Vodou ředitelné autolaky

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 21. 01. 2008 23:39

docela dobrý je na tom to že metlu stříkáš vodou a pak to stejně musíš přelakovat bezbarvým klasickým lakem takže to výjde téměř stejně :lol: jinak se prý prodávájí do vody nějaký urychlovače schnutí takže je to nák vošetřený...rozhodně bych do toho nefoukal fénem :wink:
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 22. 01. 2008 13:11

BMWAK píše:docela dobrý je na tom to že metlu stříkáš vodou a pak to stejně musíš přelakovat bezbarvým klasickým lakem takže to výjde téměř stejně :lol: jinak se prý prodávájí do vody nějaký urychlovače schnutí takže je to nák vošetřený...rozhodně bych do toho nefoukal fénem :wink:
tak já jsem obyč barvou nestříkal ani nepamatuji, jedině metlou a pokud zůstanou laky syntetiky, tak to su v klidu :lol:
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 23. 01. 2008 09:58

nechal jsem si na jaře nastřikat coupe kdo ho viděl tak buď málem dostal infarkt nebo se pochcal smíchy bylo to vodouředitelnou barvou když mi dotyčný lakýrnik řekl že se nic jineho už nepoužívá tak jsem věřil nakonec to dopadlo tak že jsem mu za praci nezaplatil a teď vidím že za to nemuže jo a auto stalo několik hodin v nějaký peci na vysoušení ale i tak po 3 měsících auto změnilo barvu z červené ferari na vyblutou asioranžovou a ještě dnes do něj nehtem udělám rýhu :cry:
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 23. 01. 2008 11:12

M40TURBO píše:nechal jsem si na jaře nastřikat coupe kdo ho viděl tak buď málem dostal infarkt nebo se pochcal smíchy bylo to vodouředitelnou barvou když mi dotyčný lakýrnik řekl že se nic jineho už nepoužívá tak jsem věřil nakonec to dopadlo tak že jsem mu za praci nezaplatil a teď vidím že za to nemuže jo a auto stalo několik hodin v nějaký peci na vysoušení ale i tak po 3 měsících auto změnilo barvu z červené ferari na vyblutou asioranžovou a ještě dnes do něj nehtem udělám rýhu :cry:
je to o lakýrníkovi a materiálu, který používá.... jak jsem psal mám vodovku 2 roky a pohoda.....
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
DOEMIXXX
Příspěvky: 1192
Registrován: 18. 07. 2006 00:54
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DOEMIXXX » 23. 01. 2008 22:17

jeste jdou sehnat klasicke laky, ale uz nejsou vsechny odstiny

Uživatelský avatar
Hanz.E30
Příspěvky: 63
Registrován: 20. 06. 2006 19:58
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hanz.E30 » 03. 03. 2008 10:53

Nechci se někoho z vás dotknout, ale připadá mi, že někteří vůbec neví o čem to vlastně je. Vstupem ČR do EU pro nás začaly platit emisní normy, které musejí splňovat téměř všechny nátěrové hmoty, tzn. vymýšlejí se nové VOC materiály a nové technologie. Staré materiály se jimy musí nahradit. Ale to by bylo nadlouho... Na druhou stranu se vám nedivím, já si o "vodě" myslel to samé, nicméně je to o praxi. Ze začátku jsem měl taky problémy, ale po dvou letech tvrdím, že voda je lepší než konvenkce. A pokud někdo tvrdí,že to neshne, je na omylu. Už jsem s vodou stříkal i v 5 *C a po roce a něco je ten díl furt pěkný. Jen je problém v tom, že ředidlo z těla vyprchá, ale voda se ukládá, tzn. že nebude trvat dlouho a i vodu nahradí nějaké jiné materiály, které se už vyvíjejí. Co se týče pomeranče, tak to není barvou, ale lakem ale nejspíš lakýrníkem. Každý auto má svuj pomeranč. Jen pro příklad, představte si auto s pomerančem a jeden lakovaný díl,nejlépe v tmavým odstinu, by byl jak zrcadlo!? Ten lesk se dá udělat vždy. Ale problém je, že ten lak je první čeho si každej všimne. Musíme pochopit, že lakování už není, jak si někteří myslí jak vyměnit destičky. Už hold není doba kdy se auto zabalilo do novin a polilo se něčím, co bylo kdysi na trhu.

Uživatelský avatar
Hanz.E30
Příspěvky: 63
Registrován: 20. 06. 2006 19:58
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hanz.E30 » 03. 03. 2008 11:08

je to o lakýrníkovi a materiálu, který používá.... jak jsem psal mám vodovku 2 roky a pohoda.....[/quote] Musím jedině souhlasit, pokud chce někdo hodně povedenej lak, tak si musí připlatit za kvalitní materiál a hlavně mít lakýrníka, kterýho ta práce baví a umí. Kvalitní práce chce hlavně čas a dodržovat technologický postup.

Uživatelský avatar
Malutky
Příspěvky: 741
Registrován: 24. 05. 2007 11:58
Bydliště: Havířov - Suchá

Příspěvek od Malutky » 25. 03. 2008 20:55

jj taky už přecházíme v práci na vaser a je to boj.to je ta naše eu :twisted: musíme si zvykat.nejhorší je že se stejnou barvou jde nastříkat víc odstínu tak je třeba ďelat přístřiki do vedlejších dílu což moc lidí nechápe a musíme se pak dohadovat :roll: i probrusy do plechu je třeba izolovat což je zdržovačka jo je to boj

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 25. 03. 2008 22:28

voda je fakt zajimavá, největší haluz sem měl z toho jak to mění odstíny při stříkání ůplně do nesmyslu a finální odstín oznáš až po zalití lakem, ale jinak v domácích podmínkách si myslim že to pujde taky, jde o zásadní bezprašnost a čistotu, páč se musí ofukovat aby uschla, v práci na to máme jakýsi fén , po nástřiku to tím ofoukat a stříkat dál, a pomeranč není o ničem jiném než o rukách :roll:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Hanz.E30
Příspěvky: 63
Registrován: 20. 06. 2006 19:58
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hanz.E30 » 03. 04. 2008 23:47

Doma se dá vodou taky, mám to odskoušený, ale má to jeden háček, jak bylo zmíněno - čistota a bezprašnost. Jelikož voda nevytěká, ale ta se vysouší vzduchovým"fénem" a to víří prach. Nechat ji odvětrat by mohlo být stříkání na celý den. Mám na to místnost obalenou silným igelitem a stěny postříkaný "cukrovou vodou". A jde to. :wink:

Uživatelský avatar
jorassimo
Příspěvky: 1049
Registrován: 23. 02. 2005 14:07

Příspěvek od jorassimo » 04. 04. 2008 11:54

DOEMIXXX píše:jeste jdou sehnat klasicke laky, ale uz nejsou vsechny odstiny
Je pravda, že už nejsou všechny odstíny, ale moje cabrio takový odstín už neprodává, takže můj brácha v obchodě prodává barvy - laky a tím domluvil s výrobcem - dodavatelem barvy-laky pro můj cabrio přesný odstín a tím je vyřešeno. Pokud potřebujete, tak zeptám, pokud budete mít zájem.

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 04. 04. 2008 12:16

tedka mi kolega lakyra rekl ze u nas v autokelly jeste maj ty laky na stary bazi , ne ty vodoou reditelny,tak si hned jedu pro nejaky ten pul litr :)
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 04. 04. 2008 18:39

ty barvy maj jeste vsude skoro, jinak k cemu ti bude dobrej pulitr?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 05. 04. 2008 07:54

adam320 píše:ty barvy maj jeste vsude skoro, jinak k cemu ti bude dobrej pulitr?
na striknuti kufru , bylo tam kridlo ,tak se to musi striknout...
Obrázek

Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1140
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

Příspěvek od Wita » 07. 04. 2008 19:32

Mozna blbej dotaz, ale jde vodou reditelnyma barvama udelat matna?
Nekdo mi totiz rikal ze ne. :?

Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1140
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

Příspěvek od Wita » 20. 04. 2008 13:03

:?:

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 21. 04. 2008 11:54

jde když na vodovku nedáš krycí lak tak bude matná
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 04. 2008 17:54

georg píše:jde když na vodovku nedáš krycí lak tak bude matná
:lol: :lol: :lol: jako nezalakovat bazi jo? to si delas prdel ne

jinak proc by to nemelo jit? lak taky existuje matnej...a lak rozhodne vodou reditelnej neexistuje
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
karlik320
Příspěvky: 435
Registrován: 16. 10. 2006 19:28
Bydliště: praha

Příspěvek od karlik320 » 07. 05. 2008 21:55

Malutky píše:jj taky už přecházíme v práci na vaser a je to boj.to je ta naše eu :twisted: musíme si zvykat.nejhorší je že se stejnou barvou jde nastříkat víc odstínu tak je třeba ďelat přístřiki do vedlejších dílu což moc lidí nechápe a musíme se pak dohadovat :roll: i probrusy do plechu je třeba izolovat což je zdržovačka jo je to boj
zastriky se maji delat vzdycky,nejen s vodou...je to standartni technologickej postup...protoze nove nastrikanej dil nebude nikdy stejnej jak dil kterej je na aute treba 3 roky...na prvni pohled mozna ano,ale casem to bude stale razantnejsi rozdil..nic se nema strikat do hrany...i u nas je to tak,ze to vetsina lidi nechape...a pokud nechteji zastriky,je na fakture dodatek,ze na prani zakaznika nebyl proveden zastrik do okolnich dilu a ze nerucime za stejnost odstinu...spouste lidem to proste nevysvetlis
E39 523iA daily
E36 318is----325 coupe

Odpovědět