Kdyz uz se Gerox tesi...

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Razor
Příspěvky: 9
Registrován: 10. 01. 2004 18:33

Příspěvek od Razor » 01. 02. 2005 19:39

Iwan píše:těm rejžím moc nerozumim, ale co třeba taková Toyota...dejme tomu Supra MKIII nebo cellika turbo...?
Supra asi bude fakt stát za to...jinak, co se těch vtípků o rejži týče, tak já jsem se smál taky. Ale předloni jsem absolvoval s mým bývalým šéfem cestu Praha - Monza a druhý den zpět v Mazdě RX-7 , poladěné asi na 350 koní. Ta kára byla neskutečná, ale fakt neskutečná pecka..... Od tý doby mám z "rejže" respekt :shock:

Jinak 200sx s14 se mi líbí moc, uvažuju o ní výhledově jako o dalším autě (podle mě poměr výkon/sranda/komfort/laditelnost/cena u tohohle auta nemá konkurenci).

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 01. 02. 2005 23:23

moje slova...tu karu jako dalsi krok od e30 muzu jedine doporucit... :P :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 02. 02. 2005 00:20

Tweety píše:Tomu nerozumim.Vždyť máš 325,to není málo né ? Nebo jako myslíš ještě něco víc,jó ?
No je to malo, je to v podstate takovy zdravy minimum, proc myslis ze si lidi stavej brutality do E30 ?
Protoze jim proste nestaci kone na to, co s tim autem chteji delat.
A pokud bych chtel udelat cistej a plynulej drift zvlast ve vyssich rychlostech na suchym asfaltu, tak k tomu mi rozhodne nejakych zdechlych 170 koni nestaci, to je tak na sviznejsi jizdu.

Koukam ze tady zacinate ty dve auta rozebirat komplexne a gerox zase cpe kazdymu koho omrzi E30 nissana :)
Tak bych to nevidel.
Jak tu nekdo napsal - ze by pro me nissan byl synonymem kvality, to spis naopak ve srovnani s BMW.
Znovu zduraznuju, ze nic jinyho, krom chovani toho auta pri jizde bokem me na nem nezaujalo. Tot vse. A to je jen jeden argument pro.
Ze by to byl nejaky super drzak, to tady ani gerox nijak nevyzdvihuje.
Je to proste sportacek na kravnuti, pro cloveka, kteryho nezajima zivotnost, design, celkova ergonomie, pohodli - i kdyz je to relativni.
Nekomu se to auto muze libit, pripadat mu ergonomicke a pohodlne a muze se mu zdat, ze ma dlouhou zivotnost. S timto ja se v danem pripade neshoduju.

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Příspěvek od cornhollio » 02. 02. 2005 02:36

ja si myslim že 200sx i s13 je o dost lepsi nez e30
ale nejkrasnejsi je skyline gtr r33
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Příspěvek od cornhollio » 02. 02. 2005 02:39

nissan je totiž novej level
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Re: Kdyz uz se Gerox tesi...

Příspěvek od cornhollio » 02. 02. 2005 02:46

GeRoX píše:
gusto318is píše:
GeRoX píše: to be exactly correct:

180 SX je s13/ka vyklapecka
200 SX je S14...v japonsku silvia 200Sx...je to 2.0 16V turbo do USA hododavali s 2.4L V6 bez turba...ale vypadala jako stara 180 SX...s 200SX nema nic spolecnyho.... 8)
180 SX? Nie je to preklep? Mrkačka bola tiež 200 SX, ale rada S13.... :roll:

http://nismo.cz/cz/vip.php?site=ondrey
neni ... co je potom 180 SX? je to zcela logicke...

180 SX 1,8
200 SX 2,0
240 SX 2,4

na tom nismu je to podle me blbe... 8)
rekl bych že to tam maj dobre 200sx s13 1,8 to 180sx ma jiny zadni svetla nebo se mýlim
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 02. 02. 2005 11:39

cornhollio píše:ja si myslim že 200sx i s13 je o dost lepsi nez e30
ale nejkrasnejsi je skyline gtr r33
Skyline je ťažko stratový jednoúčelový projekt, na konci ktorého je geniálne športové auto, ale nič viac. Nissan na ňom prerobil gate a to je jeden z dôvodov, prečo dva roky po skončení výroby nemá nástupcu. Také auto by v prípade výdatného sponzoringu vedela vyvinúť hociktorá firma typu Prodrive, Ralliart a pod. Proste sa s partiou geniálnych technikov, konštruktérov a skúšobných jazdcov na 10 rokov zavreli na Nurburgring a stvorili Skyline. Skús však porovnať jeho športové úspechy napríklad s M3.. :roll: :oops:

Nissan je v každom prípade kvalitná značka, to je bez debaty. Ale po zvezení sa v Skyline (ako spolujazdec) a pojazdení v jednom S13 a v dvoch S14 som aj tak bol rád, že som si vybral E30. Pretože feeling z toho auta, to je proste INÝ LEVEL :idea: :twisted: :P :shock:
Naposledy upravil(a) gusto318is dne 02. 02. 2005 13:44, celkem upraveno 2 x.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Razor
Příspěvky: 9
Registrován: 10. 01. 2004 18:33

Příspěvek od Razor » 02. 02. 2005 13:40

gusto318is píše:
cornhollio píše:ja si myslim že 200sx i s13 je o dost lepsi nez e30
ale nejkrasnejsi je skyline gtr r33
Skyline je to ťažko stratový jednoúčelový projekt, na konci ktorého je geniálne športové auto, ale nič viac. Nissan na ňom prerobil gate a to je jeden z dôvodov, prečo dva roky po skončení výroby nemá nástupcu. Také auto by v prípade výdatného sponzoringu vedela vyvinúť hociktorá firma typu Prodrive, Ralliart a pod. Proste sa s partiou genálnych technikov, konštruktérov a skúšobných jazdcov na 10 rokov zavreli na Nurburgring a stvorili Skyline. Skús však porovnať jeho športové úspechy napríklad s M3.. :roll: :oops:

Nissan je v každom prípade kvalitná značka, to je bez debaty. Ale po zvezení sa v Skyline (ako spolujazdec) a pojazdení v jednom S13 a v dvoch S14 som aj tak bol rád, že som si vybral E30. Pretože ten feeling z toho auta, to je proste INÝ LEVEL :idea: :twisted: :P :shock:
No comment :shock:

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Příspěvek od cornhollio » 02. 02. 2005 23:54

jo když to bereš taklhe na uspechy
ja jen rikam že skyline dobrej hodne dobrej a ma trochu jiny možnosti než bmw
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 02. 2005 23:54

Jirka325 píše: Ze by to byl nejaky super drzak, to tady ani gerox nijak nevyzdvihuje.
Je to proste sportacek na kravnuti, pro cloveka, kteryho nezajima zivotnost, design, celkova ergonomie, pohodli - i kdyz je to relativni.
s tim designem bych to tak spatny nevidel....i kdyz ani me se moc nelibi, hlavne ten zadek ale da se na to zvyknout....ostatne ted jsem byl na strahove a prisly ke me naci lidi (je pravda ze meli imprezu) a moc se jim moje auto libilo...je to fakt vec vkusu...

...co se ergonomie a pohodli tyce tak to bych zase nerozebiral ja, kor tady na e30 foru.... :twisted: 8)


:P :P :P 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 02. 02. 2005 23:57

cornhollio píše:jo když to bereš taklhe na uspechy
ja jen rikam že skyline dobrej hodne dobrej a ma trochu jiny možnosti než bmw

supra je supra :twisted:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
cornhollio
Příspěvky: 279
Registrován: 11. 02. 2003 09:55
Bydliště: Modřany crew represent

Příspěvek od cornhollio » 03. 02. 2005 00:38

Night.chimera píše:
cornhollio píše:jo když to bereš taklhe na uspechy
ja jen rikam že skyline dobrej hodne dobrej a ma trochu jiny možnosti než bmw

supra je supra :twisted:
to ti nikdo nebere akorat nechapu tvoji odpoved nadava zadnej smysl
trabant je taky trabant
Obrázek
live in hell,drink in heaven
D.O.D. crew,
rs13

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 03. 02. 2005 01:46

cornhollio píše:ja si myslim že 200sx i s13 je o dost lepsi nez e30
nissan je totiž novej level
No caues krmic, co to slysim ?
To te snad s twistakem budem muset navstivit a udelat ti poradnou BMW prednasku :lol: :lol: :lol:
Co jinak, jak je ?
Gerox píše:s tim designem bych to tak spatny nevidel....i kdyz ani me se moc nelibi, hlavne ten zadek ale da se na to zvyknout....ostatne ted jsem byl na strahove a prisly ke me naci lidi (je pravda ze meli imprezu) a moc se jim moje auto libilo...je to fakt vec vkusu...

...co se ergonomie a pohodli tyce tak to bych zase nerozebiral ja, kor tady na e30 foru....
No prave proto pisu ze je to vsechno relativni.
Nekomu se libit muze, nekomu nic nerekne. Je to neco jako kamosova RX7 - vsichni z toho byly vypleskany, ze to vypada jak porsche, proste typickej malej sportacek, sen kazdyho mladyho kluka, zkratka typickej kundolap na sestnactky :lol: a me to treba nerikalo vubec nic.
Mel to vic v servisu nez pojizdny, kdyz uz to jelo, tak jsem mu stejne i s "parnikem" zmizel i v zatackach pri cemz jsem furt poslouchal kecy typu wankel v prepoctu tolik a tolik koni bla bla bla...

Ergonomii rozebirat asi cenu moc nema, protoze jde hlavne o zvyk, ale kazdopadne se neda srovnavat, to je ten nissan treba jeste proti mazde taky zlatej, z interieru RX7 jsem zvracel, nekomu se to treba muze i libit a ovladani mu muze vyhovovat.

No a spolehlivost - jak rikam, nekomu se muze zdat zivotnost jako dobra, kdyz z toho zacne hulit po 100 tis. km modrej kour, me to prijde jako docela mala zivotnost. Kdyz to znova porovnam treba s tou RX 7 tak pamatuju, ze ten kamos mel ty auta 4 za sebou a asi to nebylo kusem, protoze opravdu pomer kdy to bylo nepojizdny a rozesrany proti tomu, kdy to jezdilo byl fakt docela slabej na muj vkus.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 03. 02. 2005 08:15

gusto318is píše:Skyline je ťažko stratový jednoúčelový projekt, na konci ktorého je geniálne športové auto, ale nič viac.
O čem to tady mluvíme? O tom, že Nissan vyrábí už od sedmdesátých let tradiční řadu Skyline, jíž se loni jenom na japonském trhu prodalo 50.000 kusů stejně jako BMW vyrábí svou tradiční řadu 5. O tom, že se prodává sedan, kupé a stejně jako BMW má svého imagemakera M5, jehož náklady na vývoj se rozmělní v prodejích celé řady, tak Nissan má v téhle řadě dvoudvířko GT-R.
Nissan na ňom prerobil gate a to je jeden z dôvodov, prečo dva roky po skončení výroby nemá nástupcu.
Jestli sis nevšiml, nástupce nemá GT-R, Supra ani NSX. Je to kvůli napětí, které panuje na japonském trhu a týká se padnutí hranice maximálního výkonu 280 koní v Japonsku, protože všechny tyto automobilky chtějí postavit auta kolem 400 HP, aby mohla vzdorovat konkurenci.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 03. 02. 2005 09:17

tak tak...skyline i supra i nsx-o jiz maji sve nastupce... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 03. 02. 2005 10:38

O čem to tady mluvíme? O tom, že Nissan vyrábí už od sedmdesátých let tradiční řadu Skyline, jíž se loni jenom na japonském trhu prodalo 50.000 kusů stejně jako BMW vyrábí svou tradiční řadu 5.


Mal som samozrejme na mysli GT-R, myslím, že to bolo väčšine jasné.



Jestli sis nevšiml, nástupce nemá GT-R, Supra ani NSX. Je to kvůli napětí, které panuje na japonském trhu a týká se padnutí hranice maximálního výkonu 280 koní v Japonsku, protože všechny tyto automobilky chtějí postavit auta kolem 400 HP, aby mohla vzdorovat konkurenci.[/quote]

Len medzi nami, Supra Mk. IV mala 330 PS.. :roll:
Napätie.....hm, "norma" 280 PS má iba formu dohovoru medzi automobilkami. Podobne, ako sa nem. automobilky svojho času dohodli na obmedzovači maximálnej rýchlosti na 250 km/h, ale paragraf na to neexistuje a každý z nich to z času na čas poruší.. :P
Pamätám si na to, že japonskí novinári pre pár rokmi vzali na brzdu GT-R (neviem, či 33 alebo 34) rovno zo showroomu. Mal 331 PS 8)
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 03. 02. 2005 10:43

hej to je pravda..ale oni to tam maju fakt zakonom obmedzene na 280...ale v realu je tam tych konikov viac...

....inac na vsetkych tuningovych dielach dovezenych z jap je napisane ze ich pouzititie moze viest az k vazbe resp. base... :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 03. 02. 2005 10:45

gusto318is píše:Mal som samozrejme na mysli GT-R, myslím, že to bolo väčšine jasné.
Ale přesně takhle zdánlivě "ztrátově" to funguje i u jiných automobilek, takže se není nad čím podivovat.
Len medzi nami, Supra Mk. IV mala 330 PS.. :roll:
Napätie.....hm, "norma" 280 PS má iba formu dohovoru medzi automobilkami. Podobne, ako sa nem. automobilky svojho času dohodli na obmedzovači maximálnej rýchlosti na 250 km/h, ale paragraf na to neexistuje a každý z nich to z času na čas poruší.. :P
Pamätám si na to, že japonskí novinári pre pár rokmi vzali na brzdu GT-R (neviem, či 33 alebo 34) rovno zo showroomu. Mal 331 PS 8)
Tady vůbec nejde o to, kolik které auto má oficiálně psáno a kolik koní má. Jde o to, že automobilky definitivně čekají na to, až se změní legislativa a toto úřednicky nařízené "pokrytectví" zmizí. Někomu je trochu hloupě z 500 HP supersportu, který má uveden výkon 280 HP.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 03. 02. 2005 10:50

no to je taky pravda....nicmene nechci videt co budou ty japoncici prodavat jako "serie" kdyz nebude limit pro vykon... :twisted: :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 03. 02. 2005 11:04

Jinak mám známého s asi nejvychytanější 300ZX TT u nás, bokem nejezdí jenom kolem školky :o)

A ještě bonbónek:

http://www.gofastvideo.com/gallery/geti ... /1/aao.avi
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Odpovědět