E30-bile tapce, silentbloky pod M20,custom vyfuk a jine
E30-bile tapce, silentbloky pod M20,custom vyfuk a jine
Prodam motor M20B25. Jede opravdu slusne co se M20B25 tyce. Nevim jiste, mel by tam byt nejakej chip na vykon a posunutej omezovac. Auto s motorem jsem koupil od uzivatele "V6blazen" pred cca rokem a pul takze otazky na motor prede mnou smerovat na nej. Vcetne onoho chipu.
Motor vhodny na rozborku - pretesneni/vycisteni jelikoz uz je hezky masnouckej. Lesteny ventildekl ale uz by se hodilo prelestit aby si svuj pridomek zaslouzil.
Co se tyce rozvodu, taky odkazuji na V6 blazna ale rikal mi, ze je menil, akorat nevim presne kdy. Ja na motoru najel cca 20000km.
Jediny problem, o kterem vim je tenhle - klepani-m20b25-t79815.html - nevim presne co je ve veci ale myslim, ze to bude tim olejem, nebo zanesenym sitem na ol. cerpadlu. Kdyby byl chycenej spodek, klepalo by to porad - opravte me pokud se mylim.
Co se tyce pece motoru pocas meho vlastnictvi a veci kterym muzete a nemusite verit - Vzdy nechavam motor ohrat prvni a pak hreju sebe. Kdyz jedu pilu, nechavam ho pak vystidnout a radim na zacatku cerveneho pole. Kontrola vule ventilu samozrejmosti.
Meril jsem tlaky pred cca pul rokem:
Studene - 11, 11, 11.7, 11, 11.5, 11
Teple - 12, 12, 12, 11.5, 12.5, 11.5
Motor vcetne elektriky, RJ a prevodovky. Ta radi bez problemu ale nova gufera ji uz taky neuskodi.
Duvod prodeje - zastavba.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dale,
- Chladic M20B25 - predaj pozastaveny
- Volant BMW - hezkej, bez trhancu, vsechny svy ok
- Kardan M20B25 - myslim, ze je rozdil ve stredovem uchyceni plast/chrom, v tom pripade je stred z plasta.
- Vyfuk M20B25 - predelavka na dvourouru - na kazde strane jedna, material nerez od katu niz, kat jsem tam dodelaval ja; pred jednim tlumicem je prasklina - nutno zavarit a uchyt na svody byl po urvani svaren v tisni narychlo neprilis vhodnou svareckou tudiz estetika nic moc a matky uchyceni stoji na svarech. Bylo by fajn prebrousit. Nicmene nefuci a drzi. K motoru bych rad prodal i zadni M-tech 1, s vyrezem i na druhe strane a puvodnim castecne zalaminovanym. Stav dobry ale laminovani na leve strane chce jiz opravy. Na par mistech oloupany lak. Aktualne foto dodam.
Blok M30B35 - Spis na ND - vana, kozy, blok, vsechny vnitrnosti. NA volnobeh a co si pamatuju snad do 2500 otm mel zvuk v pohode, ve vyssich otackach tam vzdy zacalo neco klepat.
Veci k videni v Ziline - SR. Posta krom motoru a vyfuku mozna.
Ceny navrhnete.
FOTO:
http://img691.imageshack.us/gal.php?g=snmka031.jpg
Motor vhodny na rozborku - pretesneni/vycisteni jelikoz uz je hezky masnouckej. Lesteny ventildekl ale uz by se hodilo prelestit aby si svuj pridomek zaslouzil.
Co se tyce rozvodu, taky odkazuji na V6 blazna ale rikal mi, ze je menil, akorat nevim presne kdy. Ja na motoru najel cca 20000km.
Jediny problem, o kterem vim je tenhle - klepani-m20b25-t79815.html - nevim presne co je ve veci ale myslim, ze to bude tim olejem, nebo zanesenym sitem na ol. cerpadlu. Kdyby byl chycenej spodek, klepalo by to porad - opravte me pokud se mylim.
Co se tyce pece motoru pocas meho vlastnictvi a veci kterym muzete a nemusite verit - Vzdy nechavam motor ohrat prvni a pak hreju sebe. Kdyz jedu pilu, nechavam ho pak vystidnout a radim na zacatku cerveneho pole. Kontrola vule ventilu samozrejmosti.
Meril jsem tlaky pred cca pul rokem:
Studene - 11, 11, 11.7, 11, 11.5, 11
Teple - 12, 12, 12, 11.5, 12.5, 11.5
Motor vcetne elektriky, RJ a prevodovky. Ta radi bez problemu ale nova gufera ji uz taky neuskodi.
Duvod prodeje - zastavba.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dale,
- Chladic M20B25 - predaj pozastaveny
- Volant BMW - hezkej, bez trhancu, vsechny svy ok
- Kardan M20B25 - myslim, ze je rozdil ve stredovem uchyceni plast/chrom, v tom pripade je stred z plasta.
- Vyfuk M20B25 - predelavka na dvourouru - na kazde strane jedna, material nerez od katu niz, kat jsem tam dodelaval ja; pred jednim tlumicem je prasklina - nutno zavarit a uchyt na svody byl po urvani svaren v tisni narychlo neprilis vhodnou svareckou tudiz estetika nic moc a matky uchyceni stoji na svarech. Bylo by fajn prebrousit. Nicmene nefuci a drzi. K motoru bych rad prodal i zadni M-tech 1, s vyrezem i na druhe strane a puvodnim castecne zalaminovanym. Stav dobry ale laminovani na leve strane chce jiz opravy. Na par mistech oloupany lak. Aktualne foto dodam.
Blok M30B35 - Spis na ND - vana, kozy, blok, vsechny vnitrnosti. NA volnobeh a co si pamatuju snad do 2500 otm mel zvuk v pohode, ve vyssich otackach tam vzdy zacalo neco klepat.
Veci k videni v Ziline - SR. Posta krom motoru a vyfuku mozna.
Ceny navrhnete.
FOTO:
http://img691.imageshack.us/gal.php?g=snmka031.jpg
Naposledy upravil(a) pip dne 13. 05. 2011 23:24, celkem upraveno 8 x.
Rozvody jsem dělal najel jsem na ně sotva 5tis jinak hlava je srovnana gufera jsou měněne motor jel hodně pěkně na srazu v mošnově jsem udělal asi 5 e30 325i až s borcem co měl v e30 vanos 24v my ujel ale tak o pul auta až u cile motor jede podle mě hodně pěkně a za 6tis bych ho určo nepouštěl škoda že si to neprodaval minuly rok schaněl jsem 2,5 m20 ale už mam a jede taky hezky ale určite ne tak jak s mtecha
a taky ho mam v e28 a to je jina vaha

ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
To ne, radsi celek.BMWHanz píše:samotnou elektriku bys asi nenechal vid?
5 tisic na rozvodech, takze jeste zkouknu kolik jsem presne najel ja a napisu.
Mizel mi olej tak 0.8 litru na tisic kilometru. Ale jak rikam, pres krouzka to nejde a byl docela uchcanej, takze bud to tolik teklo, nebo to slo pres gufera. Gufera jsou zalezitost za par korun a jak psal V6 blazen, ten motor jeden opravdu slusne, ale jsem ochoten se dohodnout jelikoz jak jsem psal, neni vhodny primo do auta ale nejdriv na celkove pretesneni.
ED - Ted jsem si vzpomel, ze v poslednim tydnu prestal fungovat starter, uplne mi to vypadlo. Neskoumal jsem co je to presne za problem, ale mam podezreni, ze pujde jen o nejakej kontakt, jelikoz kdyz prestal fungovat, par krat potom se zas vzpamatoval a pak zas prestal. Az na to kouknu a zjistim pricinu, napisu i tu.
- PietroKozel
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24. 05. 2010 13:31
- Bydliště: Praha
Akt.
- pruziny Supersport 40/40 na R6
- tapce dveri na sedana; stredy bile- nevim presne jaky material ale vypada to (i na dotek) jako brousena kuze. Stav bez chyb,pouze vzadu chybi nejake cvoky, ale minimum; jinak ty potahy bez vad, pouze chteji vycistit, jsou trochu zasvinene od bezneho uzivani; vzadu diry pro el. ovladani oken, ve predu bez der
- predni operky dveri
- operka zadni lavice
http://img691.imageshack.us/gal.php?g=snmka031.jpg
http://img411.imageshack.us/gal.php?g=snmka091.jpg
- pruziny Supersport 40/40 na R6
- tapce dveri na sedana; stredy bile- nevim presne jaky material ale vypada to (i na dotek) jako brousena kuze. Stav bez chyb,pouze vzadu chybi nejake cvoky, ale minimum; jinak ty potahy bez vad, pouze chteji vycistit, jsou trochu zasvinene od bezneho uzivani; vzadu diry pro el. ovladani oken, ve predu bez der
- predni operky dveri
- operka zadni lavice
http://img691.imageshack.us/gal.php?g=snmka031.jpg
http://img411.imageshack.us/gal.php?g=snmka091.jpg
Naposledy upravil(a) pip dne 13. 01. 2011 10:27, celkem upraveno 1 x.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
co za ty pružiny ?
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8