Kdo rano tlacil? :-)

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.

Jak jste dnes nastartovali?

Na první otočení
22
79%
Na druhé otočení
4
14%
Na třetí otočení
1
4%
Na první roztažení
0
Žádná hlasování
Nenastartovali -> zmrzlá baterka v důchodovém věku
1
4%
 
Celkem hlasů: 28

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 08. 01. 2004 09:28

Dneska jsem si vzal auto omet jsem par voken. Na první otočení motoru to ku podivu nastartovalo hned to drželo 600ot/min. Je pravda že když sešlápnu plyn k podlaze 2* před nastartováním že se zprovozní sitič kterej by mohl bejt zaseknutej? Mě to připadá jako blbost když ten motor má elektrische čerpadlo.Ale dneska jsem to udělal a ten motor krásně naskočil. :?:

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 08. 01. 2004 10:31

Ráno jsem nastartoval po pár otáčkách, horší bylo, že (podobně jako Mizuh) jsem velmi obtížně zdolával vcelku nevelké stoupání od nás od baráku (kdo u mně byl tak ví, že to není tak velký kopec), takže přes proklamované rozložení sil na nápravách je těžkej předek a lehoučkej zadek zatraceně znát. Chtělo to nechat jedničku na volnoběh, vždycky se to prohráblo na základ a poposkočilo a znova. Nemá cenu to tůrovat.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 08. 01. 2004 10:40

kdo. píše:... Chtělo to nechat jedničku na volnoběh, vždycky se to prohráblo na základ a poposkočilo a znova. Nemá cenu to tůrovat.
Chtelo to dvojku a trochu pritahnout rucni brzdu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 08. 01. 2004 10:44

Francis píše:Chtelo to dvojku a trochu pritahnout rucni brzdu.
Myslíš, že maloválec zvládne tu dvojku aniž by to chcíplo?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 08. 01. 2004 10:45

Francis píše:Chtelo to dvojku a trochu pritahnout rucni brzdu.
Ručku jsem měl drobet zataženou, ale ta dvojka se už nechytala, asi i ta byla moc. Kromě asi 20cm rozježděného sněhu na ulajzaným podkladě tam nebylo žádné ošetření

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 08. 01. 2004 10:47

mizuh píše:
Francis píše:Chtelo to dvojku a trochu pritahnout rucni brzdu.
Myslíš, že maloválec zvládne tu dvojku aniž by to chcíplo?
dízl+ elektronika určitě, u tvého by to mohla podržet elektronika taky, nebo lehký plyn, asi nejde o počet válců, ale hodnotu krouťáku

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 08. 01. 2004 10:55

kdo. píše:asi nejde o počet válců, ale hodnotu krouťáku
asi i stav pneu a spojky co?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 08. 01. 2004 11:26

mizuh píše:...asi i stav pneu a spojky co?
IMHO bez ohledu na motor spojka nehraje roli, ta buď drží, nebo prokluzuje a pneumatikám se na té "žmolence" stejně zalepí desén, spíš jde o hodnotu adheze, která se zvyšuje s vyšším měrným zatížením pneu, tedy styčná plocha x hmotnost

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

no

Příspěvek od Flery » 09. 01. 2004 13:07

no VW točil ala chyt až na potřetí..má to karbec...plzen -19 ráno před 6 a odpol po 14 cink 2x otočil a vrněl...se divim parchant jeden.kámoš ráno e28 2,0i cink a baf no jo stříkny...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Re: no

Příspěvek od Havran » 09. 01. 2004 15:21

Flery píše:no VW točil ala chyt až na potřetí..má to karbec...plzen -19 ráno před 6 a odpol po 14 cink 2x otočil a vrněl...se divim parchant jeden.kámoš ráno e28 2,0i cink a baf no jo stříkny...

To moje scirocco chytnulo hned na poprví, vždycky. Bylo to íčko. Sou to výborný motory hlavně jednoduchý, jednoduchost je něco co Bmw motorům chybí, už v 80. letech dělali věci na autech který škodovka nedělá do dnes. V sciroccu hned víš kam šáhnout ale u bavců :roll:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Re: no

Příspěvek od Jirka325 » 09. 01. 2004 16:02

Havran píše: To moje scirocco chytnulo hned na poprví, vždycky. Bylo to íčko. Sou to výborný motory hlavně jednoduchý, jednoduchost je něco co Bmw motorům chybí, už v 80. letech dělali věci na autech který škodovka nedělá do dnes. V sciroccu hned víš kam šáhnout ale u bavců :roll:
Protoze jsou nadcasovy, proto maj od 80tych let to co skodny nemaj dodnes. A vo tom to je. To je stejny, jako kdyz u Cadillacu je bezna klimoska od 60tych let, nebo od kdy a tady se donedavna u vetsiny aut somrovala jako priplatkova vybava. Nebo co treba nataceni svetel do zatacek, nebo aspon rozsviceni bocniho svetla pri zapnuti blinkru. Taky pomerne stara vec. A hlavne, prece nam tu nechces na BMW foru vychvalovat fauwecka :twisted: :wink:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

přesně

Příspěvek od Flery » 09. 01. 2004 16:23

Přesně tak VW leda jako pracovní vozítko ale jako auto to neberu je to šit a to to mam..bud BMW a nebo je to jedno... 8)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Odpovědět