BMW E30 320i Kabrio - prodáno - SMAZAT
BMW E30 320i Kabrio - prodáno - SMAZAT
Prodám BMW 320i E30 Kabrio, r.v. 05/1989, 95Kw, manuální převodovka.
Auto je s přihlédnutím ke svému stáří v relativně slušném a původním stavu (žádný velký tuning). Hezký kožený interiér. Střecha manuální, renovovaná v roce 2012, alu "pavučiny" 15', el. nastavitelná zpětná zrcátka, centrální zamykání, 4x el. okna, servo, kožený volant M-technik 2, anatomické sedačky s el. výhřevem, ABS, mlhová světla, zamykatelná a osvětlená přihrádka spolujezdce, kompletní originální nářadí, el. výsuvná anténa (Hirschman), příprava pro hard-top.
Země původu - Německo. Dovoz v roce 2007.
Před 3 lety provedeny opravy: nová nádrž, repas zadní nápravnice (včetně dořešení problémových odklonů), silentbloky polyurethan, zadní brzdové trubičky, táhla řazení (a řadička Z3 1.8 ) a uložení.
Běžná údržba je samozřejmost.
Poslední výměna rozvodů v roce 2011 / před 15000km (vodní pumpa i kladka originál BMW).
Podrobný stav vozu: Spodek je vynikající - téměř bez koroze, skoro všechen spojovací materiál navíc vyměněn za nerezový.
Karoserie je horší, koroze zadních lemů, rožky zadního čela, spodní hrana spolujezdcových dveří a exponovaná část předních podběhů - spodky předních blatníků. Auto kdysi dávno ještě v D lakováno (avšak velmi dobře, lak se nikde neloupe - originální odstín BMW Alpinweiss), také kdysi dávno ještě v D lehce poškozeno na pravý zadní roh a velmi špatně opraveno (spíše neopraveno, jen zapatláno a natřeno). Dále je na karoserii několik míst s vadami - např. vlevo poškozeno vandalem (rýha klíčem), přední kapota ťupky od kamínků. Celkový stav je však s přihlédnutím ke stáří velice slušný, auto pořád udělá hodně parády.
Kožená hlavice řadící páky, vzduchový filtr/vložka Simota v původním airboxu a jsou nainstalovány neoriginální výfukové svody - nerez a omotány termo páskou. Nerezová je i střední část s novým katalizátorem. Koncová část výfuku je originál původní. Audio zesilovač Magnat a 2 pásmové reproduktory vpředu i vzadu (v původních místech bez zásahů), přední výškové v originál krytech u zrcátek.
Podvozek je lehce snížený, zadní tlumiče Koni - tuhostně nastavitelné, zadní uložení alu/polyurethan. Přední brzdové kotouče Brembo/všechny destičky Textar. Ruční brzda perfektní.
Diferenciál s poměrem 3,25 - je hodně dlouhý, tzn. velmi dobré na cestování (původní 4,27 byl ve šaptném stavu - hučel).
Pneu jsou horší - zkřehlé. Časem bude potřeba pořídit nové.
Shrnutí: Po kosmetické stránce vypadá auto s přihlédnutím k věku stále velice hezky a na první pohled zaujme, avšak je co vylepšit (viz fotky a výše popsané). Po technické stránce je auto bez závad s pouze drobnými nedostatky - namátkou si vybavím nefunční výhřev sedáku u řidiče, hřeje jen opěrák.
Na autě je tedy ještě nějaká práce pro toho, kdo chce 100% stav, avšak je možné jej i bez jakýchkoli dalších investic nebo oprav ihned provozovat. Auto vlastním 6 let a jezdím pouze od jara do podzimu.
Nová STK / bez závad.
Vhodné pro fandu značky k udržení v původním stavu a případně i k zástavbě silnějšího motoru. Jízda bez střechy v netradičním voze patří beze sporu mezi výborné zážitky - bez ohledu na věk a s ohledem na povětrnostní podmínky
Cena 110000Kč. Prohlídky během víkendů po předchozí domluvě na Jižní Moravě (nejlépe v Brně).
Nejvíce napoví fotky, takže aktuální stav auta zde:
https://picasaweb.google.com/1087318939 ... directlink
Auto je s přihlédnutím ke svému stáří v relativně slušném a původním stavu (žádný velký tuning). Hezký kožený interiér. Střecha manuální, renovovaná v roce 2012, alu "pavučiny" 15', el. nastavitelná zpětná zrcátka, centrální zamykání, 4x el. okna, servo, kožený volant M-technik 2, anatomické sedačky s el. výhřevem, ABS, mlhová světla, zamykatelná a osvětlená přihrádka spolujezdce, kompletní originální nářadí, el. výsuvná anténa (Hirschman), příprava pro hard-top.
Země původu - Německo. Dovoz v roce 2007.
Před 3 lety provedeny opravy: nová nádrž, repas zadní nápravnice (včetně dořešení problémových odklonů), silentbloky polyurethan, zadní brzdové trubičky, táhla řazení (a řadička Z3 1.8 ) a uložení.
Běžná údržba je samozřejmost.
Poslední výměna rozvodů v roce 2011 / před 15000km (vodní pumpa i kladka originál BMW).
Podrobný stav vozu: Spodek je vynikající - téměř bez koroze, skoro všechen spojovací materiál navíc vyměněn za nerezový.
Karoserie je horší, koroze zadních lemů, rožky zadního čela, spodní hrana spolujezdcových dveří a exponovaná část předních podběhů - spodky předních blatníků. Auto kdysi dávno ještě v D lakováno (avšak velmi dobře, lak se nikde neloupe - originální odstín BMW Alpinweiss), také kdysi dávno ještě v D lehce poškozeno na pravý zadní roh a velmi špatně opraveno (spíše neopraveno, jen zapatláno a natřeno). Dále je na karoserii několik míst s vadami - např. vlevo poškozeno vandalem (rýha klíčem), přední kapota ťupky od kamínků. Celkový stav je však s přihlédnutím ke stáří velice slušný, auto pořád udělá hodně parády.
Kožená hlavice řadící páky, vzduchový filtr/vložka Simota v původním airboxu a jsou nainstalovány neoriginální výfukové svody - nerez a omotány termo páskou. Nerezová je i střední část s novým katalizátorem. Koncová část výfuku je originál původní. Audio zesilovač Magnat a 2 pásmové reproduktory vpředu i vzadu (v původních místech bez zásahů), přední výškové v originál krytech u zrcátek.
Podvozek je lehce snížený, zadní tlumiče Koni - tuhostně nastavitelné, zadní uložení alu/polyurethan. Přední brzdové kotouče Brembo/všechny destičky Textar. Ruční brzda perfektní.
Diferenciál s poměrem 3,25 - je hodně dlouhý, tzn. velmi dobré na cestování (původní 4,27 byl ve šaptném stavu - hučel).
Pneu jsou horší - zkřehlé. Časem bude potřeba pořídit nové.
Shrnutí: Po kosmetické stránce vypadá auto s přihlédnutím k věku stále velice hezky a na první pohled zaujme, avšak je co vylepšit (viz fotky a výše popsané). Po technické stránce je auto bez závad s pouze drobnými nedostatky - namátkou si vybavím nefunční výhřev sedáku u řidiče, hřeje jen opěrák.
Na autě je tedy ještě nějaká práce pro toho, kdo chce 100% stav, avšak je možné jej i bez jakýchkoli dalších investic nebo oprav ihned provozovat. Auto vlastním 6 let a jezdím pouze od jara do podzimu.
Nová STK / bez závad.
Vhodné pro fandu značky k udržení v původním stavu a případně i k zástavbě silnějšího motoru. Jízda bez střechy v netradičním voze patří beze sporu mezi výborné zážitky - bez ohledu na věk a s ohledem na povětrnostní podmínky
Cena 110000Kč. Prohlídky během víkendů po předchozí domluvě na Jižní Moravě (nejlépe v Brně).
Nejvíce napoví fotky, takže aktuální stav auta zde:
https://picasaweb.google.com/1087318939 ... directlink
Naposledy upravil(a) qWasyl dne 09. 05. 2015 13:54, celkem upraveno 1 x.
Tak plán je po celkových 11 letech kult e30 opustit. Z více, převážně tedy praktických, důvodů. Užil jsem si poměrně požehnaně
Uvidíme však jak to všechno nakonec dopadne, plány ohledně aut nemám žádné. Auto pro mě nějakou dobu bude určitě jen "dopravní prostředek" a pro zpříjemnění bych se příští sezónu rád vrátil do jedné stopy.
Jinak nabídka je stále aktuální, doposud se žádný velký zájem nekonal
Podívat se dojel jen jeden člověk a to spíše ze zajímavosti než jako vážný zájemce, když měl cestu kolem.
Auto k prodeji tedy tak orientačně do začátku listopadu, pak ho budu muset zazimovat a potom až případně zase na jaře.
Uvidíme však jak to všechno nakonec dopadne, plány ohledně aut nemám žádné. Auto pro mě nějakou dobu bude určitě jen "dopravní prostředek" a pro zpříjemnění bych se příští sezónu rád vrátil do jedné stopy.
Jinak nabídka je stále aktuální, doposud se žádný velký zájem nekonal
Podívat se dojel jen jeden člověk a to spíše ze zajímavosti než jako vážný zájemce, když měl cestu kolem.
Auto k prodeji tedy tak orientačně do začátku listopadu, pak ho budu muset zazimovat a potom až případně zase na jaře.
-
- Příspěvky: 96
- Registrován: 02. 02. 2013 14:24
Re: BMW E30 320i Kabrio
Zdravím, náhodou kola pavučiny BBS by byli na prodej?qWasyl píše:Prodám BMW 320i E30 Kabrio, r.v. 05/1989, 95Kw, manuální převodovka.
Auto je s přihlédnutím ke svému stáří v relativně slušném a původním stavu (žádný velký tuning). Hezký kožený interiér. Střecha manuální, renovovaná v roce 2012, alu "pavučiny" 15', el. nastavitelná zpětná zrcátka, centrální zamykání, 4x el. okna, servo, kožený volant M-technik 2, anatomické sedačky s el. výhřevem, ABS, mlhová světla, zamykatelná a osvětlená přihrádka spolujezdce, kompletní originální nářadí, el. výsuvná anténa (Hirschman), příprava pro hard-top.
Země původu - Německo. Dovoz v roce 2007.
Před 3 lety provedeny opravy: nová nádrž, repas zadní nápravnice (včetně dořešení problémových odklonů), silentbloky polyurethan, zadní brzdové trubičky, táhla řazení (a řadička Z3 1.8 ) a uložení.
Běžná údržba je samozřejmost.
Poslední výměna rozvodů v roce 2011 / před 15000km (vodní pumpa i kladka originál BMW).
Podrobný stav vozu: Spodek je vynikající - téměř bez koroze, skoro všechen spojovací materiál navíc vyměněn za nerezový.
Karoserie je horší, koroze zadních lemů, rožky zadního čela, spodní hrana spolujezdcových dveří a exponovaná část předních podběhů - spodky předních blatníků. Auto kdysi dávno ještě v D lakováno (avšak velmi dobře, lak se nikde neloupe - originální odstín BMW Alpinweiss), také kdysi dávno ještě v D lehce poškozeno na pravý zadní roh a velmi špatně opraveno (spíše neopraveno, jen zapatláno a natřeno). Dále je na karoserii několik míst s vadami - např. vlevo poškozeno vandalem (rýha klíčem), přední kapota ťupky od kamínků. Celkový stav je však s přihlédnutím ke stáří velice slušný, auto pořád udělá hodně parády.
Kožená hlavice řadící páky, vzduchový filtr/vložka Simota v původním airboxu a jsou nainstalovány neoriginální výfukové svody - nerez a omotány termo páskou. Nerezová je i střední část s novým katalizátorem. Koncová část výfuku je originál původní. Audio zesilovač Magnat a 2 pásmové reproduktory vpředu i vzadu (v původních místech bez zásahů), přední výškové v originál krytech u zrcátek.
Podvozek je lehce snížený, zadní tlumiče Koni - tuhostně nastavitelné, zadní uložení alu/polyurethan. Přední brzdové kotouče Brembo/všechny destičky Textar. Ruční brzda perfektní.
Diferenciál s poměrem 3,25 - je hodně dlouhý, tzn. velmi dobré na cestování (původní 4,27 byl ve šaptném stavu - hučel).
Pneu jsou horší - zkřehlé. Časem bude potřeba pořídit nové.
Shrnutí: Po kosmetické stránce vypadá auto s přihlédnutím k věku stále velice hezky a na první pohled zaujme, avšak je co vylepšit (viz fotky a výše popsané). Po technické stránce je auto bez závad s pouze drobnými nedostatky - namátkou si vybavím nefunční výhřev sedáku u řidiče, hřeje jen opěrák.
Na autě je tedy ještě nějaká práce pro toho, kdo chce 100% stav, avšak je možné jej i bez jakýchkoli dalších investic nebo oprav ihned provozovat. Auto vlastním 6 let a jezdím pouze od jara do podzimu.
Nová STK / bez závad.
Vhodné pro fandu značky k udržení v původním stavu a případně i k zástavbě silnějšího motoru. Jízda bez střechy v netradičním voze patří beze sporu mezi výborné zážitky - bez ohledu na věk a s ohledem na povětrnostní podmínky
Cena 110000Kč. Prohlídky během víkendů po předchozí domluvě na Jižní Moravě (nejlépe v Brně).
Nejvíce napoví fotky, takže aktuální stav auta zde:
https://picasaweb.google.com/1087318939 ... directlink
Re: BMW E30 320i Kabrio
Je stále aktuální??
Re: BMW E30 320i Kabrio
Auto mám ještě zazimované - tudíž nabídka není aktuální
Re: BMW E30 320i Kabrio
Tak autíčko je odzimované a nachystané, takže prodej opět aktuální
Re: BMW E30 320i Kabrio - prodáno - SMAZAT
No toto! Tweety žije!!Tweety píše:...
Re: BMW E30 320i Kabrio - prodáno - SMAZAT
A přikúpil kabro?Asmodeus píše:No toto! Tweety žije!!Tweety píše:...
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E30 320i Kabrio - prodáno - SMAZAT
Čas od času sem kouknu A na cabrio mám zálusk. Tour se cítí sám