


Introš: na zakázku dělaná Recara (+ volant a řadící páka viz foto), nejsou výškově stavitelná, ale pohodlná (2x dovča v Chorvatsku bez bolení zad) a obepnou dokonale. 2x vypískované (možná vybroušené) logo BMW na skle zadních dveří , BMW koberečky, vše od původního majitele. Introš je čistý. Zesík 1000W od původního majitele + silnější soustava. Rádio, bohužel, není původní.
Karosérie: Investováno asi 40 000 Kč, zato podlaha, prahy a podběhy jsou vystříkané a kritické rohy A sloupků jsou udělané u kamaráda karosáře před měsícem – takže žádné „na oko“, vše poctivě. Mechanický šíbr.
Elektrika: Přední stahování oken, ABS, centrál
Tuzing: Přední Angel Eyes (neudržel jsem se, dejte tam origa nebo Helly

Kola: dvě sady origo „kanáldeklů“ - jedny na letních (teď koupené, ale bohužel jsem se nechal zlákat hloubkou dezénu na úkor šířky, tak to na nich trochu plave), druhé na zimních (ty už bych si na zimu nedal

Známé závady: nefunguje vyhřívání zadního skla a motorek antény, na palubovce nesvítí kontrolka levého blinkru (asi žárovka, nebo kontakty) + 2 zelené diody u oil service.
Stav tachometru: bezmála 210 tis. km
Zacházení: s autem jezdím jen dlouhé štreky, skoro žádné město, zacházím s ním jako s novým, každý závadný díl (spočítal bych je na prstech jedné ruky) byl vyměněn ještě před selháním, proto mě nikdy nikde za ty 4 roky nenechalo. Motor nevytáčím do omezovače ani při předjíždění oktávek


Takovýto kousek se už i v Německu těžko shání. Přes četné úpravy auto vypadá decentně, skoro jako originál. Není zbastlené a funguje perfektně jak na dálnici, tak na ECCE Homo jako dokonale vyladěný celek. Přihlaste se o zkušební jízdu v okolí Olomouce, Pardubic, Chrudimi nebo Hradce Králové. Rád vás svezu. Řidičům s „eště horkým“ řidičákem neprodám

Fotky na profilu, nebo mailem.