Má někdo zkušenosti s Skoda Octavia TDI 110koní?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 12. 03. 2005 12:28

Lukas-e21 píše:jenze v s-klase ji nebude mit nadoraz při svy vejšce, ale ono ani v sedmičce neni zazračně prostoru
to uz neres :wink:
proste ta fotka od FX je hodne prestrelena pokud si sedne dopredu clovek kterej ma kolem 190 tak si dozadu takhle jak nam nazorne ukazuje FX sednes do 90% aut :roll:
nevim ale otec ma nejakych cca 190 nebo kolik a v koktavce si za nej sednu (mam 182) a rozhodne nesedim jak kripl s priposranou prdeli (tim nemyslim FX) akoarat clovek musi dat nohy od sebe ale jak sem psal tohle je problem vetsiny aut. aspon si to myslim cecky auta sem jeste neotestoval :wink: ale uz jich bylo hoooodne moc
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Kebrdle
Příspěvky: 23
Registrován: 06. 09. 2004 14:44

Příspěvek od Kebrdle » 12. 03. 2005 12:33

Maranelo píše:Ja nevim al euz se tem kecum na koktavky musim jenom smat :roll: :roll: :roll: a jinak 100% souhlas s m3maniakem
jo a jeste k te FX fotce zkus si nekdy u S klase MB soupnout sedacku nadoraz a budes se divit jak je tam v zadu najednou malo mista :wink:
hm... abych taky neco napsal, ta octavka ve ktery je fox vyfocenej je moje, je fakt, ze to prdni sedadlo bylo nastaveny na me (nejsem zadnej velikan - 186cm), ale mam sedacku uplne na zemi a vzadu, pac mam stresni okno a tudis snizenej strop a jinak drhnu hlavou, takze tak jak je focenej fox neni absolutne zadny misto... jet za nekym mensim nebo kdo neni tak narocnej na pohodli ridice je to uz vyrazne lepsi, obzvlast pokud si da sedadlo vejs, ale i tak je to dost utrpeni. Treba i oproti starymu puntu je ten prostor na nohy minimalni :-/ holt dobry auto pro ridice, spatny auto pro pasazery.... ale koho z nas to zajma ze? :D jizdi vlastnosti nic moc, hlavne kratkej rozvor a velka prdel, takze obcas si to chce dat bacha, ale ja to beru tak ze tohle neni auto na zavodeni a blbnuti, je to jen proste auto co jede "slusne" za malo. A co se motoru tyce, tak max spokojenost, neni problem s tim jet klidne i pod ctyri litry.... my meli uz stejenj motor v passatu a najeli jsme s nim pres 170 000km, pak sme ho prodali bez jedinyho problemu a s oktavkou mame najeto prres 100k a zatim taky zadnej problem.
Fanklub DJ Uchyl's crew
Obrázek

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 12. 03. 2005 13:02

Takže dneska zklamání. Vytáhnu to na dálnici za dám trojku a turbo zabírá od těch 2200 až do 3 000 pak nic pak zabere v 3300 a pak nic a takhle az do 3700. :evil: Kurva takže to vypadá na repasi turba nebo něco takovýho - nebo co si o tom myslíte?

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 12. 03. 2005 13:09

Havran píše:Takže dneska zklamání. Vytáhnu to na dálnici za dám trojku a turbo zabírá od těch 2200 až do 3 000 pak nic pak zabere v 3300 a pak nic a takhle az do 3700. :evil: Kurva takže to vypadá na repasi turba nebo něco takovýho - nebo co si o tom myslíte?
zacal ybch vahou vzduchu
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Kebrdle
Příspěvky: 23
Registrován: 06. 09. 2004 14:44

Příspěvek od Kebrdle » 12. 03. 2005 13:27

Havran píše:Takže dneska zklamání. Vytáhnu to na dálnici za dám trojku a turbo zabírá od těch 2200 až do 3 000 pak nic pak zabere v 3300 a pak nic a takhle az do 3700. :evil: Kurva takže to vypadá na repasi turba nebo něco takovýho - nebo co si o tom myslíte?
to bude na 99% ta vaha vzduchu... na se to takhle podelalo u HDicka... ta nase octavie 66kw a zabira fakt hodne nizko a tahne tak to 3,5, pak zas uz radim abych se vratil +- tech 2000otacek, kdy to zas tahne mnohem lip...
Fanklub DJ Uchyl's crew
Obrázek

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 12. 03. 2005 13:35

Kebrdle píše:
Havran píše:Takže dneska zklamání. Vytáhnu to na dálnici za dám trojku a turbo zabírá od těch 2200 až do 3 000 pak nic pak zabere v 3300 a pak nic a takhle az do 3700. :evil: Kurva takže to vypadá na repasi turba nebo něco takovýho - nebo co si o tom myslíte?
to bude na 99% ta vaha vzduchu... na se to takhle podelalo u HDicka... ta nase octavie 66kw a zabira fakt hodne nizko a tahne tak to 3,5, pak zas uz radim abych se vratil +- tech 2000otacek, kdy to zas tahne mnohem lip...
Nevím, aby jste mě pochopili přesně zkrátka na II stupeň to nedělá nebo to neni tak zřetelný. Ale jak dám trojku a pedál na podlahu tak to turbo začne zabírat ve 2000 a zabírá vlastně až do těch 3400+/-200ot ale při otáčkách vyšších než cca. 2700 to turbo má prodlevy cca 2-4 sekundy. Vždycky přidá a vypne přidá a vypne. Je to i slyšet.

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 12. 03. 2005 17:09

ta prodleva je snad u turba normalni ne? a nad 3.5 uz to moc tahnout nebude
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
POL
Příspěvky: 446
Registrován: 08. 12. 2003 23:55
Bydliště: Würzburg

Příspěvek od POL » 12. 03. 2005 23:44

teda ehm že bych se připojil :) no najezdil sem s našima Octaviema (66kW i 81 kW) celkem dost ale je fakt že nějaká dokonalost to neni. Ale dá se s tím jezdit total klobouk za 4,3 l což vubec neni špatny. Na cesty do práce ,na služebku ,na pojížďky a převážení velkejch nákladů (je to kombajn) je to supr. občas tam sice neco vrže ve dveřích a ten motor ve 140ti zas tak zrychlovat nechce ......ale od toho je tady přeci Bawo ..... :lol:
No každopádně skus nejdřív tu váhu vzduchu / a je dobry při studenym startu to nechat 2 až 3 minutky klapat na volnoběh aspoň mě se to osvědčilo 8)
pokud by to nebyla ta váha tak se skus mrknout na turbo ....jeslipak někde neteče olej anebo to výrazně nehvízdá (netěsnosti )
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 03. 2005 15:32

Kebrdle píše:holt dobry auto pro ridice, spatny auto pro pasazery.... ale koho z nas to zajma ze?
Asi tak. Asi jsem moc zhejckanej, ale proste v mym aute je vzadu mista proste vic, je teda fakt, ze za mnou je ho taky celkem malo, ale kdyz si bmwm3 sedl za Mazetyho, tak byl prostorem celkem prekvapenej...

Jak rikam, pro zenskou na nakupy (nebo pro min narocnyho ridice) je to auto OK, ale je tam dost veci, kvuli kterym bych za stejny prachy ja osobne (nic proti volbe ostatnich) sel do jinyho auta :roll:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 13. 03. 2005 19:03

V čem je lepší pro náročnějšího řidiče P 406? ...zdá se, jako by to bylo tak myšlený. Asi bych s tim uplně nesouhlasil. Nevim co se vám všem nelíbí na autách od VW, Golf, Octávka, Fabie... Taky je třeba uplně nemusim, ale určitě je to ve svý třídě hodně dobrá kvalita.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 03. 2005 19:08

Co do kvality zpracovani souhlasim, ale ja jsem narocnejsi na prostor a na chovani na dalnici ve vyssich rychlostech... a prece jenom 2512 mm rozvoru versus 2700 mm u 406ky je znat.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 13. 03. 2005 19:14

Že by se měkčí podvozek komfortněj laďěný 406 choval líp na dálnici? No dobrá :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 03. 2005 19:21

Bobo píše:Že by se měkčí podvozek komfortněj laďěný 406 choval líp na dálnici? No dobrá :)
Jestli jezdis Octavii po dalnici 160+, tak vis, ze skace jak koza... Je to dany proste tim, ze ma kratkej rozvor...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 13. 03. 2005 19:23

Nejezdim, nejezdim jak prase :wink: . Ale jo, trochu skáče, ale nezdá se mi, že by chtěla uskočit. Peugeot neskáče. Ten rovnou odplave, to je fakt :lol:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 13. 03. 2005 19:40

No me se oktafka nejak nepohodlna nezda...kolikrat s tim jedu 160-180 a nemam problem...az na to ze to uz dost rve...ono na nasich dalnicich bude skakat uplne vsechno :roll:
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 03. 2005 23:39

břečka píše:No me se oktafka nejak nepohodlna nezda...kolikrat s tim jedu 160-180 a nemam problem...az na to ze to uz dost rve...ono na nasich dalnicich bude skakat uplne vsechno :roll:
Jak uz rikal Kebrdle, Oktavka neni nijak hrozny auto, ale proste nevycniva z prumeru nicim extra a kdyz si vezmes, ze za +- podobny penize se da koupit i Passat (treba starsi, ale porad je to o tridu vetsi auto), tak bych asi nevahal. Jmenoval jsem tu jenom svoje osobni postoje k autu, kazdy auto ma neco...

E30 je pro me bozi kara, s kterou se da super vyvadet, ale na normalni denni jezdeni bych ji nechtel, protoze se treba nedaji sklopit zadni sedacky. To je super vlastnost, kdyz clovek chce prevezt neco vetsiho.

No a to samy je to s tou Oktavkou. Nekomu to vadi, nekomu nevadi, nemusime si tu kvuli tomu nadavat. Ja jsem tu jenom uvedl duvody, proc bych ji ja osobne nechtel. Mame doma tri + momentalne dva golfy (III a IV), takze jakz takz vim, o cem mluvim...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 14. 03. 2005 00:17

Nikdo si snad nenadává. Když ale někdo bleje hovadiny o podautech, nadautech, o tom jak je e30 lepší než Octávka, jak je to auto na hovno, maximálně pro manželku a tak, tak se k tomu prostě rád vyjádřim. A ikdyž to byla lehčí odnoš - Fx, taky jsem napsal, co si myslim.
Jen mimochodem, svezení v e30 je pro mě zajímavější a poutavější, ale na denní ježdění bych asi bral radši tu Octávku pro manželky na nákupy, se zkurvenym TDi u kterýho furt tak strašně odcházej vstřiky a já nevim co všechno ostatní... :lol: Ještě by podle vašich názorů mohla bejt Octávká náchylná ke korozi :wink: .
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 14. 03. 2005 07:32

Kdyz me postavis pred volbu, jestli na kazdodenni jezdeni E30 nebo Octavii TDi, tak si taky vyberu Octavii. Ja tu mluvim o tom, ze kdyz bych mel v ruce ty penize, tak bych si ji asi nevybral a sel do neceho jinyho.

S tema vstrikama mas samozrejme pravdu, Hanis tomu nerozumi...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 14. 03. 2005 22:07

Jestli tomu rozumí, nebo ne, je mi jedno a nemůžu to nijak soudit :wink: . Ale zrovna já neznám nikoho, komu by se tohle stalo. Třeba otec má s Octávkou najeto 300 tkm a vše je v naprostym pořádku :wink: S průměrnou spotřebou 5,5 litru se vyšší náklady na koupi dieselu vracej sakra rychle (ikdyž při dnešních cenách nafta / benzín už ne tolik :cry: )
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 03. 2005 02:41

Bobo píše:Jestli tomu rozumí, nebo ne, je mi jedno a nemůžu to nijak soudit :wink: . Ale zrovna já neznám nikoho, komu by se tohle stalo. Třeba otec má s Octávkou najeto 300 tkm a vše je v naprostym pořádku :wink: S průměrnou spotřebou 5,5 litru se vyšší náklady na koupi dieselu vracej sakra rychle (ikdyž při dnešních cenách nafta / benzín už ne tolik :cry: )
Nikdy jsem netvrdil, ze TDi je spatnej motor (pokud funguje). Svezeni s nim je fajn a nevadi mi ani v nejmensim, i ta spotreba je prijemna. Horsi ale je, kdyz se neco vykasi... Vaha vzduchu je ofiko docela draha zalezitost, vstriky taky a neofiko cestou nemuze jit kazdej...
E39 535i sedan

Odpovědět