Tempomat POMÓÓÓCCCCC
Tempomat POMÓÓÓCCCCC
Nevím koupil jsem tempomat a nevím jestli je možné "ho" měnit z různých obsahů a třeba i mezi automatem a manuálem. V autě mám automat a v garáži mi leží manuál tak bych si to přehodil.
E28 520 stále v garáži
koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky
koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky
No zas tak bych s tebou nesouhlasil..Max-Max píše:Tempomatu je jedno, ci je v manuali alebo v automate.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Tempomat pro E30 ma el.svazek "obojetny", da se zapojit do manualu i do automatu. Zapoji se bud cidlo spojkoveho pedalu nebo cidlo volice automatu.lucky325i píše:No zas tak bych s tebou nesouhlasil..Max-Max píše:Tempomatu je jedno, ci je v manuali alebo v automate.mozna je jedno v cem je ale asi bude rozdil v zapojeni.. Mel jsem man. V6 a pokud jsi (neni to standarni situace) vyndal rychlost bez spojky tak motor vylitnul nohoru v otackach kdezto u automatu jak vyradis tak ho to automaticky vypne.. takze u automatu musi bejt nekde jinde jeste cidlo na vypnuti.. U man je to na spojce (kterou aut. nema
) a na brzde. u obou stejny..
...(
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Na manuali je spinac iba na spojkovom pedali, na brzde nie je, info o brzdeni berie RJ tempomatu neviem odkial, neskumal som to, ale od pedalu nie. na automate by to teoreticky mohlo byt zapojene na brzdovy pedal, ale nemam to overene, iba teoreticky. A nehveaj sa, ale pochybujem, ze konstrukteri v BMW ratali s tym, ze budes kvaltovat bez spojky, tak sa potom necuduj, ze tempomat drzi klapku v polohe ako keby tam bol kvalt.lucky325i píše:No zas tak bych s tebou nesouhlasil..Max-Max píše:Tempomatu je jedno, ci je v manuali alebo v automate.mozna je jedno v cem je ale asi bude rozdil v zapojeni.. Mel jsem man. V6 a pokud jsi (neni to standarni situace) vyndal rychlost bez spojky tak motor vylitnul nohoru v otackach kdezto u automatu jak vyradis tak ho to automaticky vypne.. takze u automatu musi bejt nekde jinde jeste cidlo na vypnuti.. U man je to na spojce (kterou aut. nema
) a na brzde. u obou stejny..
Jinak jak uz se tady nekolikrat zminovalo - prehodit automat za man. je docela pakarna..
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ale ja se nezlobim..
mel sem R25 V6 tam byl tempomat na spojce a na brzde, ted mam XM V6 tam je jen na brzde a nekde jak pise Francis na volici - ani nevim kde...
takze z toho sem tak nejak vychazel.. Sice tempo. mam i ted na Bmw ale jeste jsem to nestudoval.. Nevedel jsem ze kabelaz je stejna tak sem hodil nazor ze by v tom mohl bejt rozdil kvuli zapojeni.. 
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Na E30 neni tempomat "napichnuty" primo na snimac na brzdovem pedalu, ale o kousek vys je svorkovnice propojena na tento snimac. Na svazku el.instalace tempomatu je vyvod pro snimac spojkoveho pedalu na ktery se v pripade automatu nasadi propojovaci smycka, snimace obou pedalu jsou zapojene v serii. Mam v aute s manualem tempomat z automatu.Max-Max píše:Na manuali je spinac iba na spojkovom pedali, na brzde nie je, info o brzdeni berie RJ tempomatu neviem odkial, neskumal som to, ale od pedalu nie...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition