Jak na drifty a tak...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
za 25 325 neseženeš nejspiš nebo nějakou co do ni hned nasypeš ještě min 10-20 za dily aby vůbec jezdila, podle mě teda co jsem viděl tu inzeraty za poslednich půlroku. Kdyby šla sehnat v dobrem stavu za 25 tak hned prodavam svou 318 a koupuju tu 325
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 23. 01. 2007 17:09, celkem upraveno 1 x.
na zacatek je fakt dobry zkouset to v zime, naucis se ovladat auto plynem A v male rychlosti (power over, rucka, shiftlock)... pak na mokru, nekde na parkovisti, snazit se planovane jezdit kolem ostruvku nebo kuzelu, ne to jen tocit jak howado no a pak na mokru na okruhu, abys v nejhorsim skoncil v kacirku...
na suchu se auto-Bmw chova bych rekl podstatne jinak, pri nizke najezdove rychlosti (clovek se boji) je problem to utrhnout prostym pridanim plynu-power over (mozna nakonci zatacky, kdy auto zrychly a pak se utrhne), to same shift lock (nakopne se to a hned se zas chytne) nebo rucka (kratky zbesily pretoceny smyknuti a konec)...
proto co doporucuju je, zatacku nejdriv nekolikrat projet co nejrychleji a podivat se, kolik to je km/h... pak tam najet skoro stejne rychle a zacit neco delat, JINAK to fakt NEJDE osobne shift lock a rucku povazuju za dost hrubej zpusob, posledni dobou sem se trochu naucil pouzivat "brzdeni", da se to tak poslat do nenasilneho smyku, staci najet dost rychle, v okamziku zacatku toceni volantem to malinko prehnat a zaroven lehce o brzdu (vaha jde dopredu, zadek se odlehci a jde sam bokem) a hned preslapnout na plyn a uplne lehce to drzet ve smyku... u predohrabu se to da vylepsit soucasnym podrazenim (shiftlock predku)...
fakt spatnej napad je snazit se se slabym motorem to poslat do zatacky, pak vytocit motor a pustit spojku na dvojku a cekat co se stane... )
stane se to, ze auto jde brutalne bokem, pak se kola chytnou, tou dobou ma opocenej ridic plny kontra a kara leti presne na opacnou stranu kolmo ven ze silnice... hadej jak to vim
na suchu se auto-Bmw chova bych rekl podstatne jinak, pri nizke najezdove rychlosti (clovek se boji) je problem to utrhnout prostym pridanim plynu-power over (mozna nakonci zatacky, kdy auto zrychly a pak se utrhne), to same shift lock (nakopne se to a hned se zas chytne) nebo rucka (kratky zbesily pretoceny smyknuti a konec)...
proto co doporucuju je, zatacku nejdriv nekolikrat projet co nejrychleji a podivat se, kolik to je km/h... pak tam najet skoro stejne rychle a zacit neco delat, JINAK to fakt NEJDE osobne shift lock a rucku povazuju za dost hrubej zpusob, posledni dobou sem se trochu naucil pouzivat "brzdeni", da se to tak poslat do nenasilneho smyku, staci najet dost rychle, v okamziku zacatku toceni volantem to malinko prehnat a zaroven lehce o brzdu (vaha jde dopredu, zadek se odlehci a jde sam bokem) a hned preslapnout na plyn a uplne lehce to drzet ve smyku... u predohrabu se to da vylepsit soucasnym podrazenim (shiftlock predku)...
fakt spatnej napad je snazit se se slabym motorem to poslat do zatacky, pak vytocit motor a pustit spojku na dvojku a cekat co se stane... )
stane se to, ze auto jde brutalne bokem, pak se kola chytnou, tou dobou ma opocenej ridic plny kontra a kara leti presne na opacnou stranu kolmo ven ze silnice... hadej jak to vim
tel. 604 200 794
fakt spatnej napad je snazit se se slabym motorem to poslat do zatacky, pak vytocit motor a pustit spojku na dvojku a cekat co se stane... )
stane se to, ze auto jde brutalne bokem, pak se kola chytnou, tou dobou ma opocenej ridic plny kontra a kara leti presne na opacnou stranu kolmo ven ze silnice... hadej jak to vim [/quote]
Nevim proč by to měl byt špatný nápad. Já mam 1.8 M10 a neni problem projet zatacku bokem.
stane se to, ze auto jde brutalne bokem, pak se kola chytnou, tou dobou ma opocenej ridic plny kontra a kara leti presne na opacnou stranu kolmo ven ze silnice... hadej jak to vim [/quote]
Nevim proč by to měl byt špatný nápad. Já mam 1.8 M10 a neni problem projet zatacku bokem.
M10 prodána, civic VTI prodáno, E39 530D
nejsem zadny drifter ale muj nazor: kup 2,5L ktomu si kup hydraulickou rucku,komplet to vykuchej..z zacatku to skousej s open dif az budes casem auto tak neak zvladat tak si kup jeden open dif a zavar si ho a jed treba na sosnu a uvidis. k cemu hydr.rucku? je to nejjednodusi a nejucinejsi spusob jak udelat peknej drift bez zadneho klickovani a rozhazovani auta nekde na draze ci parkovisti. pred zatackou ne podrazuj najet tam treba v cca 4tis otackach ,zaslapni spojku (v ten moment zathni za hydr,rucku) pak seslapni plyn a pust spojku.pak uz je to jen v rukach a nohach.pokud se ti to bude srovnavat a mas uz vysoke otacky tak zatahni rukav a hnet te to zase kus hodi dvermi dopredu.teorie je sice k necemu dobra ale jezdit te nenauci.nejlepsi je ject nekam na letiste,nekde vzit neaky kuzely a jezdit si treba slalom(naucis se prehazovat auto) pak si udelat peknou 8cku( naucis se ovladat plyn,brzdu,rukav,volant) pak treba neake tahlejsi zatacky ktere budou na konci pritazene(naucis se v driftu krasne spomalit ,coz je docela dulezita vec pokud do zatacky najedes moc rychle a zatacka te zacne vyvazet ven z drahy) proste takove ruzne kombinace.pokud do toho nechces hazet prachy tak je to protebe nejjedodussi varianta.preji ti hodne stesti pri prvnich driftech a poradneho dymu za zadnimy koly
bmw e30 V8 4,0L po smrti
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
jak to myslis?Max-Max píše:jo, uz sme si stihli vsimnout ze v nekoukani ses dobrejpoky666 píše:nekoukam na datum
bmw e30 V8 4,0L po smrti
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647
NOW-bmw e30 coupe M60B40.
pneuservis- komplet přezutí a vyvážení za 400kč, sehnání nových i starých pneu.
vyvařování karoserií,opravy a úpravy aut i motorů
tel 775 364 647