Prosím SMAZAT. Děkuji.
Prosím SMAZAT. Děkuji.
Ahoj,
324td tour rv 1988
vyšisovaná zinnoberrot
336t km
STK do června 2016 (EDIT: už propadlá)
EKO zaplaceno
WBAAH910400751549
Šíbr a okna v elektrice, centrál na DO s alarmem, velký BC (štekr z 325i), zrcátko s bodovkama, anatomy design edition s červenými proužky, automatická regulace teploty topení, tažné na 1200. Kdysy to mělo klimu z Itálie, ta už je venku.
Zimní pneu ještě na pár sezon na hezkých kolech MSW 14/185 (stříbrný komaxit, bezbarvý lak)
Karoserie:
Vyvařené kostky, nové prahy, zadní pravá kapsa, nevyvařena přepážka mezi motorem a kabinou.
Chybí lízátko, kapota od kamínků, levý blatník je nad světlem trochu pomuchlaný, pravému chybí spodní část u prahu, dveře buď zespodu orezlé nebo jsou jak od kopance nebo obojí, zadní na výměnu. Na střeše je uprostřed flek jak od vajíčka a vzadu zavařená a zakitovaná díra po ploutvičce.
Podvozek:
cca před rokem: Přední nápravnice po výměně, v černém komaxitu, nové držáky silentbloku stabilizátoru, téže do komaxitu, tlumiče+uložení, pružiny.
Zadní tlumiče, pružiny mám připravené, dám k vozu, stejně tak, jako nějaká jetá ramena, nápravnici , stabilizátor, poloosy, diferák.
Motor:
Odchází čerpadlo (za tepla nejde nastartovat, občas po dlouhé jízdě při následném rozjezdu chcípne), k vozu mám postavené ze dvou a seřízené od Dojáčka ve Vršovicích + rozvodovou sadu od Contitech. Turbo nevím, ale mám nějaké jeté, opět dám k vozu.
Po koupi (3 a půl roku zpět) jsem nechával seřizovat vstřiky.
Žhavičky jsou měněné, nedávno kontrolované, žhavicí relé vyčištěno.
Vyměněn palivový filtr.
Vyměněny silentbloky motoru.
Místo dvouhmoty je v autě jednohmota s odpruženým přítlačákem, k tomu nová spojka, ložisko.
Někde teče chladicí kapalina, nejspíš bordel okolo hadice co vede od chladiče do motoru. Byli měněny všechny tři tlusté za nové, tak praslá snad nebude.
Vyměněno brzdové a palivové vedení, kotouče a destičky (před lety).
Sedačky jsou potrhané, plast okolo čudlíků uprostřed je prasklý.
Ulomila se mi vnitřní klika u řidiče, tak nefunguje zamykání.
Zbastleně opravovaný je dveřní konektor u řidičových dveří, občas něco nefunguje.
Určitě jsem nenapsal vše, ještě to projdu a dopíšu.
Foto:
Další foto na Rajčeti
EDIT k ceně: Pevná cena 25 tisíc korun českých.
Kontakt:
preferuji 739087206. Můžete ale sem, nebo do SZ.
324td tour rv 1988
vyšisovaná zinnoberrot
336t km
STK do června 2016 (EDIT: už propadlá)
EKO zaplaceno
WBAAH910400751549
Šíbr a okna v elektrice, centrál na DO s alarmem, velký BC (štekr z 325i), zrcátko s bodovkama, anatomy design edition s červenými proužky, automatická regulace teploty topení, tažné na 1200. Kdysy to mělo klimu z Itálie, ta už je venku.
Zimní pneu ještě na pár sezon na hezkých kolech MSW 14/185 (stříbrný komaxit, bezbarvý lak)
Karoserie:
Vyvařené kostky, nové prahy, zadní pravá kapsa, nevyvařena přepážka mezi motorem a kabinou.
Chybí lízátko, kapota od kamínků, levý blatník je nad světlem trochu pomuchlaný, pravému chybí spodní část u prahu, dveře buď zespodu orezlé nebo jsou jak od kopance nebo obojí, zadní na výměnu. Na střeše je uprostřed flek jak od vajíčka a vzadu zavařená a zakitovaná díra po ploutvičce.
Podvozek:
cca před rokem: Přední nápravnice po výměně, v černém komaxitu, nové držáky silentbloku stabilizátoru, téže do komaxitu, tlumiče+uložení, pružiny.
Zadní tlumiče, pružiny mám připravené, dám k vozu, stejně tak, jako nějaká jetá ramena, nápravnici , stabilizátor, poloosy, diferák.
Motor:
Odchází čerpadlo (za tepla nejde nastartovat, občas po dlouhé jízdě při následném rozjezdu chcípne), k vozu mám postavené ze dvou a seřízené od Dojáčka ve Vršovicích + rozvodovou sadu od Contitech. Turbo nevím, ale mám nějaké jeté, opět dám k vozu.
Po koupi (3 a půl roku zpět) jsem nechával seřizovat vstřiky.
Žhavičky jsou měněné, nedávno kontrolované, žhavicí relé vyčištěno.
Vyměněn palivový filtr.
Vyměněny silentbloky motoru.
Místo dvouhmoty je v autě jednohmota s odpruženým přítlačákem, k tomu nová spojka, ložisko.
Někde teče chladicí kapalina, nejspíš bordel okolo hadice co vede od chladiče do motoru. Byli měněny všechny tři tlusté za nové, tak praslá snad nebude.
Vyměněno brzdové a palivové vedení, kotouče a destičky (před lety).
Sedačky jsou potrhané, plast okolo čudlíků uprostřed je prasklý.
Ulomila se mi vnitřní klika u řidiče, tak nefunguje zamykání.
Zbastleně opravovaný je dveřní konektor u řidičových dveří, občas něco nefunguje.
Určitě jsem nenapsal vše, ještě to projdu a dopíšu.
Foto:
Další foto na Rajčeti
EDIT k ceně: Pevná cena 25 tisíc korun českých.
Kontakt:
preferuji 739087206. Můžete ale sem, nebo do SZ.
Naposledy upravil(a) MazuPm dne 23. 07. 2016 07:23, celkem upraveno 4 x.
Re: Pekáč 324td tour
ty fotky jsou dobrý.
Naposledy upravil(a) ArneM dne 22. 03. 2016 01:35, celkem upraveno 1 x.
Re: Pekáč 324td tour
Končíš s e30? Co jsem toho toura viděl naposledy, tak byl pěknej.
E30 320i 87' Zinnoberrot
Re: Pekáč 324td tour
S e30 nekončím, už to není v rodině jediná
Samozřejmě pořád pěkně vypadá, ale už nemám chuť mu věnovat takovou péči, jakou vyžaduje
Samozřejmě pořád pěkně vypadá, ale už nemám chuť mu věnovat takovou péči, jakou vyžaduje
Re: Pekáč 324td tour
Pár foto & Up!
Re: Pekáč 324td tour
Zdravím,
Byla by nějaká představa o ceně? O vozidlo bych asi měl zájem.
Byla by nějaká představa o ceně? O vozidlo bych asi měl zájem.
Re: Pekáč 324td tour
Ahoj, představu o ceně mám, ale raději bych byl za nabídku.Ondra_S píše:Zdravím,
Byla by nějaká představa o ceně? O vozidlo bych asi měl zájem.
Re: Pekáč 324td tour
No, nebudu se tu rozepisovat o tom co si o vozidle myslím a shrnu to tím, že mám pocit, že je to ještě zachránitelný kousek.
Za poslední půlrok jsem se byl podívat na několik 324td v kombíku a pokud budu vycházet z toho co jsem viděl jinde, byl bych schopen cenu odhadovat do rozmezí 30000 - 40000 - dle detailní prohlídky na místě.
Samozřejmě kdyby bylo víc detailnějších fotek, dalo by se odhadovat přesněji.
Za poslední půlrok jsem se byl podívat na několik 324td v kombíku a pokud budu vycházet z toho co jsem viděl jinde, byl bych schopen cenu odhadovat do rozmezí 30000 - 40000 - dle detailní prohlídky na místě.
Samozřejmě kdyby bylo víc detailnějších fotek, dalo by se odhadovat přesněji.
Re: Pekáč 324td tour
Stále aktuální,
Pevná cena 25 tisíc korun českých
Již propadlá TK.
Pevná cena 25 tisíc korun českých
Již propadlá TK.