No vem to jinak, nenasralo by tě jako majitele nové sedmy, že trávíš v servisu víc času než DC s fábïí.athlon_137 píše:Nejde srovnavat elektrika v 7er a Fabii. Ale tohle si fakt BMW pohnojiloHanis píše:Podívej se na http://ihned.cz/download/auta-spolehlivost a hned zjistíš jak jsou na tom japonci co se týče spolehlivosti. BMW díky poruchám na elektroistalacích je až skoro dole a řada 7 je na tom hůř jak Fábie. Je to smutný,ale je to tak.Tweety píše:Japonec až na konec, nedá se nic dělat
Toyota vs. BMW
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Ale jo ty jsi mi jen nepochopil!Me jde o to ze porovnavat atmosfericky motor s preplnovanym je holy nesmysl.proto vzdy takovym lidem rikam ale jo jede to peken ale kde by byli bez toho turba??GeRoX píše:proto jsem psal v seriovou proti seriove...to je proste fakt a s tim se neda nic delat...jedinej kdo to nejak nebere jsi nejspis ty...Dolly píše:A uz jsem zase u toho a sere me to ze porad poukazujete na to ze auto ma turbo a ma takovejch psu jasne je to tak ale pokud bych dal ty m3 to turbitko taky tak si myslim ze toyota dojezdila protoze to je jedine co ji drzi nad vodou..Jinak jo je to auticko ale jak rikam spolehaj na turbo a pokud se mi podari najit filmecek kde m3 udelal rekord na 1/4 mile pak ho sem dam a bude a jak tady rikate stojim si za svym mazlem takze sry
...toyotu nemam ani nechci byt se mi libi...a rozhodne jsem nechtel zhazovat e30 m3...konstatoval jsem pouze fakta...


320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

Tweety: Ale vzdyt Daewoo JE nejlepsi

Pro kazdeho je nejlepsi neco jinyho, a tak muj nazor je to, ze kazdy auto je nejlepsi. Ovsem zalezi na uhlu pohledu a podle toho si kazdej urcuje, co mu vyhovuje. Proto tu nebudu hajit ani BMW, ani Subaru, ani žabožrouta, ani Feldu. Se vsema jsem byl svym zpusobem spokojeny a neda se to brat tak, ze E30 je etalon kvality, vykonu, spolehlivosti a kdoviceho jeste. Proste kazdej mame to svoje auto rad, nekdo uz by nemenil, jinej casem vymeni, a pak bude treba taky spokojenej, at bude mit E46 nebo Fabii. Diskusni fora jsou uzasna vec v tom, ze se vsichni muzou "do krve" hadat, kazdej si necha svuj nazor, rekne si, jak je ten druhej blbej, ze se mu nelibi E30 (Toyota, Fabie, Felicie, Micra...). A zivot jde dal, planeta se toci porad stejnym smerem a porad stejne rychle
Ale je fakt, ze nad nekteryma diskusema se clovek pobavi, takze si to jdu precist 


Pro kazdeho je nejlepsi neco jinyho, a tak muj nazor je to, ze kazdy auto je nejlepsi. Ovsem zalezi na uhlu pohledu a podle toho si kazdej urcuje, co mu vyhovuje. Proto tu nebudu hajit ani BMW, ani Subaru, ani žabožrouta, ani Feldu. Se vsema jsem byl svym zpusobem spokojeny a neda se to brat tak, ze E30 je etalon kvality, vykonu, spolehlivosti a kdoviceho jeste. Proste kazdej mame to svoje auto rad, nekdo uz by nemenil, jinej casem vymeni, a pak bude treba taky spokojenej, at bude mit E46 nebo Fabii. Diskusni fora jsou uzasna vec v tom, ze se vsichni muzou "do krve" hadat, kazdej si necha svuj nazor, rekne si, jak je ten druhej blbej, ze se mu nelibi E30 (Toyota, Fabie, Felicie, Micra...). A zivot jde dal, planeta se toci porad stejnym smerem a porad stejne rychle


E39 535i sedan
Jednoznačně souhlas. Porovnávat motor s turbem s motorem bez turba je blbost. A bez turba by Toyota chcípla. BMW má prostě nejlepší atmosférický motory a s tím nikdo bez turba bojovat nemůže.Dolly píše:Ale jo ty jsi mi jen nepochopil!Me jde o to ze porovnavat atmosfericky motor s preplnovanym je holy nesmysl.proto vzdy takovym lidem rikam ale jo jede to peken ale kde by byli bez toho turba??GeRoX píše:proto jsem psal v seriovou proti seriove...to je proste fakt a s tim se neda nic delat...jedinej kdo to nejak nebere jsi nejspis ty...Dolly píše:A uz jsem zase u toho a sere me to ze porad poukazujete na to ze auto ma turbo a ma takovejch psu jasne je to tak ale pokud bych dal ty m3 to turbitko taky tak si myslim ze toyota dojezdila protoze to je jedine co ji drzi nad vodou..Jinak jo je to auticko ale jak rikam spolehaj na turbo a pokud se mi podari najit filmecek kde m3 udelal rekord na 1/4 mile pak ho sem dam a bude a jak tady rikate stojim si za svym mazlem takze sry
...toyotu nemam ani nechci byt se mi libi...a rozhodne jsem nechtel zhazovat e30 m3...konstatoval jsem pouze fakta...Turbo to je ta honicka koni




E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
2.0 Celica nebola nahodu 16V?Night.chimera píše:mel jsem celicu 1,6 86 a mam ted bmw 88 1,8 a muzu rict ze ta celica by BMW nakopala je to smute ,ale je to tak proste je to strela toci 8000 a ma velky vykonvzdyt 2,0 celicy meli 160 HP bez turba to BMw nema ani nahodou
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tos me pobavilNight.chimera píše:mel jsem celicu 1,6 86 a mam ted bmw 88 1,8 a muzu rict ze ta celica by BMW nakopala je to smute ,ale je to tak proste je to strela toci 8000 a ma velky vykonvzdyt 2,0 celicy meli 160 HP bez turba to BMw nema ani nahodou
koukni se na verzi 320iS - to je soudobý dvoulitr od BMW bez turba a jaký má výkon...
kdybys nevěděl, tak se koukni sem -> http://www.e30.cz/technika/specifikace.html
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
U nás se říkává že Každá liška chválí svůj ocas. 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
V case, kde japoncici zacali kuchtit do motorov 16V, BMW iba vyvijalo M20, takze porovnavame neporovnatelne. Presne ako pisal DC, dajme im pod nos 320is a potom sa uvidi. A dalsi fakt je, ze ryžojedi čerpaju vykon z vysokych otacok, kdezto standardne u BMW je obmedzovac niekde okolo 6500, preto aj tie motory relativne vela vydrzia, kdezto ryza je uz davno mrtva.
Ale je fakt, ze BMW najskor skolabuje na elektrike a vedlajsich systemoch auta, ako na motore, preto ta poruchovost.
Ale je fakt, ze BMW najskor skolabuje na elektrike a vedlajsich systemoch auta, ako na motore, preto ta poruchovost.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mě je to jasný, dělám si legraci. Měl jsem Nissana Micru dva roky a ani jsem se ji nedotkl. Na mym zamilovanym BMW už jsem vyměnil polovinu věcí a pořád nejsem hotovHanis píše:Podívej se na http://ihned.cz/download/auta-spolehlivost a hned zjistíš jak jsou na tom japonci co se týče spolehlivosti. BMW díky poruchám na elektroistalacích je až skoro dole a řada 7 je na tom hůř jak Fábie. Je to smutný,ale je to tak.Tweety píše:Japonec až na konec, nedá se nic dělat

Že bych jim tam dal tohle video?
Moje BMW 325i verzus Toyota Supra. Zde (3MB)
Nicméně je fakt, že existuje video, kde supra poráží mne, ale to oni vidět nemusí



Moje BMW 325i verzus Toyota Supra. Zde (3MB)
Nicméně je fakt, že existuje video, kde supra poráží mne, ale to oni vidět nemusí

Ondra ex.M-Fahrer
Docela zajímavý taky je, jak tam ti toyoťácký obdivovatelé rejžojedů píšou, že kdo jezdí dveřma je kokot. Vždyť drifting je rejžojedů skoro národní sport.
Jsou to fakt magoři do driftingu, kdo viděl nějaký jejich video ví o čem mluvím. Mají v tom hoši z Toyota klubu trochu hokej. 


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Ty woe si snad delas prdel a slysel si ty vubec nekdy o 320 IS??srovnavej 16 ventil se 16 ventilem bud tak hodnej.Ale tim taky nehodlam hanit toyotu.Night.chimera píše:mel jsem celicu 1,6 86 a mam ted bmw 88 1,8 a muzu rict ze ta celica by BMW nakopala je to smute ,ale je to tak proste je to strela toci 8000 a ma velky vykonvzdyt 2,0 celicy meli 160 HP bez turba to BMw nema ani nahodou


320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 
