Výbava: 4 ele. okna, elektrický šíbr, sportsitze (obě pravé), velký BC s checkem, ele. zrcátka, přední mlhovky ZKW, zpětné zrcátko s bodovkama, světla Hella, Samosvor s poměrem 4.10,
Kastle, vzhledem k tomu, že se nevyvařovala, tak se dá v pohodě zvednout za zvedací body. Samozřejmě je na ní práce, nejhoší část je zadní část, kde je díra v kufru vedle rezervy (zadní kapsa). Dále je zrezlé a hnuté přední čelo, menší orezlicky na na předních blatnících a puchýře na zadních. Jinak víceméně bez děr, ale určitě by si zasloužila vyvaření.
Auto jako takové sloužilo i u bejvalého majitele jakožto auto na ježdění po okruhu.
Celkově auto funguje moc hezky a je relativně "rychlé". (přece jen je to konstrukčně 30 let staré auto).
Celkově je to pěkně funkční auto s možností, z něj udělat i vzhledově top touring mt2, který se už moc často nevidí.
Cena je k jednání a dá se domluvit podle toho, co na autě bude nebo nebude. POkud by auto bylo tak jak je + svody hartge a pár dílů tak je cena 190000,-
Plusy: origo mtechnik 2, závodní brzdy, samosvor, alu Alpina + semislick, svody Hartge, Sportsitze, origo 325i, samosvor
Mínusy: Koroze zadní kapsy, horší lak, nefunguje servo (řízení z e36 na e30 servo)a s tím spojená vůle v řízení, lak po 30 letech, menší koroze různě po voze.
Dohoda o ceně samozřejmě možná, když přijedete a domluvíme se, sem schopnej cenu určitě upravit




