V?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

V?

Příspěvek od Scimitar » 22. 06. 2004 14:25

Ještě jednou zdravím... měl bych další ze svých inteligentních technických dotazů: jaký je rozdíl mezi řadovým a vidlicovým motorem kromě jiného technického řešení? Záleží na tom vůbec?

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 22. 06. 2004 14:27

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Scimitar
Příspěvky: 755
Registrován: 15. 09. 2003 13:38

Příspěvek od Scimitar » 22. 06. 2004 14:34

Kewl THNX

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 22. 06. 2004 18:00

Ahoj, nechci bejt za chytráka, ale myslim, že V-čkovej motor táhne víc od spoda, oproti řadovému, u aut jsem žádné Včko neměl, ale v motorkách to tak je, taky by měl mít menší vibrace.....no, ale tim už si nejsem tak jistej...
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 22. 06. 2004 19:44

I1-I5, V1-V11 maj inherentně nevybalancovaný rotující momenty = vibrace, kerý se daj JEN redukovat vopačně rotující hmotou.

I6,V12 (V12=2xI6) sou inherentně perfekně vybalancovaný

I >6 je moc dlouhej

Odpovědět