
Váš názor na 324d
sice už je to jedno,ale taky zveřejnim své zkušenosti
Máme ho vrodině dvakrát,jednoho 2 roky,ten motor měl podle budíků najeto 200 000km,ale podle mě a opraváře tak o dvě stě víc,brácha s nim nalítal tak 100 000km a jediná závada byla že se povolila šála na klice a pak jsme dávali celej spodek motoru novej(oprava cca10 000,-),vezme si litr mezi výměnou oleje což si myslim že je krásný na to kolik to má najeto,už cítim ,že to neni žádný trhač asfaltu,ale slouží pořád spolehlivě starty no problem i v minus dvacet,
Druhýho máme půl roku má nejeto poctivej 160 000km,zatim jsme s nim nalítali tak 20 000km a no problem
Chce to pořádně hledat nenaskočit hned do prvního a všechno prolézt
jinak ve všem souhlasim s kdo je to o udržbě a o tom jak se k autu chováš!
PS:oba sou chromáci a servo nemá ani jeden
Máme ho vrodině dvakrát,jednoho 2 roky,ten motor měl podle budíků najeto 200 000km,ale podle mě a opraváře tak o dvě stě víc,brácha s nim nalítal tak 100 000km a jediná závada byla že se povolila šála na klice a pak jsme dávali celej spodek motoru novej(oprava cca10 000,-),vezme si litr mezi výměnou oleje což si myslim že je krásný na to kolik to má najeto,už cítim ,že to neni žádný trhač asfaltu,ale slouží pořád spolehlivě starty no problem i v minus dvacet,
Druhýho máme půl roku má nejeto poctivej 160 000km,zatim jsme s nim nalítali tak 20 000km a no problem
Chce to pořádně hledat nenaskočit hned do prvního a všechno prolézt
jinak ve všem souhlasim s kdo je to o udržbě a o tom jak se k autu chováš!
PS:oba sou chromáci a servo nemá ani jeden
Kdepak E30 v základu servo, prober sedrupi píše:Dík. Já jsem to nemyslel zle a jsem rád že to tak bereš. Jenom jsem chtěl slyšet i to špatný. Včera jsem projel jednu 324d, dynamika uspokojivá a líbí se mi ten zvuk. Byla celkem pěkná, ale zarazily mě tyto věci: byl to chromák rok výroby 1988 a pokud vím tak první plasťáky se dělaly už na konci 1987, majitel se dušoval že to není přestavba ani nic jinýho a že ty papíry k tomu autu patří, potom docela dost hučel diferák a řadící páka byla strašně volná v kulise. Zařadil jsem jedničku a do stran jsem s ní mohl hýbat v rozmezí asi 15cm to stejný u každé rychlosti. Ten diferák a řadící páka, jsou to podstatný vady nebo je obojí u e30 běžný
Případně kolik by zhruba stála oprava, pokud to teda jde takhle jenom podle popisu říct. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat jestli měli e30 v základu servo, protože tahle neměla. Motoricky vypadala OK. Za to auto chtěl 39tis.


Můj motor v první karoserii měl najeto 340 000km. Mám bohužel větší spotřebu karoserií než motorů, tak už je v čtvrté kastli ( mj. byl i v kupé). Perfektně startuje a je úspornej. Protože jsem záchvat, tak mě po dynamickej stránce moc neuspokojuje, ale powerslidy při tršce umu taky jdou. Ale za studena ho musíš šetřit. Servo taky nemám 

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Já mám můj motor už ve třetí karoserii (mj. i v kupé) a má asi něco přes 350 000km. Bez problémů. Dynamika je horší, ale 190km/h taky jede. Spotřeba 6-9 litrů, záleží na stylu jízdy. Motor bez závad za mojich asi 50 000km. Pravidelně olej , rozvodák, filtry.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520