ne-BMW,,jen zajímavost:)

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

ne-BMW,,jen zajímavost:)

Příspěvek od Cvrcek Martin » 15. 06. 2008 13:27

...sic to s BMW nemá nic společného, je to ale zajímavé. Minulý týden přijeli chlapi ze Seat Clubu či jak se to jmenuje a jeden fanatik si nechal změřit výkon na svym Leonu Cupra --dle jeho slov tam měl nějakej motorovej upgrade z fauvé a pár věcí z WRCéčka, byla to čtyřkolka s turbem normálního vzhledu, žádnej tuzing...chlapík si většinu prý dělal sám v garáži....měření se 2x opakovalo a muselo být přerušeno z důvodu špatného chlazení motoru a kvůli výkonového omezení zkušebny...předpokládaný výkon cca 400KW až 500Kw :o

Obrázek
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 15. 06. 2008 13:37

A co jako znamená ta zelená a ta červená čára...?

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 15. 06. 2008 13:39

co to je za blbost ten graf???? este sem nevidel takovou krivku vykonu a kroutaku...
Obrázek

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 15. 06. 2008 13:44

....já to taky nikdy neviděl :wink: , skoro to vypadá, že si to technik nakreslil sám...je to válcová zkušebna v Brně ISŠA a měření prováděl zkušenej člověk, mě dali do servisu echo, ať se jdu mrknout(máme servis hned vedle nich a známe se)...víc dodat nemůžu :)
...taky jsem chtěl vidět zdejší reakce :D
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 15. 06. 2008 13:51

Graf = hovadina, to je bez debat.

Ty hodnoty dole v tabulce odpovídají grafu, takže taky hovadina.
Lineární nárůst výkonu nemá žádnej spalovací motor.

Jasný šméčko, to sežere leda trouba.

:roll:

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 15. 06. 2008 13:58

...ještě dodám, že autu byl měřen výkon pouze na přední nápravě, museli prý odpojit haldexku(zkušebnu tam nemaj na 4x4)...jinak díky za reakce, vše bude použito proti nim :twisted:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
HnUS
Příspěvky: 65
Registrován: 15. 06. 2007 14:43
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od HnUS » 15. 06. 2008 23:54

to je nějakej džouk ne? :lol: ale tak je možný že ta kušebna neumí změřit takovej krouťák, tak tam je pořád maximální hodnota, kterou ta zkušebna zvládla zachytit... ale beztak melu nesmysly, ale je to jedno :lol:

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 16. 06. 2008 06:27

Válcová brzda na ISSA Brno je max. do 200 kw ! !
V hlavičce protokolu je předpokládaný výkon 150kw ... pokud by byl předpokládaný výkon 400-500 kw tak jen nerozumný člověk by šel měřit na brzdu s max zatížením 200 kw :lol:
Ten pán co dělá měření na brzdě v ISSA Brno umí změřit výkon, ale neřekl bych že to je nějaký odborník (tím nechci snižovat jeho kvality které jistě má v jiných oborech...)
No a ke grafu: snad ani nemám slov :lol:

Odpovědět