BMW ANO NE?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 28. 06. 2009 15:41

Jeste jedna technicka, stejne zalezi od kusu...napr. Marlin, jak rika, zadnej vetsi problem nemel, ja se vic valel pod iSem, pripadne ohnutej pres blatnik do motoru nez jsem najezdil, proto dopurucuju vzit s sebou nekoho, kdo o tech autech vi maximum, abys nedopadl jak ja (nicmene stejne nelituju - jsem takovy psycho, ze tydenni praci mi vynahradi patnactiminutova projizdka :oops: )
Dalsi vec, u cenove relace trici nekde nad 30 bych osobne uz tahal z Nemec, pokud mas tu moznost - duvody jsou tu nejedenkrat popsany, takze netreba... Fakanem ja jezdim pro dily na tricu apod. a pro me je to utrpeni...takze myslim, ze jsi jeste nezminil jedno dulezity hledisko...a to, jestli hledas auto, se kterym te bude bavit jezdit a budes ho mit taky pro zabavu nebo prepravovadlo z bodu A do bodu B?? :idea:

Jinak ja mel dle puvodniho planu facko odkoupit od maminky a cca rok se s nim rozjezdit, po dvou mesicich jsem zacal koumat, co s tim motorem az jsem zavolal panovi, co stavel "fungl" sportovni favo motory, rekl cenovku trinact kapru a ja jsem rekl dost, pac jsem si rikal, ze pak zas karoserie, podvozek, brzdy...takze ani ne za tri mesice po ridicaku jsem mame vratil facko se slovy "ten zgerb si nech" a hned jsem koupil iSo...

Ale ty a jen ty musis zvazit, co od auta vlastne potrebujes...a dle toho vybrat :wink:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 28. 06. 2009 15:54

no Wilde, ono to s tim mym isem zas tak ruzove neni. ALe porstejezdi. Jen jednou sem jel domu na lane. Ale jinak me nikdy nevypeklo, i kdyz ma obcas svoje nalady.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
holli
Příspěvky: 30
Registrován: 28. 02. 2009 09:21

Příspěvek od holli » 28. 06. 2009 15:56

WilD píše:Jeste jedna technicka, stejne zalezi od kusu...napr. Marlin, jak rika, zadnej vetsi problem nemel, ja se vic valel pod iSem, pripadne ohnutej pres blatnik do motoru nez jsem najezdil, proto dopurucuju vzit s sebou nekoho, kdo o tech autech vi maximum, abys nedopadl jak ja (nicmene stejne nelituju - jsem takovy psycho, ze tydenni praci mi vynahradi patnactiminutova projizdka :oops: )
Dalsi vec, u cenove relace trici nekde nad 30 bych osobne uz tahal z Nemec, pokud mas tu moznost - duvody jsou tu nejedenkrat popsany, takze netreba... Fakanem ja jezdim pro dily na tricu apod. a pro me je to utrpeni...takze myslim, ze jsi jeste nezminil jedno dulezity hledisko...a to, jestli hledas auto, se kterym te bude bavit jezdit a budes ho mit taky pro zabavu nebo prepravovadlo z bodu A do bodu B?? :idea:

Jinak ja mel dle puvodniho planu facko odkoupit od maminky a cca rok se s nim rozjezdit, po dvou mesicich jsem zacal koumat, co s tim motorem az jsem zavolal panovi, co stavel "fungl" sportovni favo motory, rekl cenovku trinact kapru a ja jsem rekl dost, pac jsem si rikal, ze pak zas karoserie, podvozek, brzdy...takze ani ne za tri mesice po ridicaku jsem mame vratil facko se slovy "ten zgerb si nech" a hned jsem koupil iSo...

Ale ty a jen ty musis zvazit, co od auta vlastne potrebujes...a dle toho vybrat :wink:
Auto chci aby me to snim bavilo jezdit, starat se o nej a zaroven kdyz budu potrebovat nekam dojet tak si udelám pohodouvou jizdu kam budu potrebovat.Pocitam stim i chci do toho zezacatku neco vrazit...asi tak by to bylo..

Uživatelský avatar
holli
Příspěvky: 30
Registrován: 28. 02. 2009 09:21

Příspěvek od holli » 28. 06. 2009 16:00

klidne koupim i nejakej horsi stava postupne si budu upravovat mam garaz i s jamou takze tohle bych neresil jen to auti.))

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 28. 06. 2009 16:12

ja jsem kupoval 1,8m40 za 23.456kč moc investic nechtělo nebo nebyl jsem ochoten do toho moc davat takže jen oleje/filtry apod a za rok radši udělal rozvody jelikož nikdo nevěděl v jakem stavu byli... a pak ten motor prodal :lol: a misto něj šlo iso a to mě vozilo dalši rok. Je pravda že k voňavce to auto mělo hodně daleko ale navenek vypadalo bych řek docela hezky, kožena rekara a mtech2 volant k tomu přispěli taky :) mimochodem to bylo auto co jsem viděl jako prvni a pak se k němu vratil protože bylo nejlepši z těch co jsem viděl, nejlepši za ty prachy myslim :D měl jsem strop cca 25t na auto protože žigula co jsem předtim koupil misto bawa jsem udal za těch 25 :D
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 28. 06. 2009 17:38, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 28. 06. 2009 17:22

BMW NEBRAT :lol:

prodam ti dejly káru, chces ? :lol:

Uživatelský avatar
holli
Příspěvky: 30
Registrován: 28. 02. 2009 09:21

Příspěvek od holli » 28. 06. 2009 17:50

sz

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 28. 06. 2009 21:07

Hele jak už jsem napsal, přístup rodičů chápu. Na E30 JSOU některý díly dražší než na feldu, ale taky je potřeba si uvědomit, že kolem E30 existuje komunita na tomhle foru, v který spoustu věcí seženeš "za hubičku". Ve spoustě případů je lepší koupit jetej originál díl než náhražku z Kelly, která je navíc někdy dražší než nový originální díl.

Pokud jsi mechanik, čeká tě vlastně jenom půlka investic do toho auta, prostě většinou jenom materiál - pokud máš kde si na něm něco udělat. Nebál bych se toho až tolik, jde čistě o to, že hledáš auto v cenový relaci +- 20 tisíc, tedy čtyřnásobek ročního povinného ručení na 1,8 :).

Koukáš tu po M40, která má rozvody řemenem, to jest rozvody, povinné ručení a ekopoplatek bude dalších 15 tisíc navíc v případě, že auto bude mít zapsanou aspoň euro 1 - šup a je z toho kára za 35, a to ještě nevíš, jestli tam bude potřeba vyměnit nějakej ten čep či silentblok, nebo třeba brzdy, pneu... Zkrátka nechci tě od toho zrazovat, jen se tě ptám, jestli máš opravdu přehled, kolik tě to auto bude reálně stát, a kolik peněz máš nejen teď, ale i do budoucna, a týká se to vlastně jakéhokoliv auta spíš než jen E30.

Říkám to proto, že předminulé auto jsem prodal spolužákovi z VŠ - auto bylo v super stavu, po výměně všeho... Ale ten kluk absolutně nemá představu o údržbě auta (věřím, že ty jako /budoucí/ mechanik ano) a když jsem se ho zeptal, kolik do toho auta za poslední dva roky dal, tak mi řekl, že spoustu. Na dotaz, za co, se usmál a řekl mi, že za benzin.

Auto jsem nedávno viděl a je to na něm dost vidět...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 28. 06. 2009 22:23

Foxi, a jeste muzes tu pohadnu o me, jak dopadlo po dvou letech moje iSo :D

jinak co sem na aute delal ja, za ty dva roky.
Visko spojka, vyfuk, pretesneni hlavy. Nove kabely, repase rucky, nove hadice. Nova civka, cidlo oleje, zavarena vana. Silentbloky na napravach, termostat, repase brzd.
a to me zatim vyslo na cca 50 000 (nakupka auta)

a letos me ceka komplet vyvareni a doufam ze lak. A pristi rok tlumice, interier a uz si jen budu hrat a doladovat.

a doufam ze koupim tu 325iC v Mtech1 :twisted:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 72
Registrován: 18. 06. 2007 20:02
Bydliště: Pragl

Příspěvek od Michelin » 28. 06. 2009 23:11

marlin píše: a to me zatim vyslo na cca 50 000 (nakupka auta)
A pak mi tady v jinym tematu piste jak bmw neni drahy na dily. Bmw sou super auta, ale na servise to proste poznate ;)
ex e32 735, e39 530DAT
premyslim o e30is pro radost :)

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 29. 06. 2009 04:29

Michelin píše:
marlin píše: a to me zatim vyslo na cca 50 000 (nakupka auta)
A pak mi tady v jinym tematu piste jak bmw neni drahy na dily. Bmw sou super auta, ale na servise to proste poznate ;)
Spíš jde o to, že na Feldě se podobný věci jako nápravy atd. prostě neřešej... :roll:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 29. 06. 2009 04:36

Michelin píše:
marlin píše: a to me zatim vyslo na cca 50 000 (nakupka auta)
A pak mi tady v jinym tematu piste jak bmw neni drahy na dily. Bmw sou super auta, ale na servise to proste poznate ;)
no, tohle je castka co se nascitala za dva roky :wink: A je v tom i nejeka prace co sem si neudelal sam. ALe jako vzheldem k tomu kdyz to vidim u neceho jineho, tak me to drahy neprijde. Kamos ma GIV a za rok uz do nej nalil 40 000, takze nevim co je ted drazsi.
Jinak ja sem s cenou nahradnich dilu spokojeny,zas ta drahy mi to neprijde :wink:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
navalone
Příspěvky: 345
Registrován: 03. 08. 2008 10:49
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Příspěvek od navalone » 29. 06. 2009 06:25

ja nelituju zadnejch investovanejch penez ktery zase o kousek zlepsej stav moji tricitky :) s kazdym dalsim dilem mam pocit radosti strasne to prozivam :D ale to je tim ze sem student a nemam moc cash :D
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Michelin
Příspěvky: 72
Registrován: 18. 06. 2007 20:02
Bydliště: Pragl

Příspěvek od Michelin » 29. 06. 2009 07:21

To je stejne neporovnatelny Fela-e30-GIV to sou vsechno auta z jinyho sveta ;) jinak za stejny upravy ve fele sem se dostal na 8tis s tim ze tam mam nerez vyfuk odpredu dozadu krom svodu.
Me jenom vadilo jak tady nekdo nahodil tu hlasku s feldou
Wild: proc by se veci jako napravy neresili? To si pis ze se resi pokud neni clovek kokot...
ex e32 735, e39 530DAT
premyslim o e30is pro radost :)

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 29. 06. 2009 07:46

Protoze to vidim na spouste uzivatelu Filcek a Fakanu, jak uz ty kary jen doprovazej do srotu...
Taky mi jde o to, ze je jasny, ze na motoru Filcky je vse levnejsi, dyt je to stara koncepce, ale kdyz si vezmes treba iSo, jednak je to 16v, jednak ma dvojnasobnej vykon atd....nechapu, jak se to tu muze srovnavat...
A vec pro me nejdulezitejsi, u Feldy ci Favorita nemuze byt moc rec o nejakym pozitku z rizeni... No a kazda sranda neco stoji :wink:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 29. 06. 2009 09:17

Pokuď chodíš na brigády a cheš si koupit BMW za 30tis, tak se na to vyser, kup si filcku a šestři si na lepší bavo. Ale jinak do Báva prostě zahučíš, chtě nechtě. Pokud bude auto v cajku, tak se ti přestanou líbit kola, dáš jiný. Hm za chvilku lak, by byl tenhle lepší atd. Tohle tě s felicií nepotká, to si buď jistej. Ikdyž je pravda, že s filckou tolik nezamachruješ :lol:
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 29. 06. 2009 09:23

Marty: Já bych to zhodnotil spíš tak, že bych se vysral rovnou na jakýkoliv auto, protože člověk zahučí do čehokoliv na jakýmkoliv autě. Leda koupit nějakou vránu, neřešit a šetřit rovnou na jiný auto, ale to taky donekonečna nejde.

Prostě bych si koupi auta dobře promyslel, jestli na to mám, jestli potom nebudu mít na nic jinýho než povinný ručení a benzin, atd.
E39 535i sedan

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 29. 06. 2009 09:38

WilD píše:Protoze to vidim na spouste uzivatelu Filcek a Fakanu, jak uz ty kary jen doprovazej do srotu...
Taky mi jde o to, ze je jasny, ze na motoru Filcky je vse levnejsi, dyt je to stara koncepce, ale kdyz si vezmes treba iSo, jednak je to 16v, jednak ma dvojnasobnej vykon atd....nechapu, jak se to tu muze srovnavat...
A vec pro me nejdulezitejsi, u Feldy ci Favorita nemuze byt moc rec o nejakym pozitku z rizeni... No a kazda sranda neco stoji :wink:
Budeš se divit, ale s udělanym Fáčkem nebo Filetou požitek z řízení taky máš ... Je pravda, že do toho auta ve kerym se se vezl já bylo nasypáno kolem 200000 Kč, majitel je fanda značky. Mimo jiné má dva Favority Roadstery a požitek z jízdy tam taky je ... Na požitek z jízdy nejni jen BMW.

BTW - já do auta v dílech a opravách zatim taky zahučel tak zhruba za 40 000 (vidět to na něm nejni) - rozvody, náplně, repase řízení a obou náprav, brzdy, nějaký gumy, tlumiče. Třeba rozvody na M20 jsou za hubičku ... Zas třeba nový víčko rozdělovače a palec na chřestiválec je pěkná darda. Ale nelituju, auto jezdí spolehlivě a o to jde, tyhle peníze bych nasypal do každýho podobně starýho auta
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
j3ykobim
Příspěvky: 432
Registrován: 14. 10. 2008 20:12
Bydliště: Břežany

Příspěvek od j3ykobim » 29. 06. 2009 09:50

nevim odkud jsi, ale díly bych ani tak neřešil, spíš spotřebu....... jezdim po Praze, krátký cesty a pod 50tis kč ročně za benál se nedostanu....., sice s e34, ale e30 nežere o moc méně
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 29. 06. 2009 11:25

Fx píše:Marty: Já bych to zhodnotil spíš tak, že bych se vysral rovnou na jakýkoliv auto, protože člověk zahučí do čehokoliv na jakýmkoliv autě. Leda koupit nějakou vránu, neřešit a šetřit rovnou na jiný auto, ale to taky donekonečna nejde.

Prostě bych si koupi auta dobře promyslel, jestli na to mám, jestli potom nebudu mít na nic jinýho než povinný ručení a benzin, atd.
Taky říkám ať si koupí filcku a jezdí s ní do ropadnutí, ne :twisted:
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Odpovědět