
Kdo rano tlacil? :-)
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Dneska jsem si vzal auto omet jsem par voken. Na první otočení motoru to ku podivu nastartovalo hned to drželo 600ot/min. Je pravda že když sešlápnu plyn k podlaze 2* před nastartováním že se zprovozní sitič kterej by mohl bejt zaseknutej? Mě to připadá jako blbost když ten motor má elektrische čerpadlo.Ale dneska jsem to udělal a ten motor krásně naskočil. 

Ráno jsem nastartoval po pár otáčkách, horší bylo, že (podobně jako Mizuh) jsem velmi obtížně zdolával vcelku nevelké stoupání od nás od baráku (kdo u mně byl tak ví, že to není tak velký kopec), takže přes proklamované rozložení sil na nápravách je těžkej předek a lehoučkej zadek zatraceně znát. Chtělo to nechat jedničku na volnoběh, vždycky se to prohráblo na základ a poposkočilo a znova. Nemá cenu to tůrovat.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Chtelo to dvojku a trochu pritahnout rucni brzdu.kdo. píše:... Chtělo to nechat jedničku na volnoběh, vždycky se to prohráblo na základ a poposkočilo a znova. Nemá cenu to tůrovat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no
no VW točil ala chyt až na potřetí..má to karbec...plzen -19 ráno před 6 a odpol po 14 cink 2x otočil a vrněl...se divim parchant jeden.kámoš ráno e28 2,0i cink a baf no jo stříkny...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: no
Flery píše:no VW točil ala chyt až na potřetí..má to karbec...plzen -19 ráno před 6 a odpol po 14 cink 2x otočil a vrněl...se divim parchant jeden.kámoš ráno e28 2,0i cink a baf no jo stříkny...
To moje scirocco chytnulo hned na poprví, vždycky. Bylo to íčko. Sou to výborný motory hlavně jednoduchý, jednoduchost je něco co Bmw motorům chybí, už v 80. letech dělali věci na autech který škodovka nedělá do dnes. V sciroccu hned víš kam šáhnout ale u bavců

Re: no
Protoze jsou nadcasovy, proto maj od 80tych let to co skodny nemaj dodnes. A vo tom to je. To je stejny, jako kdyz u Cadillacu je bezna klimoska od 60tych let, nebo od kdy a tady se donedavna u vetsiny aut somrovala jako priplatkova vybava. Nebo co treba nataceni svetel do zatacek, nebo aspon rozsviceni bocniho svetla pri zapnuti blinkru. Taky pomerne stara vec. A hlavne, prece nam tu nechces na BMW foru vychvalovat fauweckaHavran píše: To moje scirocco chytnulo hned na poprví, vždycky. Bylo to íčko. Sou to výborný motory hlavně jednoduchý, jednoduchost je něco co Bmw motorům chybí, už v 80. letech dělali věci na autech který škodovka nedělá do dnes. V sciroccu hned víš kam šáhnout ale u bavců

