320is nemoze capovat bezolovnaty benzin...

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 11. 05. 2004 12:46

DAN píše:Jakej je tam kompresní poměr ?
Nový bavory jezděj na 98 z důvodu vyššího komp. poměru.

Myslím, že to je hlavně kvůli kompresi. Při vyšší je potřeba benál s větší odolností vůči samozápalu - "detonaci".
Isn´t that so? :roll:
U maly S14 presne nevim, ale tipuju hooodne pres 10:1 spis 11:1...takze proto 98+
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 11. 05. 2004 14:40

DAN píše: Myslím, že to je hlavně kvůli kompresi...
to se mi nezdá na 98 mají jezdit auta jako Lancer Evo a Impreza a ty moc vysoký kompresní poměr nemaj. Evo VIII-8,8:1

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 05. 2004 17:19

Mirek píše:
DAN píše: Myslím, že to je hlavně kvůli kompresi...
to se mi nezdá na 98 mají jezdit auta jako Lancer Evo a Impreza a ty moc vysoký kompresní poměr nemaj. Evo VIII-8,8:1
No jo, ale je tam turbíčko.
A nový BMW, myslím, už E39, E46 jezděj na drahej 98 oktanovej fuel.
Četl jsem to myslím v AutoTipu, že nová sedma chlastá XY litrů a ještě k tomu drahého natirelu 98.
Prostě předepsanej chlast maj dvoužloutkovej naturál 98.

A s tou kompresí si myslím to dost úzce souvisí.
BMW The Ultimate Driving Machine

crevko
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 10. 2003 14:02

Příspěvek od crevko » 11. 05. 2004 23:11

320is ma kompresny pomer 11:1 je to viac ako ma M3 ta ma tusim 10.5:1

Odpovědět