324TD Touring - TDS

Prodej aut zn. BMW typ E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
Frantas
Příspěvky: 127
Registrován: 17. 12. 2010 22:57
Bydliště: Benešov

324TD Touring - TDS

Příspěvek od Frantas » 24. 04. 2024 08:43

324TD Touring - resp TDS. 1991
Motor M51 z e36. Řízení e36.
Svor, anatomy, malý BC, hlavový opěrky vzadu, check kontrol, tažný (1250kg), kotouče, vše origo z mnichova dle VIN.

65 000,- kč
Dohoda, výměna za zajímavou dodávku (osobák, zadokolka) nebo něco s M57 (potřebuju dárce se zdravym motorem)
Benešov
737755045

Každý krok s tím to autem byl krok zpět. Koupenou po "klubákovy" ale bastliči. Takže dlouhá cesta, která moc neni vidět.

Pořízení - nedojelo domu
Naroubování TDS - tlakovalo
Oprava motoru - tlakovalo
Zaškrabání bloku - vyrval se válec
Jinej motor -potkal se
Jinej motor - tlakuje

Jestli si myslíš, že auto ti přinese víc štěstí než mě, čti dál.

Auto mám třetí technickou - čtyři a půl roku. Než jsem stihl něco opravit/opečovat, vždy se něco vysralo. V autě mám cca 200tis ale nemyslim že je tam najdeš. Přitom jsme najezdili jestli 10tis km.

Vše co jsem dělal, jsem dělal ůčelově. S tim že je to žigulík na zimu. Tedy práh jsem sice nezavařil montážkou, ale vyměnil. Vyměnil ale šup šup.
Podobně zadní nosníky nad pružinama, lem.

Podvozek B4, pružiny TA -40 + e46 touring (zadek) . Powerflex jen na předních ramenech-zadní silembloky.

Čepy Lemfeder. Chybí jen silembloky zadních ramen (byly dobrý) Takže podvozek zdánlivě ok. V podstatě většina nová.
Auto je na mechanice. Na sériový. Hlava na plastový sání (lepší varianta) ale je tam hliníkový aby se vešel přidavač. Jede moc hezky, to auto mě moc baví. Malej nebo velkej kulaťák. Na suchu, s 225/45-16 dvojkou krouží úsměv. Jede 200 když chceš (jel jsem snad 2x, z toho jednou to stálo motor)
Kola AZEV 16" dvourozměr (mám dvě dvourozměrný sady) zapsaný v TP (foceno i na STK)

Kde co vyměněný. Radiátor, chladič, šíbr, štíty, práh, lem, poloosy, a plno dalšího co si nevzpomenu.

Auto prodat nechci. Ale historie se opakuje. Onehdá jsem prodal sierru, aby e30 měla prostor. Teď vidim, že vysněný TDS je bezedná studnice času, a M57 tam prostě hned tak nedám.
Takže bych m57 chtěl jen do transita, a né do dvou aut..

Resumé. Auto funguje, vodu nebere. ( ALE ! ) Když jezdim do práce 15km. Když jedu dál, pomalu bleje vodu. Do 120-ti km/h věřim že ujede kus cesty (byl jsem v olomouci)
Zbroušenou/natlakovanou hlavu mám, jen osadit.
Druhej motor mám.
Je slyšet ložisko převodovky (spojkový ložisko to nebude) jen na volnoběh.
Zase přestalo jít denní počítadlo kilometrů. Otáčkoměr má období kdy nechce makat. Palivoměr na práci sere dle nálady, ale kontrolka funguje.
Nefunguje centrální zamykání
A nelze nezopakovat, že teda vlastně tlakuje.
Koroze k řešení jen PZ oblina. Oprava na chvilku.
Šíbr červenej, polepenej tapetou (bez koroze)
Lak na kapotě KO. Pravý blatníky černý ( víceméně :lol: )

Cenu bych viděl za auto na zimákách (AZEV dvourozměr) a neosazenou srovnanou hlavou.

Možno bez kol, rádia..
Nebo přidat druhou sadu AZEV, pěknou palubku, motor TDS, bordel na TDS, druhou mechaniku a jiné..

Projektů mám moc, na inzerci to asi dávat nebudu. Rád bych aby to zůstalo u člověka postiženým tak, jak toto forum žádá. Ale sem nikdo nechodí, takže vyměnim hlavu, převodovku, a uvidím.. :roll:

https://www.rajce.idnes.cz/fandassmazil ... chneewagen

V klubovkách je toho hodně rozepsanýho.
324TD Touring - Malé pokračování velkého sráče
Přílohy
received_610551180706221.jpeg
received_7429324623771547.jpeg
received_794518045563515.jpeg
received_1180325772962494.jpeg
received_399378342889272.jpeg

Odpovědět