základní info:
-rok výroby 1990, v ČR od 1999 (koupeno od známého(automechanik) v roce 2008)
-motor: m40, zdvih. objem 1596cm3, 73kW
-nová TECHNICKÁ do 12.6.2014
-najeto k 19.6.2012 - 188 606 km
-průměr. spotřeba 8 litrů
Za dobu co je auto v mém vlastnictví, jsem provedl hned několik úprav, vždy NOVÉ díly.
-2009 zadní díl výfuku s černým nástřikem, central na dalkové ovládání s alarmem, autobaterie VARTA 60Ah
-2010 ROZVODY febi bilstein, čepy předních ramen, výměna oleje, termostat, klínový řemen
-2011- zbroušení spodku auta, kitování, nástřik antikorozním sprejem, výměna předního blatníku (důvod prorezlý lem)
-2012 - pomocný spojkový válec
Auto plně pojízdné v současné době na zimních pneu Pirelli 195/65 r14(plechy) se skoro nejetým vzorkem - důvod: litá kola černý střed s leštěným límcem špatný vzorek letních pneu(205/55 r15)
zajímavosti:
-v kufru zásuvka, tažených 12V ze zapalovače pomoci kvalitních kabelů, přivedených na měníč na 220V, přes který zapojen SW se 120W RMS, přivedeny kabely na rádio, kde je též brán jako SW plus ovladani SW přes vyrobený panel umístěný vedle řadící páky
-zatmavení skel fóliemi provedené specializovanou firmou
-zatmavení zadních světel
-znaky bmw vlastnoruční provedení BW
prodej s/bez autorádia, s/bez litých kol
dárek k autu: povinná výbava, kůže na kapotu, startovací kabely
VADA: střecha, kapota a kufr - důlky po kroupách
- lehce promáčklé zadní dveře, tak již auto koupeno
aktuální foto: http://bmw316i.rajce.idnes.cz/bavo
foto s kůží plus litá kola(před kroupami)
a

CENA DOHODOU..