Sjiždění Gum
Sjiždění Gum
Dá se nějak zamezit sjíždění gum zevnitř na zadní nápravě? Přes zimu mám vnitřky na novejch zimákách sjetý až na sliky. A v servisu mi řekly že se daj vyměnit jedině ty čepy že to je složitý a když si je prohlid tak mi řekl že nejsou ještě v tak hrozným stavu. DIK Čus
Maš snížený auto žejo?
No to je cena kerou platíš za sportovní vzhled a že to sedí na silnici jak prkno.
Prodloužit život můžeš přehodem gumy na ráfku aby ten víc sjetej roh byl ven. Přirozně namontuješ pak na druhou stranu auta aby se guma furt točila stejným směrem.
Todle je Rada Na Přiště.
Teď je už pozdě dyš už to máš uplně holý.
No to je cena kerou platíš za sportovní vzhled a že to sedí na silnici jak prkno.
Prodloužit život můžeš přehodem gumy na ráfku aby ten víc sjetej roh byl ven. Přirozně namontuješ pak na druhou stranu auta aby se guma furt točila stejným směrem.
Todle je Rada Na Přiště.
Teď je už pozdě dyš už to máš uplně holý.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Je to odklonem kola, ktery se na seriovych autech neda serizovat. Mas nekolik moznosti:
- koupit korekcni horni ulozeni tlumice - cena necelych 2500 Kc/ks, zmena odklonu +-30'
- zmerit geometrii, goniometrickou funkci vypocist o kolik potrebujes posunout horni ulozeni tlumice, demontovat luzko, vyrazit srouby, otocit kolem svisle osy o 180°, vyvrtat nove diry s vypoctenym posunem a vse smontovat zpet.
- napilovat diry pro horni luzko v karoserii, ale to je bastltuning "jako krava"
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Pružiny jsou origo ale nevim jestli je minulej majitel trochu neseříz. Takhle jsem si nechal otočit letňáky a to jsem si myslel že to dělá jen proto že jsou široký protože byl ten odklon vydět ale teď na zimakach jsem to nečekal. Uvidíme co to bude dělat v létě a když to bude kritycky tak to začnu nějak řešit. Dik za rady Čus
to francis...
tak to bych mel jeste vetsi bastl...seriznout a prevarit ramena:-)
jinak dnes jsem se koukal na upravu odkolu ramen pomoci ne excentrickych cepu zadni napravy, ale primo jejich prevareni na polohovatelne pomoci sroubu... a taky to vypada dost bastloidne, ale asi to zkusim, da se potom stelovat odklon i sbihavost...
tak to bych mel jeste vetsi bastl...seriznout a prevarit ramena:-)
jinak dnes jsem se koukal na upravu odkolu ramen pomoci ne excentrickych cepu zadni napravy, ale primo jejich prevareni na polohovatelne pomoci sroubu... a taky to vypada dost bastloidne, ale asi to zkusim, da se potom stelovat odklon i sbihavost...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ale fuj! Zapomel jsem na ctvrtou moznost: zvetsit sbihavost. Zvysi se tim celkove opotrebovani pneu, ale bude stejnomernejsi a celkove kilometry pouzitelnosti budou rozhodne vetsi.PET77 píše:to francis...
tak to bych mel jeste vetsi bastl...seriznout a prevarit ramena:-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Nemáš nejaké nákresy, plány a pod.? Zaujíma ma to.PET77 píše:to francis...
tak to bych mel jeste vetsi bastl...seriznout a prevarit ramena:-)
jinak dnes jsem se koukal na upravu odkolu ramen pomoci ne excentrickych cepu zadni napravy, ale primo jejich prevareni na polohovatelne pomoci sroubu... a taky to vypada dost bastloidne, ale asi to zkusim, da se potom stelovat odklon i sbihavost...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Plany ceho? Jak zvetsit sbihavost? To se jen otoci spojovackouMax-Max píše:Nemáš nejaké nákresy, plány a pod.? Zaujíma ma to.

Plany na vyvrtani novych der v hornim luzku snad netreba, a vypocist posun pomoci goniometricke funkce sinus snad umi kazdy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Plány toho prevarenia za účelom možnosti štelovania. Funkciu spojovačky chápemFrancis píše:Plany ceho? Jak zvetsit sbihavost? To se jen otoci spojovackouMax-Max píše:Nemáš nejaké nákresy, plány a pod.? Zaujíma ma to.
Plany na vyvrtani novych der v hornim luzku snad netreba, a vypocist posun pomoci goniometricke funkce sinus snad umi kazdy.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To je prasarna. Kasli na stelovani a vyvrtej nove diry v hornim luzku. Velkou vyhodou je vratnost takove zmeny. Kdykoli muzes srouby vratit do puvodnich der.Max-Max píše:Plány toho prevarenia za účelom možnosti štelovania. Funkciu spojovačky chápem
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition