízení dvojitý a to:
1) Při malých rychlostech spaliny proudící vysokou rychlostí z výfucku tahají ssebou molekuly okolního vzduchu a způsobují pod vozidlem podtlak (známý přísavný efekt z F1).
2) Naopak při dostatečně rychlém pohybu vozidla dochází k otočení jevu, takže je proud spalin doslova vysáván z motoru, což mu značně ulehčuje práci a někdy si i odpočine.
Za povšimnutí rovněž stojí, jak dovedně úpravce použil polyamidové zdrhovací pásky na výfuck, jehož teplota zcela jistě nepřesáhne 50°C
JASNĚ, ŽE VÍME ... v sedm sme tam jak na koniGeRoX píše:tys ji jeste nerozstrelil?????Fikux píše:Zrovna v neděli sem uvažoval jakou koncovku si dám na pětku a už mám jasno![]()
![]()
![]()
![]()
TO SE ANI NESTANE PAPRIKO !!!!
jo vlastne ti sebrali papiry...![]()
![]()
![]()
![]()
CO TO MELEŠ?![]()
2 Fikux&Miguel: zewlaci vite o ctvrtku?
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
... no jasne ... cili rezervacka staci na pul devatou...Fikux píše:JASNĚ, ŽE VÍME ... v sedm sme tam jak na koniGeRoX píše:tys ji jeste nerozstrelil?????Fikux píše:Zrovna v neděli sem uvažoval jakou koncovku si dám na pětku a už mám jasno![]()
![]()
![]()
![]()
TO SE ANI NESTANE PAPRIKO !!!!
jo vlastne ti sebrali papiry...![]()
![]()
![]()
![]()
CO TO MELEŠ?![]()
2 Fikux&Miguel: zewlaci vite o ctvrtku?
