Prodám BMW E30 325i Sedan
Prodám BMW E30 325i Sedan
Zdravím. Hledám stejného blázna jako jsem já, aby se postaral o moji Borůvku. Nejlépe někoho s garáží. Prodávám svůj klukovský sen – BMW 325i E30. Auto bylo dovezeno mnou osobně z Duisburgu Německo v srpnu 2010 od stejného nadšence – automechanika. Auto se dědilo v rodině. Eko poplatek uhrazen. Vnitřnosti: M20B25 (nic neteče, kaluže oleje pod sebou nenechává, vodu jsem od výměny v r. 2010 nedolýval, olej bere, pouze pokud se vytáčí – cca litr za výměnu), př. rozpěrná tyč, nový tlumič kapoty, dekl z ropáka, sportovní ostrá spojka, KW stavitelný podvozek (nastavený tak, aby se neškrtalo o patníky – nejvyšší poloha), nové (2000 km) ATE kotouče a desky, vepředu POWER DISC – drážky, nové víko rozdělovače, palec, kabely + cívka (svíčky už by asi chtěly), žádné vůle na řízení ani na podvozku, repasovaný posilovač, laděný nerez výfuk (prý Eisenmann - nádherný zvuk, při podřazení si občas pěkně šlupne). Check control – všechny diody funkční. Samosvor jsem však nesehnal . Nějaké origo BMW nářadí v kufru je .
Introš: na zakázku dělaná Recara (+ volant a řadící páka viz foto), nejsou výškově stavitelná, ale pohodlná (2x dovča v Chorvatsku bez bolení zad) a obepnou dokonale. 2x vypískované (možná vybroušené) logo BMW na skle zadních dveří , BMW koberečky, vše od původního majitele. Introš je čistý. Zesík 1000W od původního majitele + silnější soustava. Rádio, bohužel, není původní.
Karosérie: Investováno asi 40 000 Kč, zato podlaha, prahy a podběhy jsou vystříkané a kritické rohy A sloupků jsou udělané u kamaráda karosáře před měsícem – takže žádné „na oko“, vše poctivě. Mechanický šíbr.
Elektrika: Přední stahování oken, ABS, centrál
Tuzing: Přední Angel Eyes (neudržel jsem se, dejte tam origa nebo Helly ), zadní MHW od původního majitele. Vepředu žárovky-chameleonky (žlutá s modrým odleskem) 2 náhradní přidám.
Kola: dvě sady origo „kanáldeklů“ - jedny na letních (teď koupené, ale bohužel jsem se nechal zlákat hloubkou dezénu na úkor šířky, tak to na nich trochu plave), druhé na zimních (ty už bych si na zimu nedal ) + mám 17“ RH disky s 205/40 s 50% vzorku na srazy. Na cestování jsou v kombinaci s KW podvozkem poměrně tvrdé. K těmto kolám jsou podložky 4x40mm. O podběhy nedřou.
Známé závady: nefunguje vyhřívání zadního skla a motorek antény, na palubovce nesvítí kontrolka levého blinkru (asi žárovka, nebo kontakty) + 2 zelené diody u oil service.
Stav tachometru: bezmála 210 tis. km
Zacházení: s autem jezdím jen dlouhé štreky, skoro žádné město, zacházím s ním jako s novým, každý závadný díl (spočítal bych je na prstech jedné ruky) byl vyměněn ještě před selháním, proto mě nikdy nikde za ty 4 roky nenechalo. Motor nevytáčím do omezovače ani při předjíždění oktávek , jen jednou do roka na srazu (sranda musí být ). Najel jsem s ním jen 45 tis.
Takovýto kousek se už i v Německu těžko shání. Přes četné úpravy auto vypadá decentně, skoro jako originál. Není zbastlené a funguje perfektně jak na dálnici, tak na ECCE Homo jako dokonale vyladěný celek. Přihlaste se o zkušební jízdu v okolí Olomouce, Pardubic, Chrudimi nebo Hradce Králové. Rád vás svezu. Řidičům s „eště horkým“ řidičákem neprodám , pouze nadšencům.
Fotky na profilu, nebo mailem.
Introš: na zakázku dělaná Recara (+ volant a řadící páka viz foto), nejsou výškově stavitelná, ale pohodlná (2x dovča v Chorvatsku bez bolení zad) a obepnou dokonale. 2x vypískované (možná vybroušené) logo BMW na skle zadních dveří , BMW koberečky, vše od původního majitele. Introš je čistý. Zesík 1000W od původního majitele + silnější soustava. Rádio, bohužel, není původní.
Karosérie: Investováno asi 40 000 Kč, zato podlaha, prahy a podběhy jsou vystříkané a kritické rohy A sloupků jsou udělané u kamaráda karosáře před měsícem – takže žádné „na oko“, vše poctivě. Mechanický šíbr.
Elektrika: Přední stahování oken, ABS, centrál
Tuzing: Přední Angel Eyes (neudržel jsem se, dejte tam origa nebo Helly ), zadní MHW od původního majitele. Vepředu žárovky-chameleonky (žlutá s modrým odleskem) 2 náhradní přidám.
Kola: dvě sady origo „kanáldeklů“ - jedny na letních (teď koupené, ale bohužel jsem se nechal zlákat hloubkou dezénu na úkor šířky, tak to na nich trochu plave), druhé na zimních (ty už bych si na zimu nedal ) + mám 17“ RH disky s 205/40 s 50% vzorku na srazy. Na cestování jsou v kombinaci s KW podvozkem poměrně tvrdé. K těmto kolám jsou podložky 4x40mm. O podběhy nedřou.
Známé závady: nefunguje vyhřívání zadního skla a motorek antény, na palubovce nesvítí kontrolka levého blinkru (asi žárovka, nebo kontakty) + 2 zelené diody u oil service.
Stav tachometru: bezmála 210 tis. km
Zacházení: s autem jezdím jen dlouhé štreky, skoro žádné město, zacházím s ním jako s novým, každý závadný díl (spočítal bych je na prstech jedné ruky) byl vyměněn ještě před selháním, proto mě nikdy nikde za ty 4 roky nenechalo. Motor nevytáčím do omezovače ani při předjíždění oktávek , jen jednou do roka na srazu (sranda musí být ). Najel jsem s ním jen 45 tis.
Takovýto kousek se už i v Německu těžko shání. Přes četné úpravy auto vypadá decentně, skoro jako originál. Není zbastlené a funguje perfektně jak na dálnici, tak na ECCE Homo jako dokonale vyladěný celek. Přihlaste se o zkušební jízdu v okolí Olomouce, Pardubic, Chrudimi nebo Hradce Králové. Rád vás svezu. Řidičům s „eště horkým“ řidičákem neprodám , pouze nadšencům.
Fotky na profilu, nebo mailem.
BMW...
...není co dodat.
...není co dodat.
Jinak cena a fotky také zde
http://auta.yauto.cz/bmw-rada-3-325i-1920525.html
http://auta.yauto.cz/bmw-rada-3-325i-1920525.html
BMW...
...není co dodat.
...není co dodat.
- SilverShadow
- Příspěvky: 24
- Registrován: 09. 07. 2011 21:17
- Bydliště: Olomouc
eeeeh
Nechci bejt zlej...sam se toho strasne bojim.
nicmene...takovyhle auto to te bude jednou strasne mrzet!!!
nicmene...takovyhle auto to te bude jednou strasne mrzet!!!
Born stupid? Try again!
you love your bmw like a girl...you drive your bmw like a girl...to bad your car don`t have a mouth to hear her screaming when sees you.
ABS OFF,ESP OFF,ASR OFF,DCC OFF,DPF OFF,EDS OFF,ETC OFF,
you love your bmw like a girl...you drive your bmw like a girl...to bad your car don`t have a mouth to hear her screaming when sees you.
ABS OFF,ESP OFF,ASR OFF,DCC OFF,DPF OFF,EDS OFF,ETC OFF,
Re: Prodám BMW E30 325i Sedan
Stale na prodej? Napis na 730828007 nebo robschneider.jr@gmail.com.
Re: Prodám BMW E30 325i Sedan
Po roce a půl? Ty woe čtěte občas ty inzeráty. Minule tu někdo vyhrabal kola po pěti letech
Re: Prodám BMW E30 325i Sedan
Oni se auta prodavaji treba i dyl vis. Treba ma druhyho. Nejaka sance tam je.
- Ládínek
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1101
- Registrován: 11. 05. 2004 13:03
- Bydliště: Slapy - Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám BMW E30 325i Sedan
Po dvanáctiTomas is píše:Po roce a půl? Ty woe čtěte občas ty inzeráty. Minule tu někdo vyhrabal kola po pěti letech
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Re: Prodám BMW E30 325i Sedan
Tvl porad se najde nekdo kdo ma dve kila v kapse a mysli si,ze tehle aut je u nas mraky a ve stavu desetileteho zanovaku a ze se zrovna na nej trepe az vyslehne na stul dveste palackych...myslim si,ze prave ty dva-tri roky zpatky se jeste sem tam neco kloudneho s podtextem 325i za par penez objevilo,ale dnes je 4/2016...to muze clovek nabizet treba trojnasobek...Ale pokud nema prodavajici exekuci ci neco podobneho na krku tak 325i za dvojnasobek ceny z roku 2014 tezko proda ... ja treba 325i vymenim uz jen za boeing 757! ale musi mit nalitano max 75 tis motohodin !
http://www.e30schop.cz
GO MOTORŮ: KLIKA,ŠÁLY,ROZVODY,PŘETĚSNĚNÍ,HLAVY-SEDLA-VENTILY...
Nabízím díly všech značek origo,prvovýroba,druhovýroba(velkoobchodní ceny)
E30 325i M-tech II sedan-delphin metal
E30 325i chrom sedan pacific-cirrusblau metal
E60 530D
GO MOTORŮ: KLIKA,ŠÁLY,ROZVODY,PŘETĚSNĚNÍ,HLAVY-SEDLA-VENTILY...
Nabízím díly všech značek origo,prvovýroba,druhovýroba(velkoobchodní ceny)
E30 325i M-tech II sedan-delphin metal
E30 325i chrom sedan pacific-cirrusblau metal
E60 530D