Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Scimitar
- Příspěvky: 755
- Registrován: 15. 09. 2003 13:38
Příspěvek
od Scimitar » 14. 04. 2004 06:51
Jen tak pro zajímavost: v tabulce jsou uvedeny dva motory do 320i oba se jmenujou M 20 jeden je rv do 86 a druhý po něm mají lehoučce jiné výkony čím se ještě liší???? A jmenují se opravdu oba M20?
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 14. 04. 2004 09:28
no presne ti neporadim ae u E21 to bylo taky tak..v roce 80 prisel do BMW chlapes od Porsche a uz z tak dokonalych motoru udelal ece lepsi

acpon tak nak sem to cetl kdysi..takze facelift neni jen kastle

----------------------:)
-
DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DAN » 14. 04. 2004 11:15
Maj taky jinej komresní poměr. Ten s KATem má menší kompresi. Má vyšší výkon, ale menší hodnotu krouťáku.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 14. 04. 2004 11:23
jeden je L-jetronic a druhej /novější/ Motronic
i trochu jinak vypadaj Kat mel i ten starsi ale ne vzdy Motroniky meli kat vzdycky
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
-
Scimitar
- Příspěvky: 755
- Registrován: 15. 09. 2003 13:38
Příspěvek
od Scimitar » 14. 04. 2004 12:34
Hmmmmmm... a jsou do nich zaměnitelné díly? Např. olejová vana a čerpadlo? (to je můj aktuální problém - Ivo je má naprodej k motoru M20 otázka zní ke kterému...)
-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 14. 04. 2004 12:44
to spíš přes ETK - já ho nemam
anebo
v BMW !žádám Vás o radu"
Vana by měla bejt stejná akorát je bud na chek pro cidlo nebo bez toho a ta je plechová
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
-
Tony
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12. 02. 2003 14:56
- Bydliště: někde na jihu...
Příspěvek
od Tony » 14. 04. 2004 17:21
Nevim jestli je to rozdělený přesně takhle - KAT, neKAT... ale já měl 320i neKAT a byl tam rozdělovač dole na bloku. Pak KAT a tam byl zepředu na palici. Rozdíl byl myslim jenom v tej palici, ta díra v bloku byla zaslepená...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 14. 04. 2004 22:26
Mám oba typy. Diely sú bez problémov zameniteľné, akurát u niektorých čidiel je rozdiel kvôli Motronicu. Dokonca aj blok motora je zhodný, akurát že pri Motroniku je ten vývod na rozdeľovač čo ide zdola od kľukovky zablendovaný. To že nezameníš je hlava a motor-elektrik.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Scimitar
- Příspěvky: 755
- Registrován: 15. 09. 2003 13:38
Příspěvek
od Scimitar » 15. 04. 2004 06:26
Dík moc za radu lidi... kruci ten můj mechanik se v tom vyzná asi jako Kozel v zahradničině...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 15. 04. 2004 21:54
Scimitar píše:Dík moc za radu lidi... kruci ten můj mechanik se v tom vyzná asi jako Kozel v zahradničině...
Tak pokračuj vo svojej dôvere k jeho schopnostiam a potom sa nečuduj.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220