Dotaz na 325i e30???

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
ManyP z bmwclub e34

Dotaz na 325i e30???

Příspěvek od ManyP z bmwclub e34 » 04. 03. 2004 16:07

Cau. Bracha chce taky nejake poradne auticko coz je BMW tak by chtel jit do 325i v e30 od znameho. Nevypada spatne a technicky je taky dobra a kastle ok. Par chybicek ma ale to neni problem penez ale jen sikovnych rukou. Bere ji za 25000kc. Rocnik si nepamatuju ale uz je to plastak. Je tam origo podvozek ale nejak tvrde oproti normalu! Je na 15" s 205.
Ma na vas vsechny dotaz co vse o ni vite a co ma za chyby a na co si davat pozor a nejake vychytavky atd. sak vite cim vic teho bude tim lip.
Predem dik za vase nazory chlapy.
Cus

Uživatelský avatar
jatro
Příspěvky: 64
Registrován: 30. 01. 2004 01:07
Bydliště: varnsdorf

Příspěvek od jatro » 04. 03. 2004 23:46

je to fakt slušnej dotaz ale kdybi ti kluci tady nato mněli odpovídat tak u toho budou sedět tři dny.

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 05. 03. 2004 11:21

Chytnu se já :)
Sice sis vlastně už odpověděl sám když jsi psal v jakém je auto stavu, pač se kouká většinou na stejný věci.

1- koroze.
U takhle starýho auta je to první věc na kterou bych koukal. Reznou prahy, kapsy za zadními koly, zadní část předních podběhu, náběhová hrana kapoty a spodní hrany dveří.

2-motor.
Kolísání volnoběhu, spotřeba(což se blbě zjišťuje), blbnou nebo nefachaj čidla, u 325 občas svítí na volnoběh mazání, příliš velká spotřeba oleje, vymlácená kulisa řazení, špatný synchrony, hučící difer nebo převodovka, unavená spojka.

3- podvozek.
Špatný hlavní silentbloky zadní nápravy, čepy na přední nápravě, ložiska v kolech, vule v řízení, nefunkční ruční brzda, nebo špatně brzdící některá kola.

4-interiér
Nefunkční kontrolky, podsvícení táhel atd., budíky. roztrhaný nebo prosezelý sedačky.

Kapitola pro sebe je bastltuning.

Tohle jsou věci který jsem viděl na dost autech(e30)
Počítej s tím, že i do pěknýho kusu stejně nasypeš aspoň 10tis, když to budeš chtít mít v poho.

Nekamenujte mě, že ta a jiná věc není zrovna na vašem autě :D

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 08. 03. 2004 15:01

Taky přispěju svojí troškou do mlýna...

Předpokládám, že ta 325i je s dokladama a za tyhle peníze je krajně podezřelá ( obzvlášť plasťák - ten se s tímhle motorem pohybuje slušnej řádově o DESÍTKY tisíc výš )

Opravdu důkladně bych zkontroloval všechny nosníky a¨možná by neškodilo obětovat pár korun a vzít to někam na rentgen ( pokud lze, znám to jen z doslechu ) aby to nebylo vařený třeba ze dvou aut...za tyhle prachy už to nekoupíš skoro ani v Německu takže opravdu opatrně...

Někde by tu měl být odkaz na VIN kontrolu ( myslím že to je na http//:www.e30.cz ), tam zadáš posledních šest čísel VINu a dozvíš se, jestli skutečně kupuješ to, co ti prodávající tvrdí...
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 08. 03. 2004 15:31

Link na identifikaci dle VIN:

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět