
RECARO SRD z M3
Re: RECARO SRD z M3
Bride ne, chtěl bych právě recara, jedny mám a sedí se v nich parádnicky, jen je třeba je přečalounit tak bych možná vzal i ty fejky radši. Ale musím se do nich nejdříve posadit, má je někdo?
Ty máš matty nějaké nepolohovatelné ne?

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: RECARO SRD z M3
Já už jsem chtěl pevné, netrubkové a homologované (i kdyby prošlé), cokoliv co má nějakej kloub, tak má časem vůli...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: RECARO SRD z M3
sry za spam, ale fejky třeba tu: http://www.sportovni-filtr.cz/sportovni ... -cerna-1ks
A přesně takovou, co se nabízela v tomhle topicu jsem měl doma a sezení i vedení TOP. Sedačka byla jako nová, to se asi na vlastnostech dost podepsalo, ale opravdu, origo anatomy a jim podobné jí nesahaly ani po sedák. Prodal jsem jí, protože jsem nemohl sehnat druhou do páru, dodnes toho lituji.
Pak jsem vozil "závodní" Cobry Monaco, ve kterých jsem v zatáčkách docela lítal, hlavně horní část těla a dneska jsem byl na poště pro Bimarco Experty, ale zatím jsem si do nich ani nesedl. Ještě jsem měl možnost zkusit klasiku Sparco Sprint a za tu cenu si nešlo stěžovat.
Jinak, někde jsem viděl i srovnání pevnosti trubek u origo Recar SRD a těch čínskejch kopií a docela nebe a dudy. Kdybych si měl vybrat, v jakejch bych chtěl bourat, tak není co řešit.
A přesně takovou, co se nabízela v tomhle topicu jsem měl doma a sezení i vedení TOP. Sedačka byla jako nová, to se asi na vlastnostech dost podepsalo, ale opravdu, origo anatomy a jim podobné jí nesahaly ani po sedák. Prodal jsem jí, protože jsem nemohl sehnat druhou do páru, dodnes toho lituji.
Pak jsem vozil "závodní" Cobry Monaco, ve kterých jsem v zatáčkách docela lítal, hlavně horní část těla a dneska jsem byl na poště pro Bimarco Experty, ale zatím jsem si do nich ani nesedl. Ještě jsem měl možnost zkusit klasiku Sparco Sprint a za tu cenu si nešlo stěžovat.
Jinak, někde jsem viděl i srovnání pevnosti trubek u origo Recar SRD a těch čínskejch kopií a docela nebe a dudy. Kdybych si měl vybrat, v jakejch bych chtěl bourat, tak není co řešit.
"Popelka" 325iX '89
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78

ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78

ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94