Ostrá Eta - evidence typu motoru

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Razor
Příspěvky: 9
Registrován: 10. 01. 2004 18:33

Ostrá Eta - evidence typu motoru

Příspěvek od Razor » 07. 02. 2004 13:38

Dobrý den vespolek, měl bych jen pár otázeček. Příští týden na 90% koupím BMW 327i. A tak by mě jen zajímalo, jak to mají ti, co tuto přestavbu absolvovali, s typem motoru v tech. průkazu. V tom je totiž uveden motor 2,5l, kdežto v autě je jiný blok. Máte tedy zapsanou výměnu bloku motoru za jiný typ? Platíte povinné ručení za 2,5, nebo za 2,7? U nás jsou s evidenční kontrolou dost problémy, v podstatě neexistuje možnost jak to provést nelegálně a zkrátka nerad bych koupil něco, co ani nepřihlásím, nebo až po velkých potížích... Díky

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

p

Příspěvek od Flery » 07. 02. 2004 17:08

Pokud budes menit typ motoru tak jestli to pude, budes muset do prahy na jistou osobu,na tej to záleží, budeš potřebovat doklad od motoru kde si vzal ten co je v aute a neni v TP a pokud ti to schválí bude pojistka trochu jinde budes platit za 2700 takže pokud to vemeš a je to na 325i papírech tak si sežeň známí na evidenci anebo se připrav na pořádnou pojistku a před tim nepříjemný lítání okolo toho..možná ti někdo poradí líp..třeba ti co maj 325E....já vim že je to doost problem...ale taky to auto pokud nekdo takhle prodává musí udelat jinou dost dobrou cenu....určitě budou i jiný snad pro tebe lepší názory..nevim..čau a vítej v klubu nadšencu E30..a ne jen těch(E28,E21,E24,E34 a dalších...)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 07. 02. 2004 18:38

Jestli to má papíry 325i a blok je Eta. tzn. je to jiný typ motoru. Takže nelze to udělat formou "použití náhradního dílu". 2.3 za 2.5 ještě třeba jde, ale Eta je něco jinýho jak všechno :D Tákže je to přestavba cena u p. Stehlíka v AuTecu za potvrzení je cca 3500,-. Použití ND je cca 1600,-.
Problém je s evidenčkou. Pak, si myslím, musíš mít nějakej doklad od tý ety, že to není čórka,..., nejlepší je jakýkoli TP ( i třeba německej-tam sice nepíšou č. motoru, ale typ tam je-to se určitě sehnat dá - zase to má nevýhodu, že to musíš proclít DPH22%.....) je okolo toho docela dost sraní.
Jestliže to koupíš tak jak je to teď, tak si pěkně nasereš do bot !
Přestavbu jedině ať udělá současný majitel !!! Bude to mít daleko jednodušší.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrá Eta - evidence typu motoru

Příspěvek od Huska » 09. 02. 2004 11:40

Razor píše:Dobrý den vespolek, měl bych jen pár otázeček. Příští týden na 90% koupím BMW 327i. A tak by mě jen zajímalo, jak to mají ti, co tuto přestavbu absolvovali, s typem motoru v tech. průkazu. V tom je totiž uveden motor 2,5l, kdežto v autě je jiný blok. Máte tedy zapsanou výměnu bloku motoru za jiný typ? Platíte povinné ručení za 2,5, nebo za 2,7? U nás jsou s evidenční kontrolou dost problémy, v podstatě neexistuje možnost jak to provést nelegálně a zkrátka nerad bych koupil něco, co ani nepřihlásím, nebo až po velkých potížích... Díky
První věc je taková, že musíš vědět co vlastně máš...325i = 2,5 litrový motor nebo 325e (eta) = 2,7 litrový motor rozhodují ce je Technický průkaz...podle toho i pojistka.. pokud Ti nesedí udaje v TP se skutečností tak je to nějaká předrbávka a motor je v tom nelegálně.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
jatro
Příspěvky: 64
Registrován: 30. 01. 2004 01:07
Bydliště: varnsdorf

Příspěvek od jatro » 09. 02. 2004 13:26

nechsi od někoho přeťknout číslo motoru první 4 udávají typ a obsah
:idea:

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 09. 02. 2004 21:40

Já osobně bych to klidně koupil a při přepisu na sebe požádal při odhlašování původního majitele o výmaz čísla motoru. Mimochodem při evidenčce nevěř tomu, že přečtou slabounce vyražený typ motoru na ohnilý části motoru na nejdebilnějším místě, co si můžeš představit. Místo s číslem bych eventuelně ošetřil troškou kyseliny z akumulátoru a na typu M20 B27 - 6 KA...blabla bych klepl vhodným nástrojem do čísla "7", čímž by nikdo nikdy nepojal podezření, že v 325i bude něco jiného, než 2,5. Vůbec bych to neřešil, tedy u nás se s tím při vymazaným číslu vůbec neserou. Eventuelně, vždycky při potížích můžeš jít na jinou STK a prohlídku zopakovat s lepším výsledkem, vždyť STK jsou soukromé firmy. Ale platit přepisy motoru a ještě vyšší pojistku? No to snad ne?????

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Franta 327i » 10. 02. 2004 07:23

Melisek_076 píše:Já osobně bych to klidně koupil a při přepisu na sebe požádal při odhlašování původního majitele o výmaz čísla motoru. Mimochodem při evidenčce nevěř tomu, že přečtou slabounce vyražený typ motoru na ohnilý části motoru na nejdebilnějším místě, co si můžeš představit. Místo s číslem bych eventuelně ošetřil troškou kyseliny z akumulátoru a na typu M20 B27 - 6 KA...blabla bych klepl vhodným nástrojem do čísla "7", čímž by nikdo nikdy nepojal podezření, že v 325i bude něco jiného, než 2,5. Vůbec bych to neřešil, tedy u nás se s tím při vymazaným číslu vůbec neserou. Eventuelně, vždycky při potížích můžeš jít na jinou STK a prohlídku zopakovat s lepším výsledkem, vždyť STK jsou soukromé firmy. Ale platit přepisy motoru a ještě vyšší pojistku? No to snad ne?????
Plně souhlasím - kyselina, to je věc :lol:

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 12. 02. 2004 09:18

Melisek_076 píše:... že přečtou slabounce vyražený typ motoru na ohnilý části motoru na nejdebilnějším místě, co si můžeš představit...
Kde je to nejdebilnejsi misto s cislem typu motoru? Vim, kde je cislo motoru a to je tak debilni misto, ze se tam ani nedival... Typ motoru je zakodovan v cisle nebo nekde kolem, ci uplne jinde?

M.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Franta 327i » 12. 02. 2004 09:30

Michal E21 píše:
Melisek_076 píše:... že přečtou slabounce vyražený typ motoru na ohnilý části motoru na nejdebilnějším místě, co si můžeš představit...
Kde je to nejdebilnejsi misto s cislem typu motoru? Vim, kde je cislo motoru a to je tak debilni misto, ze se tam ani nedival... Typ motoru je zakodovan v cisle nebo nekde kolem, ci uplne jinde?

M.
U čísla motoru.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

kde to je..

Příspěvek od Flery » 12. 02. 2004 10:44

kde to je tezko popsat..ale já mam na tej plosce nahore typ motoru a pod tim cislo motoru..
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 15. 02. 2004 23:35

Když už jsme u tohohle tématu,zajímalo by mě,jestli je možný u ETy nechat do TP zapsat objem 2,5?Ta pojistka je fakt šílená!!!Co je k tomu potřeba?Dík!

PS:A co takhle 1850??? :lol: 8) :lol: 8) :lol:

Odpovědět