tohle opravdu neni normalni...
¨samiq píše:Ppajda píše:
Chapu te pajdo, jako opravare - zlatej dul tyhle Alfy.![]()
nevim co je dobreho na nezavodnim aute u ktereho motor twinspark ma zivotnost kolem 130 kkm. A k cemu je dobre jednu malou a jednu velkou svicku na valec?!? Trochu drahy reseni, ne? Ale je to nekonvencni.
Životnost TS je úplně jinde než 130tis.To by ale museli lidi vědět,že tam nepatří olej 10W40.A ty dvě svíčky jsou sice náročnější, ale interval výměny je 120tis,Navíc ten motor vcelku funguje, 155 koní neni zas tak málo, to auto s nim jezdí přes 200 do kopce.Ale nehodlám nikoho o ničem přesvědčovat.Jméno italských aut kazí lidi, co je umí jen dojebat a pomluvit, protože je neumí pořádně opravit a udržovat.
Sory za OT
jj alfy sou výborný, ostatně jako všechny italský auta.Ppajda píše: Životnost TS je úplně jinde než 130tis.To by ale museli lidi vědět,že tam nepatří olej 10W40.A ty dvě svíčky jsou sice náročnější, ale interval výměny je 120tis,Navíc ten motor vcelku funguje, 155 koní neni zas tak málo, to auto s nim jezdí přes 200 do kopce.Ale nehodlám nikoho o ničem přesvědčovat.Jméno italských aut kazí lidi, co je umí jen dojebat a pomluvit, protože je neumí pořádně opravit a udržovat.
Sory za OT
Kdysi jsem se bavil s italem, od kterýho tata tahal auta. Ptal jsem se ho proč nemá italský auto. Řekl, že italové mají krásnej design, ale dílenský zpracování je otřesný. Že se tam furt neco sere. Proto preferuje němce... Ale jak říkáš, on tomu nerozumí.
Tohle mi připadnou fakt hloupý řeči. Italy bych si na ježdění nikdy nekoupil, ale co měl příbuznej Cromu, tak najel s tím jejich 2.5 TD statisíce a jedno z nej aut, kterým jsem poprvé legálně jezdil bylo mámino Fiat Uno 1.3D - krásně nezrezlý a motůrek frčel jako střelená myš.
Podívejte se na 15let starý baworáky a někdy jsou to tak strašně hnusný werky, až to není možný - hnijou všude, nestartujou - prostě, když to auto má debil nebo nemajetník, tak to auto dělá BMW ostudu.
Týpek, co dělá osobního řidiče v nový sedmě je jednou za měsíc v servisu.
Stejně tak bych řekl, že platí i pro Felicie - když se o ní někdo dobře stará, tak ty auta jsou pořád v dobrým stavu a koupil bych ho manželce radši než nějak rozjebanou e36 natož e30.
Tohle je přesně ta arogance - kdo si myslí, že se nedá jezdit normálně v provozu autem typu Fiat Uno nebo Felicie a jediný možný řešení je kráva typu e34, tak má opravdu asi komplex a je jedno z čeho, ale určitě ten člověk nebude moc vyzrálej.
Jezdil jsem i Trabantem a bylo to dobrý auto - prostě mě ta věc pokaždý dostala z bodu A do bodu B a zážitkový to bylo ještě mnohem víc než e30 v cabriu
Podívejte se na 15let starý baworáky a někdy jsou to tak strašně hnusný werky, až to není možný - hnijou všude, nestartujou - prostě, když to auto má debil nebo nemajetník, tak to auto dělá BMW ostudu.
Týpek, co dělá osobního řidiče v nový sedmě je jednou za měsíc v servisu.
Stejně tak bych řekl, že platí i pro Felicie - když se o ní někdo dobře stará, tak ty auta jsou pořád v dobrým stavu a koupil bych ho manželce radši než nějak rozjebanou e36 natož e30.
Tohle je přesně ta arogance - kdo si myslí, že se nedá jezdit normálně v provozu autem typu Fiat Uno nebo Felicie a jediný možný řešení je kráva typu e34, tak má opravdu asi komplex a je jedno z čeho, ale určitě ten člověk nebude moc vyzrálej.
Jezdil jsem i Trabantem a bylo to dobrý auto - prostě mě ta věc pokaždý dostala z bodu A do bodu B a zážitkový to bylo ještě mnohem víc než e30 v cabriu
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
V rodine jsme meli nekolik italu a vzdy naprosto v poho a bez problemu....vsechno je to o pristupu k tomu autu....holt taliani jsou citlivejsi na zachazeni a holt kdyz si do nich sedne nakej vidlak tak jdou srat a i kdyz si sedne do BMW tak ho muze kurvit o trochu dyl, pac je proste robustnejsi nez taliani.... Ja nekolik let jezdim s AR 164TD a nemuzu na ni rict krivyho slova.... ten motor je proti TDSu mega spolehlivej a bez vetsich problemu a zbytecnych servisu v poho nalita hodne pres pul mega a jede zhruba stejne a o naky 2l/100km levneji.... cim dal tim vic pozoruju, ze si nekdo koupi vylatany bawo jen kvuli tomu aby byl nekde pred dyzou za kinga atd. a okamzite ma tu nej karu a vsechny ostatni jsou jen sracky....mno a pak to dopada jak to dopada, bawo se mu sype pod rukama, frajer nema na udrzbua je z toho total vrak co kdyz mame my ostatni stesti rozseka nekde mimo civilizaci...ale to je zas o necem jinym....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
takže všichni šup šup si nakoupit alfyDušan M10B18 píše:souhlas... vždycky je to o tom, jak bylo o auto staráno. Já (blbec) koupil zuboženou mrchu a v jednom kuse to stojí. V rodině byli francouzi, japonci i taloši a žádný problém, jen můj sráč pořád na kopě....KuaJa píše:Tohle mi připadnou fakt hloupý řeči...
když alfu romeo, tak maximálně fungl novou, žádnou ojetinu
a 
