Dělám autoškolu,potřebuju radu

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
BMW fun

Dělám autoškolu,potřebuju radu

Příspěvek od BMW fun » 06. 10. 2005 18:12

Ahoj všem fandům BMW,dělám zrovna autoškolu (abych moch taky zakoupit nějaké BMW),potřebuju radu,přeci jen 99% lidí co je tady registrováno má papíry za sebou.Mám trochu zmatek v údržbě mám 3 knihy v každý je to jinak napsaný a hlavně bych řek že zbytečně rozepsaný,tak sem z každý něco vytáh,myslim že by to mělo stačit,ukázal sem to dvoum lidem řikali že dobrý,ale chci mít jistotu,tak chci od vás radu,popřípadě k jaké otázce byste něco připsali nebo pozmněnili atd.Doufám že u toho neusnete :),je to spíš pro ty co se třeba zrovna nuděj,Předem moc dik,a tady to je:


1. Popište úkony kontroly vozidla před jízdou.

a) Pohled na pneu není-li podhuštěná, poškozená + přítomnost cizích těles ve vzorku, jednou týdně změříme tlak,

b) V motorovém prostoru: napnutí klínového řemene, množství chladící kapaliny, brzdové kapaliny, oleje v motoru a kapaliny v ostřikovačích, elektrolytu v baterii,

c) Kontrola vnějšího osvětlení vozidla,

d) Pohled pod vozidlo, zda nevytékají některé z výše uvedených kapalin

e) v kabině zapnu zapalování. na přístrojové desce musí svítit tyto tři kontrolky:

kontrolka dobíjení, kontrolka mazání, kontrolka signalizující zvednutí ruční brzdy

Kontrolky mazání a dobíjení baterie po nastartování motoru zhasnou (jde jen o kontrolu zda jsou kontrolky funkční), kontrolka roční brzdy zhasne po jejím vypnutí.



2. Popište kontrolu tlaku vzduchu v pneumatikách a hloubku drážek dezénu pneumatiky.

Pneumatiky kontrolujeme pohledem, zda-li nejsou viditelně podhuštěny, při pochybnostech přeměříme tlakoměrem a případně sjednáme nápravu. Tlak v pneumatikách musí vykazovat parametry doporučené výrobcem vozidla a výrobcem pneumatik. Nesprávný tlak má za následek jejich nadměrné opotřebení a negativně působí na jejich jízdní vlastnosti. Dále kontrolujeme, zda-li hlavni dezénové drážky mají po celém obvodu a celé šíři běhounu hloubka alespoň 1,6 mm (v zimním období se doporučuje hloubka přes 2 mm).



3. Popište obsah kontroly kol a pneumatik a faktory ovlivňující jejich životnost.

Při kontrole pneumatik nezapomeneme zkontrolovat, zda-li nejsou mechanicky poškozeny. Pláště pneumatik nesmějí mít na svém obvodu (oblast koruny, ramene a patky pláště) trhliny nebo poškození, které obnažují kovovou kostru nebo ji narušují (vyboulení je jíž známkou narušení).

Nezapomeneme současně zkontrolovat neporušenost disku (způsobí ji i kontakt s obrubníkem při relativně nízké rychlosti jízdy). Narušený disk může upozorňovat na narušení geometrie nápravy a tím způsobovat nepřiměřené opotřebení pneumatik a současně výrazné. zhoršení jízdních vlastností vozidla.

Faktory ovlivňující životnost pneumatiky:

a) podhuštěná pneumatika – nebezpečná jízda, rychlé opotřebení (sjíždění okraje)

b) přehuštěná pneumatika – sjíždí se středem, trpí ložiska kol, jízda je nebezpečná a hrozí exploze kol

c) poškozený disk – nebezpečí narušení geometrie nápravy a následné nepřiměřené opotřebování pneumatiky



4. Jaké jsou nejčastější příčiny poškození plášťů pneumatik a jejich projevy.

Nesprávný tlak má za následek jejich nadměrné opotřebení a negativně působí na jejich jízdní vlastnosti.

Pláště pneumatik nesmějí mít na svém obvodu (oblast koruny, ramene a patky pláště) trhliny nebo poškození, které obnažují kovovou kostru nebo ji narušují (vyboulení je již známkou narušení). ­Naražený disk může upozorňovat na narušení geometrie nápravy a tím způsobovat nepřiměřené opotřebení pneumatik a současně výrazné zhoršení jízdních vlastností vozidla.



5. Popište postup při výměně kola.

Zjistím-li závadu na pneumatice; vozidlo plave v zatáčkách a táhne do strany,

a) ihned zastavím, hrozí zničení pneumatiky, duše i disku,

b) zapnu varovná světla,

c) postavím trojúhelník,

d) připravím náhradní kolo, klíč a zvedák,

e) zajistím vozidlo proti pohybu; ruční brzda, podložím kolo,

f) povolím matce či šrouby,

g) zvednu vozidlo, vyšroubuji matky či šrouby,

h) vyměním kolo,

ch) našroubuji a lehce dotáhnu matky či šrouby a to tak, že do kříže,

i) spustím vozidlo na kola a dotáhnu rukou řádně do kříže, uložím do vozidla použité věci



6. Jaký je rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motorem a jaké palivo se u jednotlivých motorů používá.

U zážehového motoru je směs ve válci zapálena zapalovací svíčkou pomocí elektrické jiskry. Pohonnou látkou je benzín, proto se mu také někdy říká benzínový.

U vznětového motoru dochází při kompresi horkého vzduchu, následně je vstřiknuto palivo, které se vznítí. Palivem je nafta, proto se také nazývá naftový.



7. Popište kontrolu množství oleje v motoru a způsob jeho doplňování, časové intervaly pro jeho výměnu.

Motorový olej měníme po ujetí 10 000 – 15 000 km, dle doporučení výrobce (u vznětových motorů 7 500 - 10 000 km). Spolu s olejem musíme vyměnit i olejový filtr. Doporučuje se vyměnit současně vzduchový filtr a zapalovací svíčky. Taková investice se vám projeví příznivě na spotřebě paliva a bezporuchovosti provozu. Vhodná je i kontrola čepů, podvozku a brzdového systému.



8. Popište funkci signalizace správné činnosti dobíjení akumulátoru a mazání motoru řidiči vozidla a signalizaci případných projevů poruch během jízdy vozidla.

Pří zasunutí klíčku do zapalování, do polohy zapnuto, se na přístrojové desce objeví tyto kontrolky:

kontrolka dobíjení, kontrolka mazání

Po nastartování motoru musí obě kontrolky zhasnout. V případě, že jedna nebo obě kontrolky svítí dál (i při delším sešlápnutí plynu – zvýšení otáček) nebo dojde-li k jejich rozsvícení během jízdy, je to signál poruchy.

Rozsvícená kontrolka mazání signalizuje, že motor je nedostatečně promazáván – pokles tlaku oleje – hrozí jeho zadření. Může to být způsobeno pouhým nedostatkem oleje, kdy stačí jeho doplnění. Není-li toto příčnou, je závada vážnější a nelze s vozidlem pokračovat v jízdě, neboť hrozí možnost poškození motoru. ­Pokud nezhasne nebo se během jízdy rozsvítí kontrolka dobíjeni, znamená to, že vozidlo pro chod motoru, odebírá el. energii z baterie, která ale není zároveň dobíjena (to platí i pro všechny spotřebiče, které jsou v chodu např. autorádio, reflektory atd.). Hrozí vybití baterie a následně zastavení vozidla. Může to být způsobeno prasknutým klínovým řemenem pohonu akumulátoru (rezervní řemen by měl být součástí výbavy vozidla). Je-li závada způsobena poruchou akumulátoru, regulačního relé či v elektroinstalaci, je třeba se obrátit na servis. V případě dobře nabité baterie je možno dojet do blízké opravny.



9. Popište kontrolu a ošetřování kapalinové chladicí soustavy vozidla, signalizaci teploty chladicí kapaliny řidiči a postup, došlo-li k přehřátí motoru (např. při dlouhém couvaní nebo popojíždění v koloně apod.).

Kontrolu chladícího systému zaměřujeme na optimální množství vody v expanzní nádobě a stav napnutí klínového, případně plochého drážkového řemene. Množství chladící kapaliny bývá okolo pěti litrů, dle doporučení výrobce vozidla. Nemrznoucí směs ponecháváme v chladícím systému celoročně, jelikož kromě rezistence proti mrazu chrání motor proti korozi. Vždy před zimní sezónou je doporučeno nechat změřit hustotu chladicí kapaliny a tím stupeň mrazu, do kterého bude ochrana účinná Životnost nemrznoucí směsi je zhruba dva roky, po této době by měla být nahrazena novou, protože ztrácí schopnost ochrany proti korozi.



10. Popište, jakou funkci plní katalyzátor výfukových plynů, jeho umístění na vozidle a jakými způsoby lze ovlivnit jeho životnost.

Součástí výfuku moderních vozidel je katalyzátor, který má za úkol odstranit z výfukových plynů škodlivé zplodiny, které mají negativní vliv na životní prostředí.

Katalyzátor je zařízení, které má za úkol vyčistit výfukové plyny od škodlivých zplodin, vznikajících při hoření palivové směsi a výrazně tak přispívá k ochraně životního prostředí.



11. Popište, jakou funkci plní u vozidla spojka a jakými způsoby lze ovlivnit její životnost.

Spojka slouží k plynulému rozjezdu, řazení a zastavení vozidla. Přenáší točivý moment motoru do převodovky a na další pohybové ústrojí automobilu.



12. Popište, jakou funkci plní u vozidla převodovka a k čemu slouží její synchronizace.

Převodovka umožňuje využití optimálního výkonu motoru při optimálních otáčkách, v každé rychlosti vozidla a rozmanitosti terénu při nízké spotřebě – čím více budu řadit, tím menší spotřeba bude. Synchronizace vyrovnává otáčky hnaného a hnacího ozubeného kola, takže převod je plynulý a tichý.



13. Popište, jakou funkci plní na vozidle tlumiče pérování, projevy jejich nesprávné činnosti na technický stav vozidla a bezpečnost jízdy.

Tlumiče pérování zajišťují nepřetržitý styk pneumatiky s vozovkou. V případě vadného či poškozeného tlumiče pneumatika od vozovky odskakuje a tím dochází ke značnému snížení kvality jízdních vlastností (vozidlo se stává nestabilním, zejména v zatáčkách nebo na nerovném povrchu). Dále dochází k poškození pneumatik (na dezénu vznikají tzv. plošky) a nadměrnému zatěžování nápravy.



14. Popište způsob kontroly množství brzdové kapaliny a její doplnění, co signalizuje rozsvícení kontrolky brzdového systému na přístrojové desce řidiče.

Moderní tuzemské vozy jsou plněny brzdovou kapalinou SYNTOL HD 260 (dříve SYNTOL HD 205). Výměny brzdové kapaliny provádíme v intervalu doporučeném výrobcem vozidla, ovšem obecně po nejvýše dvou sezónách. Brzdová kapalina je značně hydroskopická a časem stárne (přejímá vzdušnou vlhkost a tím její koncentrace a někdy i spolehlivou klesá). Zátka nádržky je opatřena spínačem, který na palubní desce aktivuje pokles hladiny pod přípustnou mez.

Brzdová světla se rozsvěcují při sešlápnutí pedálu brdy o 10, nejvýše 15 mm.



15. Popište účel posilovače brzd a řízení na vozidle, proč se nesmí za jízdy vypínat motor.

Posilovače brzd a řízení umožňují řidiči použít menší silu při brždění a točení volantem. Zejména posilovač řízení má význam pro fyzicky slabší jedince nebo ve větších vozidlech. Tyto zařízení jsou závislá na chodu motoru, při jeho vypnutí se stávají nefunkční. Proto je třeba být připraven na snížený efekt brzd i řízení např. při odtahování vypnutého vozidla.



16. Popište rozdíl mezi kotoučovou a bubnovou (čelisťovou) brzdou, jejich výhody a nevýhody.

Kotoučová brzda se skládá z brzdového kotouče, na jehož boky jsou přitlačovány třecí bloky (segmenty). Předností kotoučové brzdy je hlavně kratší brzdná dráha, lepší odvod tepla, (které při brždění vzniká), větší činná plocha, snadná údržba (rychlá výměna opotřebovaných segmentů a kromě toho zabírá také méně místa).

Nevýhodou je snížená odolnost vodou, která se do brzd může dostat například při jízdě za deště. Je třeba brzdu několikrát lehce sešlápnout, aby se vysušila.

Bubnová brzda se skládá z brzdového bubnu, ke kterému jsou pomocí brzdového válečku přitahovány brzdové segmenty (čelisti). Mají menší brzdovou účinnost než brzdy kotoučové. Jsou náchylné k přehřívání, zejména při delším souvislém brždění, při jízdě z kopce, které dále snižuje jejich účinnost. Také výměna čelistí je složitější než u kotoučových segmentů.

Kotoučové brzdy se obvykle montují pouze na hnanou nápravu, automobily vyšší třídy nebo automobily s pohonem obou náprav, mají instalované kotoučové brzdy na obě nápravy.



17. Popište účel antiblokovacího systému (ABS) na vozidle a kontrolu jeho správné funkce.

Přednost ABS se projeví zejména na kluzkém povrchu (voda, sníh, led, ale i písek ap.), kola se ani při intenzivním brždění nezablokují a vozidlo zůstává stále řiditelné (nedochází tak snadno k nekontrolovatelnému smyku). ABS lze zpravidla na kvalitním suchém asfaltu vypnout, zde by jeho vlastnosti mohly naopak brzdnou dráhu poněkud prodloužit. Kontrolu jeho správné funkce zjistíme při prudkém zabrždění, kdy se rozsvítí kontrolka na palubní desce a do brzdového pedálu jdou v pravidelných intervalech zpětné rázy.



18. Popište nejčastější projevy nesprávné geometrie řídící nápravy vozidla.

Nasušení geometrie nápravy způsobuje nepřiměřené opotřebení pneumatik a současně výrazné zhoršení jízdních vlastností vozidla (nevracení volantu při jízdě do zatáčky, tendence odchylovat se od směru jízdy při puštění volantu).



19. Popište postup při ošetřování akumulátoru a faktory ovlivňující jeho životnost.

Zdrojem elektrické energie v motorovém vozidle za klidu motoru je akumulátor, který má napětí 12 V (6 článků po 2 V). Je nutný pro nastartování vozidla, za klidu motoru může zásobovat po jistou dobu nejnutnější osvětlení (např. porouchaného vozidla) nebo spotřebiče s malým odběrem (autorádio, mobilní telefon ap.). Akumulátor udržujeme v čistotě a kontakty opatříme slabou vrstvou mazacího tuku, aby neoxidovaly. Pokud zjistíme úbytek elektrolytu, doléváme pouze destilovanou vodu nad úroveň desek v článcích. Nezapomeneme zkontrolovat řádné upevnění akumulátoru, jeho převržení by mohlo způsobit zkrat a následný požár.

Po nastartování motoru se uvede do činnosti alternátor, který je poháněn klínovým nebo plochým drážkovým řemenem od klínového hřídele motoru a vyvíjí napětí asi 13,8 V. Tato energie přes regulátor napětí zásobuje celý elektrický okruh a také dobíjí akumulátor.



20. Popište funkci pojistek v elektrické soustavě vozidla a jejich umístění.

Pojistky slouží k ochraně elektrického vedení automobilu před zkratem nebo přetížením. Jedná se ve své podstatě o zařízení podobné pojistkám, které můžeme nalézt v každé domácnosti. Umístění pojistek je dáno výrobcem automobilu. V minulosti byly pojistky umístěny v motorovém prostoru, v dnešní době se obvykle nalézají v prostoru palubní desky. Pojistky jsou barevně odlišeny dle velikosti proudu, který jimi může protékat. Při výměně pojistek se nesmí nahradit stará pojistka novou pojistkou s jinou barvou!



21. Popište, jakým způsobem se provádí výměna žárovek vnějšího osvětlení vozidla.

Obvykle se výměna žárovek provádí z vnitřní strany vozidla, z prostoru motoru a zavazadlového prostoru. Důležitým pravidlem při výměně žárovek je nedotýkat se prsty skla žárovky, ale držet je za objímku (platí pro halogenové žárovky, které se mohou jediným dotykem nenávratně zničit).

22. Vysvětlete symboly kontrolek a ovladačů na přístrojové desce (volantu) vozidla.

zde jsou k dispozici symboly na palubní desce



23. Popište postup při připojení tažného lana.

Tažné lano je nutno zapojit za hák k tomu určený - jestliže ovšem vozidlo tímto hákem nedisponuje je nutno uvázat lano za něco jiného, je ovšem nutno dbát na to, aby se lano neodvázalo nebo aby se nepoškodila část auta. Dle vyhlášky je nutno dodržovat délku lana 2,5 - 6 metrů a opatřit lano červeným praporkem o rozměrech minimálně 300x300 mm. Majitelé vozidla si musí předem domluvit trasu cesty. Tažený vůz musí mít za zadním sklem výstražný trojúhelník, tahací vůz musí mít rozsvícena potkávací světla.



24. Popište postup při připojování přívěsu.

Přívěs připojujeme na hák (kouli) a zajišťujeme pojistkou - nutno zkontrolovat upevnění před každou jízdou. Dále musí být zapojeno bezpečnostní lanko, které zajišťuje alespoň minimální řiditelnost vozíku, pokud by došlo k jeho odpojení. Dále je nutno zabránit upadnutí oje přívěsu do vozovky. Elektrický kabel se zapojuje do elektrické zásuvky u tažného zařízení vozidla a dlouží k přenosu elektr. energie do zařízení přívěsu. Před každou jízdou je nutno zkontrolovat všechny funkce přívěsu, zda fungují identicky a současně jako stejné funkce na automobilu (osvětlení, brzdy, atd.)

25. Vyjmenujte povinné vybavení vozidla.

Náhradní pneumatika (rezerva), lékárnička schváleného typu, výstražný trojúhelník, náhradní žárovky do osvětlení, náhradní pojistky, nářadí pro výměnu kola (klíč na šrouby kol, zvedák) a údržbu automobilu.

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 06. 10. 2005 18:17

ty vole jak dlouho s to psal :shock: :?: jinak já mam e30ku ale papíry ještě ne cheč :lol:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

BMW fun

Příspěvek od BMW fun » 06. 10. 2005 18:22

Dlouho,dlouho :D

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 06. 10. 2005 18:30

BMW fun píše:Dlouho,dlouho :D
Já teda nevim, ale já jsem tyhle kraviny nějak moc neřešil, oni ti to vysvětlej poslední hodinu před zkouškou :lol:

Jediný, na co asi doporučím mrknout, je výčet kontrolek, jejich symbolů a barev, tohle jsem chytl u zkoušek já, pár jsem jich zablekotal a von se ptal furt dál a dál a já už nevěděl, tak jsem mu řekl, že až to uvidím, tak to poznám, a s tím se naštěstí spokojil :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 06. 10. 2005 20:46

Ty kávo ani se mi to nechce číst... :)

Neřeš, kdyby si měl kontrolovat ty kraviny co tě učí v autoškole tak nikam nedojedeš! :D


Prostě se nauč testy a trochu techniku a máš to.
Já měl pohodovýho učitele hned první den jsem jezdil (No jak by ne když jsem už toho předtím něco najezdil :) )

Hodně štěstí při zkouškách.

BMW fun

Příspěvek od BMW fun » 07. 10. 2005 09:43

jizdy sem taky dal hned prvni den,to bylo v pohode,tech se ani nebojim,spis jen testu nez se to nabifluju,jinak dik,ani sem necekal ze se mi na to nekdo ozve,uz se tesim az to budu mit za sebou,pak to bude v klidku 8)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 10. 2005 10:32

Pokud natrafis na magora zkousejiciho, budes muset umet vsechno.

Zkracene to co chtej slyset: kontrola provoznich kapalin - voda, olej, ostrikovace
kontrola pneu - tlak nejen vizualne, ale i manometrem.
Po nastartovani - vsechny kontrolky v cervenem musi zhasnout, pokud cervená sviti, nemel bys vyjet, je to barva nejvyssi priority. Oranzove signalizuji ze neco neni v poradku ale jet se da a neohrozuje to bezpecnost provozu.

Jinak pri zkuskach doporucuju nikdy nejit na neutralu, protoze dle nekterych komisaru nemas ve chvili kdy neni zarazen prevodovy stupen, auto pod kontrolou. Je to de facto jedno, ale znam takovy magory co kvuli tomu nedali projet na zkouskach.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 07. 10. 2005 11:21

a taky se nesmis za jizdy podivat na radici paku, kamosa kvuli tomu vyhodili od zkousek :lol:

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 07. 10. 2005 15:08

Lituju tě, že to musíš dělat za těhle podmínek. To se chce pouze našrotit. Nic jinýho ti stejně nezbyde. Ty chlápky tam stejně nezajímá praxe ale teorie. Prostě odrecituj knížku a odejdeš s řidičákem.

Já jel s typem jízdy a on půl cesty mlčel (přitom na toho přede mnou celou dobu pindal) a pak povídá: Je vidět,že jste v tom opravdu nikdy neseděl......
Pak když už nevěděl co by mi vyčet, tak aspoň že při odbočování doleva jsem si mohl najet víc vlevo (asi o 20cm) místa tam bylo všude hafo.
.... jinak pohoda, ale už je to dýl.

hodně štěstí.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 07. 10. 2005 16:45

hehe, ja když delal papiry tak nas vubec nezkoušeli z techniky, jen mi autoškolak řek co chtěji občas vědět a kde se to v danym autě nachází a tim to skončilo.

No a jelikož sem šel až předúposledni naq řadu tak už fizl neměl chut se na něco ještě vyptavat. Ujel sem kilometr, řek at zastavim a vyměnime se s tim druhym a byl klid.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 07. 10. 2005 21:54

bod12. synchronizace, mas dobre ze vyrovnava otacky hridele...

ale duvod: pomaha to k plynulejsimu razeni kvaltu (rychlostnich stupnu), drivejsi traktory a nakladaky to nemely, clovek musel lip poslouchat a radit s meziplynem, aby otacky od kol srovnal s otackami od motoru.

jinak to je snad v poradku, necetl jsem to cely uplne podrobne

BMW_fun

Příspěvek od BMW_fun » 10. 10. 2005 20:49

Dik chlapi,pokud se potkame někdy na nakym srazu,mate u me panaka 8)

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 373
Registrován: 05. 08. 2005 10:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 » 10. 10. 2005 20:52

U mě technika byla:

Zkoušejcí: Co se do toho leje?

Já: Benzín.

Zkoušejcí: Dobře prošel.

:lol: :lol:
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 10. 10. 2005 21:33

Ghost82: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vlada320: Takysi ještě bez papírů?? :D MYslím že si možeme podat ruky... Ale už aspoň dělám jízdy!! :D

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 11. 10. 2005 08:54

ja se ucil jen krizovatky a znacky pac to je za 3 a za 2 body, 1bodovky sem se vubec neucil... ani nevim s jakym vysledkem sem prosel, jen nam rekli, ze vsichni az na jednoho to udelali a ze muzem jit na jizdy
ps: to cos tam vypsal je fakt hustotka, docela by me zajimalo na co tohle nekomu kdo zacina jezdit muze bejt, to je spis pro zacinajiciho automechnika, kdyby je spis ucily ridit.... Muzu rict, ze po Praze najezdim dost posledni dobou se stava pravidlem, ze kdyz potkam autoskolu, tak vzdy jede maximalne 30kmh - nevim jestli tohle je zpusob jak nekoho naucit ridit :roll:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

BMW fun

Příspěvek od BMW fun » 11. 10. 2005 14:12

Souhlasim s RAONEM,kdyz mam jizdy tak jedu 45KM/h a uz me prikazuje zpomalit,a to i treba mimo obec,nechtel bych bejt tim kdo jede zamnou,obcas docela obdivuju kdyz se zamnou nekdo vlece.Jo a chtěl sem se zeptat,budete mě mít asi za uplnyho debila,ale az udelam papiry mam v planu koupit nakyho bawora,penize uz na to mam,ale zatim toho moc jezdit nabudu a nakej zavodak taky nejsem,takze nejidealnejsi neco s nizkou spotrebou,rozhoduju se mezi 1.6 nebo 2.4D,nejlepsi by bylo neco na plyn,ale moc takovejch Bawu neni.a jinak jestli byste mi mohli poslat jeste naky adresy z inzeratama,krome annonce,sauto.dik moc,zatim se vsichni mejte baworacky

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 11. 10. 2005 14:20


Odpovědět