Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 25. 07. 2006 17:36
2Lospiratos:
ty vole taky bych se stim bal jezdit ale jenom chvily
Proc prodava bez papiru???[/quote]
-Protože to má slovenský papíry(je slovák) a navíc propálený těsnění pod hlavou...

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 25. 07. 2006 18:59
Max-Max píše:Lukas-e21 píše:ale jo, dela se lecos, jen tvrdim, že MB 190 2.5 16V bylo na svou dobu velmi dobré auto.
to je uz jina rec, s tim souhlasim
M3 od M-B.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
-
Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Příspěvek
od Lospiratos » 25. 07. 2006 19:42
Cvrcek Martin píše:2Lospiratos:
ty vole taky bych se stim bal jezdit ale jenom chvily
Proc prodava bez papiru???
-Protože to má slovenský papíry(je slovák) a navíc propálený těsnění pod hlavou...

[/quote]
mííít penizky


E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life

-
Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od Night.chimera » 28. 07. 2006 13:17
me sedel medak jako drak mam ted E34 a sedi to podobne a bokem to lita taky co vic chces slyset proste si to kup a mas to je to to nejlepsi a classic car 80 let
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
-
vally
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28. 07. 2006 13:03
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od vally » 28. 07. 2006 13:29
My měli 190 doma a sedělo to parádně... Celkově to bylo pěkně vyvážený..
Život se dá promarnit, prožít a nebo BMW...
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 28. 07. 2006 14:26
ja si to nechci v nejblizsi dobe kupovat jen me zajimal nazor ortodoxnich fandu BMW na vuz jenz byl asi primou konkurenci uzasne E30 M3.
mel sem moznost se v tom svist, bohuzel uz ne v E30 M3.
pro me sou jiny auta....... ty s V8.
-
Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od Night.chimera » 29. 07. 2006 12:18
to pina:jojo taky se mi libi V8 Big block 427 treba v corvette stingray 69'
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 30. 07. 2006 09:28
Night.chimera píše:to pina:jojo taky se mi libi V8 Big block 427 treba v corvette stingray 69'
s tema osmicovejma vidlivalcema Pinu moc neprovokuj...

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 07. 08. 2006 14:32
hele raone prohlidni si tyhle prasarny, sice je to spinava nafta, ale ti panove sou celkem sikovny.......
jinak V8 je absolutne nejlepsi koncepce mototru. a cim veci vobjem tim lip. mel sem 5,6l a ted mam v predrenovacnim stavu 6,9l.
kroutak - to je oc tu bezi.
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 07. 08. 2006 14:32
hele raone prohlidni si tyhle prasarny, sice je to spinava nafta, ale ti panove sou celkem sikovny.......
http://www.teamrwd.com/dieselboost/300_24.php
jinak V8 je absolutne nejlepsi koncepce mototru. a cim veci vobjem tim lip. mel sem 5,6l a ted mam v predrenovacnim stavu 6,9l.
kroutak - to je oc tu bezi.
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 07. 08. 2006 16:45
A kurva, tak to trochu pojede

-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 08. 08. 2006 08:06
jojo bohuzel asi nastava doba, kdy benziny budou predjizdeny strasne preplnovanejma ropama

... svet se zblaznil
ps: v praci dela typek co zna lidi od Diesel Power a ty prej maj ropny Fabie cca o 260ti konich a dokaze to prej pojet M3 e36 (teda myslim 3,0), ale stejne bych to do ty 1,9ky nerekl
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 08. 08. 2006 08:09
pina píše:hele raone prohlidni si tyhle prasarny, sice je to spinava nafta, ale ti panove sou celkem sikovny.......
jinak V8 je absolutne nejlepsi koncepce mototru. a cim veci vobjem tim lip. mel sem 5,6l a ted mam v predrenovacnim stavu 6,9l.
kroutak - to je oc tu bezi.
a proc myslis, ze mam ted ropu... narvu tam dieselovej 4,0 biturbo a natunim ho aspon na 500k a 900Nm a to uvidis ten coud

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 08. 08. 2006 09:21
si raci sprav prevodovku.......
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 08. 08. 2006 09:48
pina píše:si raci sprav prevodovku.......
na tom uz se pracuje
a ty si sprav 116ku voe
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 08. 08. 2006 09:56
joo anebo na tu 2,4ku narvu turbo z kombajna anebo znackovy od Zetora - takhle se ted bude tunit...
uz se nebude coudit jen od gum... to budou dymovnice

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 08. 08. 2006 10:01
me nejvic drti ze ty lidi pouzili prachsprostej 3litr ze 124ky, ten co sem mel na zacatku v cine (akorat 24ventil) turbo z nakyho zemedelskyho stroje a vono to drzi. estli sem to dobre pochopil tak to ma 420koni a kroutak nekam k 700Nm. to je dost, zajimalo by me jak udelal razeni a jakej ma diferak.
videl si videa? ty strasne tlusty vejfuky chrlej naprosto neuveritelny mnozstvi cernyho koure.zajimalo by me jak jim to dlouho drzi pohroamde nez se neco vysere.
-
pina
- Příspěvky: 91
- Registrován: 07. 07. 2006 10:36
- Bydliště: praha
Příspěvek
od pina » 08. 08. 2006 10:03
me na 116ku chybi v lepsim pripade 150 tycek.........
a ty kdyby si nemenil uplne vsechno tak uz tu prevodovku mas........
kdy bude 535? tedle tejden?
-
Raon
- Příspěvky: 1572
- Registrován: 18. 10. 2003 10:54
- Bydliště: Shark's not Dead !!!
Příspěvek
od Raon » 08. 08. 2006 10:19
pina píše:me na 116ku chybi v lepsim pripade 150 tycek.........
a ty kdyby si nemenil uplne vsechno tak uz tu prevodovku mas........
kdy bude 535? tedle tejden?
nojono co bych pro zraloka neudelal nova spojka, zl poloosa, dif i kardan a nakonec zjistis, ze to celou dobu kravi prevodovka
kdyz uz tak M535i, ale radsi o tom nemluvim abych to nezakrik, ale snad pristi tyden, jed jen o $
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,

535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30