RJ 325i TURBO
RJ 325i TURBO
Predam RJ pre bmw e30 325i turbo
taky me zajima, co je to zac..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

takze jenom prehrana mapa na velky vstriky..?
neco jinyho to umi? predstih, detonace, tlak, ..
v tom pripade nemam zajem..
neco jinyho to umi? predstih, detonace, tlak, ..
v tom pripade nemam zajem..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

AHMED ty co ?? zbieras pocet odpovedi....kazdemu len trosku ??? sak sa trosku rozpis o tom .....ved zaujma to tu polovicu ludi lenze vysi to na tebe .....
videl si to bezat ???
na akom motore ???
co vsetko to malo za potreby pre uspesny chod ??? /ine kable ? , nejake cidlo + .....? ina vaha vzduchu ??? popripade inac naladena ??? pred turbom ??? za turbom ??? /
aky pracovny tlak to turbo mohlo dodavat aby nedoslo k detonaciam????
bolo nutne motor nejak upravit /kompresny pomer/
regulacia predzapalu ??? popripade posunutie cidla kluky ???
velkost a druh turba ???
zvody ??? ladene ??? liatina ??
aky bol priemer sacej trubky od turba k ic??
aky priemer vyfukovej trubky ??
lambda sonda bola predpokladam sirokopasmova .....aky druh ??? cislo ??
a v neposlednej rade aky benal to mohlo nicit ???
toto su vsetko otazky ktore zaujmaju kupujuceho.....
a su podstatne na bezproblemovy chod motoru....lebo ked jeden diel nebude zodpovedat tomu na co je ten chyp robeny tak trvanlivost motora sa rovna 15 litrom benalu a to nikto nechce......
tak ides

videl si to bezat ???
na akom motore ???
co vsetko to malo za potreby pre uspesny chod ??? /ine kable ? , nejake cidlo + .....? ina vaha vzduchu ??? popripade inac naladena ??? pred turbom ??? za turbom ??? /
aky pracovny tlak to turbo mohlo dodavat aby nedoslo k detonaciam????
bolo nutne motor nejak upravit /kompresny pomer/
regulacia predzapalu ??? popripade posunutie cidla kluky ???
velkost a druh turba ???
zvody ??? ladene ??? liatina ??
aky bol priemer sacej trubky od turba k ic??
aky priemer vyfukovej trubky ??
lambda sonda bola predpokladam sirokopasmova .....aky druh ??? cislo ??
a v neposlednej rade aky benal to mohlo nicit ???
toto su vsetko otazky ktore zaujmaju kupujuceho.....
a su podstatne na bezproblemovy chod motoru....lebo ked jeden diel nebude zodpovedat tomu na co je ten chyp robeny tak trvanlivost motora sa rovna 15 litrom benalu a to nikto nechce......
tak ides


šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo


Kupil som to s autom a vsetko co mi chlapik k tomu povedal su najskor somariny... ani som to neriesil pretoze som turbit nechcel

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Napište si americkému výrobci Active Autowerke a třeba se dozvíte víc. Jsou komunikativní, předloni jsem si nimi dopisoval ohledně kompresoru na M52.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition