Zdravím Vás,
po dlouhém rozhodování jsme se rozhodli udělat definitivní tečku za autem, které nám dělalo dlouhá léta velkou radost. Auto bylo původně určeno pouze pro potěchu manželky, ale později se stalo na dlouho našim hlavním rodinným vozidlem. S autem jsme ročně najezdili cca. 10tkm převážně po Brně a okolí na výlety a jednou ročně na dovolenou k moři. Poslední 3 roky jej využívám na dojíždění do práce, auto najede měsíčně cca. 200km. Něchtěli jsme aby auto chátralao zastrčené někde ve stodole a pořád jsme v sobě měli mylšenku na celkovou renovaci auta.
Předchozí majitel byl puntičkář a o auto se staral, což nám doložil fakturami za servis (máme stále schované).
My jsme se o auto starali snad také dobře. Manželka si poctivě vedla záznam o tom co se kdy na autě udělalo.
V poslední době byli krom pravidelné výměny náplní vyměněy postupně přední i zadní kotouče (přední nějaké lepší sportovní) včetně obložení, byli vyměněy komplet rozvody (již po druhé, poprvé před 80tkm).
Auto celá léta stojí na ulici a podle toho vypadá i lak, který není původní. Drobná koroze se najde jak na blatnících tak i na dveřích, hodně špatná je přední kapota. Celkový lak není dnes pěkný, vrchní bezbarvý lak je na mnoha místech oloupaný.
BMW e30 325i touring
v TP zapsán 320i - vozidlo bylo kdysi přivezeno z D a udělána přestavba
STK - 27.10.2013
zelená metalíza
letní obutí na alu discích, zimní na plechových, pneu ojeté (cca. 50%)
výbava vozidla - žádná, jen centrální zamykání, šíbr, orig. rádio a roleta
Cena 15.000,- Kč
Pokud budete mít někdo nějaké dotazy či připomínky, pište, informace dodám nebo doplním dle potřeby.
BMW e30 325i touring
upřesnění stavu karoserie:
před 5ti lety vyměněn levý přední blatník a čelo, použity nové díly.
silná koroze kapoty a pravého přeního blatníku. jinak drobnější koroze na pátých dveří a zadním čele (pod narázníkem). Vzhled auta prakticky kazí jen oloupaný vrchní lak na mnoha místech.
Během let byli samozřejmě měněny i jiné díly, jakou jsou tlumiče, spojkový válec, nějaké ložisko, některé čepy, gumy na stabilizátoru, držák motoru a podobné drobnosti co se po letech opotřebení v nenormální rodině jako jsme my mění. Samozřejmostí jsou i takové drobnosti jako je pravidelné seřizování ventilů, výměna svíček, oprava výfuku a před pár lety se i měnil zadní díl.
před 5ti lety vyměněn levý přední blatník a čelo, použity nové díly.
silná koroze kapoty a pravého přeního blatníku. jinak drobnější koroze na pátých dveří a zadním čele (pod narázníkem). Vzhled auta prakticky kazí jen oloupaný vrchní lak na mnoha místech.
Během let byli samozřejmě měněny i jiné díly, jakou jsou tlumiče, spojkový válec, nějaké ložisko, některé čepy, gumy na stabilizátoru, držák motoru a podobné drobnosti co se po letech opotřebení v nenormální rodině jako jsme my mění. Samozřejmostí jsou i takové drobnosti jako je pravidelné seřizování ventilů, výměna svíček, oprava výfuku a před pár lety se i měnil zadní díl.
fotografie
aktuální foto na rajčeti.cz, veřejně přístupné album bez hesla:
http://michele1.rajce.idnes.cz/bmw_e30_ ... g_-_prodej
http://michele1.rajce.idnes.cz/bmw_e30_ ... g_-_prodej
Omlouvám se všem zájemcům, ale prozatím je auto rezervováno do konce příštího týdne. Domluvil jsem se s prvním zájemcem který se rozhodnul a dal mu slovo, že auto bude mít možnost koupit jako první. Přes týden nejsem doma a nemohu se tomuto věnovat.
Příští týden v neděli dám info jestli auto je stále na prodej nebo ne.
Děkuji za pochopení.
Příští týden v neděli dám info jestli auto je stále na prodej nebo ne.
Děkuji za pochopení.
EKO daň
Zdravím Vás všechny,
vzhledem k tomu, že se mě všichni neustále dotazují ohledně zaplacení EKO daně a já to do informací zapoměl přímo uvézt, tak prosím Vás,
EKO daň NENÍ ZAPLACENA. Pochopitelně, když auto vlastníme více jak 10 let
Vozidlo je vybaveno třícestným řízeným katalizátorem a tudíž spadá do normy EURO1. Pokud by si někdo chtěl najít v tabulce dle EHK č. 83.02B
POPLATEK který bude třeba při přihlášení uhradit je 5.000,-Kč a ne deset tisíc jak někteří myslí.
Snad jsem tuto věc vysvětlil podrobně a pochopitelně pro všechny.
Děkuji
Michal
vzhledem k tomu, že se mě všichni neustále dotazují ohledně zaplacení EKO daně a já to do informací zapoměl přímo uvézt, tak prosím Vás,
EKO daň NENÍ ZAPLACENA. Pochopitelně, když auto vlastníme více jak 10 let

Vozidlo je vybaveno třícestným řízeným katalizátorem a tudíž spadá do normy EURO1. Pokud by si někdo chtěl najít v tabulce dle EHK č. 83.02B
POPLATEK který bude třeba při přihlášení uhradit je 5.000,-Kč a ne deset tisíc jak někteří myslí.
Snad jsem tuto věc vysvětlil podrobně a pochopitelně pro všechny.
Děkuji
Michal