zahranicni papiry
zahranicni papiry
slo by toto?:
nekdo treba ma v zahranici znamy nebo rodinu, treba nekde v D
a oni by na sebe koupili auto s D papirama, dali plnou moc k uzvani Vam a Vy tady(CR) jezdili s autem na D papirech (melo by D technickou a pod)
jde to? nebo to je pjoblemovy
nekdo treba ma v zahranici znamy nebo rodinu, treba nekde v D
a oni by na sebe koupili auto s D papirama, dali plnou moc k uzvani Vam a Vy tady(CR) jezdili s autem na D papirech (melo by D technickou a pod)
jde to? nebo to je pjoblemovy
E+5 
ja sem slusne vychovanej tyto zalezitosti se me netykají, to spis ty ne?Fx píše:Tak ted nejak vubec nerozumim tomu, co pises. Asi bys mel mene pit a hulit a pred psanim na forum omezit trochu i ty tvrdy drogybiker píše:jo tak to je jasnys tim se pocita, co v zahranici blbe cucej ? ale melo by jim to bejt sumak ne? a je to limitovany Evropou nebo ne?
no lol jako ze dyz bych v evrope jezdil s australskou znackou tak jestli to neni jako brany ze to neni v EU a bla bla bla
E+5 
Zrovna TuV bych videl jako malickost... Technicka kontrola stoji cca. 50,- euro, emise 40,-
S pojistkou uz je to horsi, samozrejme zalezi kdo, kde, a u koho se pojistuje. S 50% bonusem se da prumerne mluvit o castce zhruba 600,- euro na rok za 2,0l-2,5l.
A samozrejme nezapomenut na dane, ktere se musi tez kazdy rok platit a vypocitavaji se podle emisnich limitu. Coz napr. u E30 2,0l s limitem Euro1 vyjde na nejakych 310,- euro.
A pochybuji silne o tom, ze by Vam vubec nekdo nechal na sebe prihlaseny auto k jezdeni po CR, (i kdyz se jedna napr. o pribuzny) pac v nemecku odpovida za auto majitel. Muze se stat nejaka blbost, a uz se veze....
S pojistkou uz je to horsi, samozrejme zalezi kdo, kde, a u koho se pojistuje. S 50% bonusem se da prumerne mluvit o castce zhruba 600,- euro na rok za 2,0l-2,5l.
A samozrejme nezapomenut na dane, ktere se musi tez kazdy rok platit a vypocitavaji se podle emisnich limitu. Coz napr. u E30 2,0l s limitem Euro1 vyjde na nejakych 310,- euro.
A pochybuji silne o tom, ze by Vam vubec nekdo nechal na sebe prihlaseny auto k jezdeni po CR, (i kdyz se jedna napr. o pribuzny) pac v nemecku odpovida za auto majitel. Muze se stat nejaka blbost, a uz se veze....

(OO=00=OO)
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Dan OO1 to celkem popsal sice to de ale tech poplatku je moc TUV bez funkcniho katu proste neudelas...a spocitej si vsechny ty eura..dokonce kdyz mas kabrio plati se víc
já bych to moh mít hned mam tam pul rodiny ale nase papiry se proste vyplati..naopak se asi bude na me hlasit mamy auto fiesta 1,4 a dava za to rocne siiileny prachy muzu zjistit uplne presne...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D