Cau. Bracha chce taky nejake poradne auticko coz je BMW tak by chtel jit do 325i v e30 od znameho. Nevypada spatne a technicky je taky dobra a kastle ok. Par chybicek ma ale to neni problem penez ale jen sikovnych rukou. Bere ji za 25000kc. Rocnik si nepamatuju ale uz je to plastak. Je tam origo podvozek ale nejak tvrde oproti normalu! Je na 15" s 205.
Ma na vas vsechny dotaz co vse o ni vite a co ma za chyby a na co si davat pozor a nejake vychytavky atd. sak vite cim vic teho bude tim lip.
Predem dik za vase nazory chlapy.
Cus
Dotaz na 325i e30???
Chytnu se já
Sice sis vlastně už odpověděl sám když jsi psal v jakém je auto stavu, pač se kouká většinou na stejný věci.
1- koroze.
U takhle starýho auta je to první věc na kterou bych koukal. Reznou prahy, kapsy za zadními koly, zadní část předních podběhu, náběhová hrana kapoty a spodní hrany dveří.
2-motor.
Kolísání volnoběhu, spotřeba(což se blbě zjišťuje), blbnou nebo nefachaj čidla, u 325 občas svítí na volnoběh mazání, příliš velká spotřeba oleje, vymlácená kulisa řazení, špatný synchrony, hučící difer nebo převodovka, unavená spojka.
3- podvozek.
Špatný hlavní silentbloky zadní nápravy, čepy na přední nápravě, ložiska v kolech, vule v řízení, nefunkční ruční brzda, nebo špatně brzdící některá kola.
4-interiér
Nefunkční kontrolky, podsvícení táhel atd., budíky. roztrhaný nebo prosezelý sedačky.
Kapitola pro sebe je bastltuning.
Tohle jsou věci který jsem viděl na dost autech(e30)
Počítej s tím, že i do pěknýho kusu stejně nasypeš aspoň 10tis, když to budeš chtít mít v poho.
Nekamenujte mě, že ta a jiná věc není zrovna na vašem autě

Sice sis vlastně už odpověděl sám když jsi psal v jakém je auto stavu, pač se kouká většinou na stejný věci.
1- koroze.
U takhle starýho auta je to první věc na kterou bych koukal. Reznou prahy, kapsy za zadními koly, zadní část předních podběhu, náběhová hrana kapoty a spodní hrany dveří.
2-motor.
Kolísání volnoběhu, spotřeba(což se blbě zjišťuje), blbnou nebo nefachaj čidla, u 325 občas svítí na volnoběh mazání, příliš velká spotřeba oleje, vymlácená kulisa řazení, špatný synchrony, hučící difer nebo převodovka, unavená spojka.
3- podvozek.
Špatný hlavní silentbloky zadní nápravy, čepy na přední nápravě, ložiska v kolech, vule v řízení, nefunkční ruční brzda, nebo špatně brzdící některá kola.
4-interiér
Nefunkční kontrolky, podsvícení táhel atd., budíky. roztrhaný nebo prosezelý sedačky.
Kapitola pro sebe je bastltuning.
Tohle jsou věci který jsem viděl na dost autech(e30)
Počítej s tím, že i do pěknýho kusu stejně nasypeš aspoň 10tis, když to budeš chtít mít v poho.
Nekamenujte mě, že ta a jiná věc není zrovna na vašem autě

Taky přispěju svojí troškou do mlýna...
Předpokládám, že ta 325i je s dokladama a za tyhle peníze je krajně podezřelá ( obzvlášť plasťák - ten se s tímhle motorem pohybuje slušnej řádově o DESÍTKY tisíc výš )
Opravdu důkladně bych zkontroloval všechny nosníky a¨možná by neškodilo obětovat pár korun a vzít to někam na rentgen ( pokud lze, znám to jen z doslechu ) aby to nebylo vařený třeba ze dvou aut...za tyhle prachy už to nekoupíš skoro ani v Německu takže opravdu opatrně...
Někde by tu měl být odkaz na VIN kontrolu ( myslím že to je na http//:www.e30.cz ), tam zadáš posledních šest čísel VINu a dozvíš se, jestli skutečně kupuješ to, co ti prodávající tvrdí...
Předpokládám, že ta 325i je s dokladama a za tyhle peníze je krajně podezřelá ( obzvlášť plasťák - ten se s tímhle motorem pohybuje slušnej řádově o DESÍTKY tisíc výš )
Opravdu důkladně bych zkontroloval všechny nosníky a¨možná by neškodilo obětovat pár korun a vzít to někam na rentgen ( pokud lze, znám to jen z doslechu ) aby to nebylo vařený třeba ze dvou aut...za tyhle prachy už to nekoupíš skoro ani v Německu takže opravdu opatrně...
Někde by tu měl být odkaz na VIN kontrolu ( myslím že to je na http//:www.e30.cz ), tam zadáš posledních šest čísel VINu a dozvíš se, jestli skutečně kupuješ to, co ti prodávající tvrdí...
member of zewl crew