SAAB 900 II
SAAB 900 II
Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímhle autem? Osobně sem ho jen asi 2x řídil, docela nad nim přemýšlím, taxe chci zeptat jestli třeba někdo neví nějaký podrobnosti, třeba na co dát pozor, jak je na tom s cenou náhradních dílů a tak, uplný demence jako že to nemá zadní náhon a proto je to bezcenný mi snad ani nepište, díky 
E36 323i coupé
Re: SAAB 900 II
mno je to pel se všim všudy....to ti snad bude stačit, ne??Pawka G. píše:Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímhle autem? Osobně sem ho jen asi 2x řídil, docela nad nim přemýšlím, taxe chci zeptat jestli třeba někdo neví nějaký podrobnosti, třeba na co dát pozor, jak je na tom s cenou náhradních dílů a tak, uplný demence jako že to nemá zadní náhon a proto je to bezcenný mi snad ani nepište, díky
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Re: SAAB 900 II
Mno myslim že takhle upe jednoduše to říct nejde, určitě se neřídí jako opel, nevypadá jako opel a je mi nějak bližší, že má nějaký věci z koncernu GM vim, ale to je mi daleko milejší než kdyby měl cokoliv z koncernu VWLukas-e21 píše:mno je to pel se všim všudy....to ti snad bude stačit, ne??Pawka G. píše:Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímhle autem? Osobně sem ho jen asi 2x řídil, docela nad nim přemýšlím, taxe chci zeptat jestli třeba někdo neví nějaký podrobnosti, třeba na co dát pozor, jak je na tom s cenou náhradních dílů a tak, uplný demence jako že to nemá zadní náhon a proto je to bezcenný mi snad ani nepište, díky
E36 323i coupé
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Je to ještě pořád dost kvalitní záležitost. I když z GM je tam toho už hodně. Ale podstatný věci jsou pořád Saab/Scania. Pokud by byl podvozek od Sopla, tak ten nemusí bejt špatnej - díky spolupráci s Lotusem.
Scháněj mladší jak z poloviny 97 - už má hydraulickou spojku. Do tý doby měly 900 spojku lankovou - má tužší chod, což může bejt někdy nepřijemný. Dělali to páč je ve velkejch mrazech spolehlivější jak hydraulická.
Základní, nejrozšířenější motorizace 2.0i 16v je Saab motor ( čecky benzinový motory jsou zatím Saab, kromě dieselů -ty nebrat, krom 3.0 common-rail ), ale na těžkou kastli ( snad 1600 kg
) stačí jen tak tak.
Takže se scháněj po vrcholnejch verzích Aero, Viggen - což už je teda 93 - 260 turbo koní je hodně příjemá věc.
Na dálnicích ve vyšších rychlostech je to pro mě bezkonkurenční auto - je pro mě záhadou jak to může tak nádherně držet stopu. Asi díky perfektní aerodynamice, váze, podvozku.
Jestli cheš dám ti kontakt na lidi, co tě provedou světem saabů. Příští týden bráchovi přiveze známej ukázat 95 Aero s motorem o výkonu 260kW - serie.
Jináč z hlediska ND je to v prdeli - Saab je opravdu na ND drahý auto. Je jich málo. Dobrejch servisů taky jak šafránu,...
Je to škoda.
Když jedu se Saabem, tak zažívám na silnicích jednu docela hezkou věc - všichni saabaři se zdravěj jak autobusáci. Takže se třeba stane, že na mě mává Zdeněk Svěrák, Jan Hřebejk, Lenka Filipová, - beru si to samozřejmě osobně
... to opravdu potěší. Je to jen taková pičovinka, ale už proto se to auto určitě vyplatí koupit. 
Ještě jednu věc oceňuju, možná blbost, je to třeba to, že v zimě snad do 2 minut to auto začne krásně topit.
Saab je pořád ještě dělanej jako drahý auto, ne nějaká spotřební mrdka.
S důrazem na maximální bezpečnost - to už jsem měl možnost vyzkoušet - např. dveře u 5 dv. verze jsou těžší jak dveře od e36 coupe.
Už kecám kraviny.
Kdybys cokoli potřeboval, tak ti rád poradím, co vim.
Scháněj mladší jak z poloviny 97 - už má hydraulickou spojku. Do tý doby měly 900 spojku lankovou - má tužší chod, což může bejt někdy nepřijemný. Dělali to páč je ve velkejch mrazech spolehlivější jak hydraulická.
Základní, nejrozšířenější motorizace 2.0i 16v je Saab motor ( čecky benzinový motory jsou zatím Saab, kromě dieselů -ty nebrat, krom 3.0 common-rail ), ale na těžkou kastli ( snad 1600 kg
Na dálnicích ve vyšších rychlostech je to pro mě bezkonkurenční auto - je pro mě záhadou jak to může tak nádherně držet stopu. Asi díky perfektní aerodynamice, váze, podvozku.
Jestli cheš dám ti kontakt na lidi, co tě provedou světem saabů. Příští týden bráchovi přiveze známej ukázat 95 Aero s motorem o výkonu 260kW - serie.
Jináč z hlediska ND je to v prdeli - Saab je opravdu na ND drahý auto. Je jich málo. Dobrejch servisů taky jak šafránu,...
Když jedu se Saabem, tak zažívám na silnicích jednu docela hezkou věc - všichni saabaři se zdravěj jak autobusáci. Takže se třeba stane, že na mě mává Zdeněk Svěrák, Jan Hřebejk, Lenka Filipová, - beru si to samozřejmě osobně
Ještě jednu věc oceňuju, možná blbost, je to třeba to, že v zimě snad do 2 minut to auto začne krásně topit.
Saab je pořád ještě dělanej jako drahý auto, ne nějaká spotřební mrdka.
S důrazem na maximální bezpečnost - to už jsem měl možnost vyzkoušet - např. dveře u 5 dv. verze jsou těžší jak dveře od e36 coupe.
Už kecám kraviny.
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: SAAB 900 II
co jsem měl kde všude možnost číst, tak saab 900II je dost poeuchová zaležitost, když už tak až 9-3 kde bylo lecos překopáno a výrazně vylepšeno......Pawka G. píše:Mno myslim že takhle upe jednoduše to říct nejde, určitě se neřídí jako opel, nevypadá jako opel a je mi nějak bližší, že má nějaký věci z koncernu GM vim, ale to je mi daleko milejší než kdyby měl cokoliv z koncernu VWLukas-e21 píše:mno je to pel se všim všudy....to ti snad bude stačit, ne??Pawka G. píše:Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímhle autem? Osobně sem ho jen asi 2x řídil, docela nad nim přemýšlím, taxe chci zeptat jestli třeba někdo neví nějaký podrobnosti, třeba na co dát pozor, jak je na tom s cenou náhradních dílů a tak, uplný demence jako že to nemá zadní náhon a proto je to bezcenný mi snad ani nepište, díky
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAAB 900 II
Máš pravdu v tom, že 93 je výrazně vylepšená oproti prvním 900.Lukas-e21 píše:co jsem měl kde všude možnost číst, tak saab 900II je dost poeuchová zaležitost, když už tak až 9-3 kde bylo lecos překopáno a výrazně vylepšeno......
Máme doma už víc jak rok 900 z posledních měsíců, co se dělala. Má už např. brzdy jako 93 - větší, lepší. A 93 je oproti ni už jen faceliftem. Musím bohužel přiznat, že je hezčí. Ale to je drobnost.
Je to velice kvalitní kára. Co se týče zpracování, použití velmi kvalitních materiálů. Suprový sedačky čalouněný kvalitní textýlií, která je po cca 130 tkm jako nová a to i v nejvíce exponovaných místech.
Pak Saab je dost podobnej BMW a to tvarem palubky - je to taky natočeno čecko na řidiče v čitelným rádiusu. Je samozřejmě z velmi kvalitního měkčenýho plastu a je z jednoho kusu.
Když Saaba, aby to přinášelo radost z dynamiky, tak jedině turbínu, 93 nejlépe Viggen. Ten má čecko to nejlepší, co Saab a GM měli. Je tam daleko lepší podvozek. Motor 2.3 turbo má 260 kobyl a je to kurva pěkný svezení. Na drifty to samozřejmě není - je to předohrab, ale podvozkově je to, myslím, mezi předohraby bezkonkurenční.
95 ze začátku byly bohužel hodně poruchový - GM tam sralo moc věcí, který dokázaly Saaba kolikrát ochormit. Byly tam i některý chronicky problematický věci na motorech. Který v 93 nebyly.
Takže, jestli tě to chytlo za srdce, nech si přitáhnout co nejvíc vybavenou 900 z posl. měsíců výroby. Bude určitě o dost levnější jak 93 i třeba v serii. Nemá žádný výrazný problematický místa. Nám akorát v zimě prdla taková spešl vodní hadice - problematický místo 900 2.0i - musí se koupit origo - stála cca 1 500,-. Pak prorezla po 130 tkm ve spoji trubka vejfuku nad zadní nápravnicí. Oprava za 2 400,- - nová střední část vejfuku.
Brácha nechal vyměnit rozvody - se všema kladkama + řemen a kladky k servu a vodnímu čerpadlu. V servise ještě udělali výrobcem předepsanou věc - po 100 tkm - sundali a vyčistili olejovou vanu a sací koš. Celkem to bylo za cca 12 000,-.
Saab má dost dobře propracovanej servisní plán. Pokud je dodržován, o čemž by např. ve Švícarsku nemělo bejt pochyb, tak je to spolehlivý, bezpečný auto. Má suprový jízdní vlastnosti.
Saab má svý příznivce a v ČR má dlouholetou tradici - za socialismu to tady byla jedna z mála zahraničních značek. A ti jsou většinou opakem příznivců spotřebních aut typu Fabia, Roomster, FIAT, Renault,......, Mrdkoň,....., hovna, sračky a nakonec Dacia Pomrdan - jak ji všichni dobře známe - všude rozvěšenou po příkopech, protože se v každý cca 3 zatáčce bez varování převrací na budku.
BMW The Ultimate Driving Machine
Ad servis, zajímalo by mě (a časem možná i tebe), jak je na tom servis v Kolovratech, vždycky jsem kolem viděl spoustu SAABů 
Víc toho asi najdeš na www.saabinfo.net
Víc toho asi najdeš na www.saabinfo.net
E39 535i sedan
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Ten neznám. My jezdíme do nedaleký prdele - Viking Cars.
Dobrej chlapiček v Práglu je pan Halda.
A větší věci, nákup origo věcí u Srby.
A musím říct, že jsem byl překvapen - jak se tam chovaj ke komukoli, kdo tam příjde. Např. v Base mi nikdo ještě neodpověděl na pozdrav - hlavně prodejci vozů - zmrdci. U Srby mě první
zdraví pěkná ženská - byla ode mě asi 15 metrů. Chlapiček si v dálce něco prcá na PC a taky samozřejmě zdraví,....
To dělá uplně jinej dojem.
Dobrej chlapiček v Práglu je pan Halda.
A větší věci, nákup origo věcí u Srby.
A musím říct, že jsem byl překvapen - jak se tam chovaj ke komukoli, kdo tam příjde. Např. v Base mi nikdo ještě neodpověděl na pozdrav - hlavně prodejci vozů - zmrdci. U Srby mě první
To dělá uplně jinej dojem.
BMW The Ultimate Driving Machine
No já samo mysle jednu z posledních 900ek, a samo na benzín, kdysi sem měl asi rok 9000i jenže nevim kolik na ní co stojí, protože se prostě nic nevysypaloDAN píše:Ten neznám. My jezdíme do nedaleký prdele - Viking Cars.
Dobrej chlapiček v Práglu je pan Halda.
A větší věci, nákup origo věcí u Srby.
A musím říct, že jsem byl překvapen - jak se tam chovaj ke komukoli, kdo tam příjde. Např. v Base mi nikdo ještě neodpověděl na pozdrav - hlavně prodejci vozů - zmrdci. U Srby mě prvnízdraví pěkná ženská - byla ode mě asi 15 metrů. Chlapiček si v dálce něco prcá na PC a taky samozřejmě zdraví,....
To dělá uplně jinej dojem.
E36 323i coupé
JJ můžu potvrdit, že Saab je fakt zajímavý auto. Jen škoda že to neni zadohrab. Brácha vystřídal taky dvě 900 turbo a pokud to je v cajku, tak to hodně autum ukáže záda. On tam měl ještě jinou řídící jednotku a nějaký drobnosti kolem turba a tahalo to fakt hustě- klidně i ve 180km/h. Teď ho má rozebranýho do šroubku a chystá ho na úpravy a předělávky. Možná bych ti mohl pomoct ohledně nějakých dílů, kdyby byly potřeba. Pár lidí kolem Saabů taky znám. 
No zatim je to jen v úvahách, napřed bych se musel zbavit Touringa a zjišťuju co bude potom, třeba E46ka by se mi líbila, ale nějak na ní zatim nedosáhnu a netrvam až tak na vrtuli za každou cenu
Jinak díky všem za pomoc, ptam se, protože se snažim získat co nejvíc informací, abych pak nefňukal že stojí destičky 8T a podobně 
E36 323i coupé
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
kup si Volvo T5R a mas to to samy jen v bledemodrym, braskoPawka G. píše:No zatim je to jen v úvahách, napřed bych se musel zbavit Touringa a zjišťuju co bude potom, třeba E46ka by se mi líbila, ale nějak na ní zatim nedosáhnu a netrvam až tak na vrtuli za každou cenuJinak díky všem za pomoc, ptam se, protože se snažim získat co nejvíc informací, abych pak nefňukal že stojí destičky 8T a podobně
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
To snad ne.Max-Max píše:kup si Volvo T5R a mas to to samy jen v bledemodrym, brasko
S ND to bude podobný - na hovno. BMW je proti oboum v tomto zlatý.
BMW The Ultimate Driving Machine
Dane tak to seš mimo...jediny volva co se dělali v holandsku jsou S40/V40 a starší "malý volva"DAN píše:To snad ne.Max-Max píše:kup si Volvo T5R a mas to to samy jen v bledemodrym, braskoTo je uplně jiný auto. Snad to dělaj v Holansku a spolehlivostí to moc nevyniká. Na Volvu se globalizace podepsala víc negativně jak na Saabu.
S ND to bude podobný - na hovno. BMW je proti oboum v tomto zlatý.
T5R je vyráběna ve švédsku a je to hodně dobej stroj.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
jj je to postaveny z 850...Max-Max píše:T5R je 2,3 R5 turbina 178? kW...kombik je tusim 850 cislo....mne osobne se libi moc ta nenapadnost s tim seriovym stadem poniku pod haubnouDAN píše:No tak jo, omlouvám se.
Tak teda ty 40 nejsou echt Volvo kvalita, že. Ty nebrat.
byla T5 a pak další serie (silnější) T5R a dělal se i jako sedan....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru


