



Hmm...prej jo. U turba je problem, ze ma velkej rozptyl te spotreby, cili, kdyz kloboucis, muzes jet i pod 8, ale jak to trochu osolis, spotreba ti leze "rapidnejsi umernosti" nez u atmosfery a neni zas takovej problem se vysplhat na(d) dvacitku (pro porovnani iSo dostane clovek tak na 15, kdyz se "snazi" - neberu extremy jako treba RZ na Bigu, kde jde o to, ze clovek sotva zaradi za 3...)Zavarenec píše:No já na ty 1.8T moc chvály neslyšel. Prej se to sere, žere a nic moc to nejede
Oktávka v zatáčkách zaostává hlavně kvůli zadní nápravě. Jinak Octavia 1.8T (2 roky stará tehdy) jede srovnatelně s 325i E30 minimálně na sprintu 400m (kdysi jsme zkoušeli s DCm a členem MT), na Sosně nepatřila mezi pomalejší auta (ale tam to měřit nešlo, všichni krom mě driftovali).WilD píše:Hmm...prej jo. U turba je problem, ze ma velkej rozptyl te spotreby, cili, kdyz kloboucis, muzes jet i pod 8, ale jak to trochu osolis, spotreba ti leze "rapidnejsi umernosti" nez u atmosfery a neni zas takovej problem se vysplhat na(d) dvacitku (pro porovnani iSo dostane clovek tak na 15, kdyz se "snazi" - neberu extremy jako treba RZ na Bigu, kde jde o to, ze clovek sotva zaradi za 3...)
A "zavodil" jsem s iSem proti RSe (cili dokonce 132kw) v cca 10tikm serpentinach (na Skritek smerem od Spk pro ty, co znaji) a Ochcavka krute zaostavala... Pak jsem se s typkem bavil a on rikal, ze na rovinkach se sice mirne priblizoval (samo v efektivnich otackach pro turbo), ale to bylo vse...cili tolik vim o tom, jak to asi jede... Ke spolehlivosti mam minimum info, takze to nevim...
Jo a Tome, jestli to udelas, tak jsem s tebou skoncil...kdyz se ti libi Kokta porid E36 v sedanu, to je podobny![]()
A jestli koktu, jedine TDi, diky tocaku to zas tak tragicky nejezdi a hlavne to opravdu nezere, vid Booste...?
![]()
To rozhodně, minimálně mrknout do sání apod.slubox píše:foter mojej mladej ma ochcafku , no je to pohodlne, ale strasne nedorieseny interier, proste nemam si tam kam dat mobil, penazenku....
o vykone sa neda ani zrovnavat, sice odbocim od 1,8T
lebo je to len 1,9SDIa na moju ropu sa nechyta
![]()
A k tomu motoru, no daval by som si bacha nato co kupujem, lebo tiez som od ludi pocuj ze sa to drbe.
1. Spotrebu beru jako kdyz tomu clovek zavda treba na normal ceste trosec atd. Nemyslim treba Sosnu atd. kde tomu clovek proste soli na doraz neustale...Fx píše:1.WilDe, spotřeba 1,8T na Sosnový se pohybovala někde kolem 35l na sto. Bylo mi to u prdele. Jinak s Oktávkou, stejně jako s BMW, se musí umět jet, abys projel zatáčku rozumně - rovná se neorvat to, projet čistě apod., což je s Oktávkou 1,8T konkrétně menší peklo, pokud si zvykneš na toho skokana vzadu. Logan MCV je žhavej kandidát na moje firemní auto.
...
2.Ne ve všem je nejlepší BMW. Jinde to umějí taky a každá značka brnká na jinou strunu...
...
BMW? Bouračka. Aspoň jedna tam bude. Až to budeš nejmíň čekat. A doufej, že nebude poslední.
3.Na každý auto se dá najít milion keců, proč ne, nebo proč jo.
Ja suhlasim naplno s Wildom je strasne vela aut aj starsich ktore su pohodlnejsie, uspornejsie, mozno pre niekoho krajsie (porovnavam s tricou)WilD píše: Ja zapomnel rict podstatnej faktor, co se myho pohledu na auta tyce:
Pro me jsou auta hobby, zalezitost emocni, zabavna, taky trochu vec individuality a vyjadreni se...