rok výroby: 1992 do ČR přitaženo 1996 (Brno)
výkon: 85 kW
najeto: 315 000 km
STK do 11/15
kožený šedý interiér, 4 x el. okna, vyhřívání sedadel, ABS- nyní nefung., klimatizace- mimo provoz( jen vyčistit, naplnit a dat remen na kompresor), původně AirBag - nyní volant M-Tech II , mlhovky, dvojitá roletka, samosvor 3,25, servo , 4ks origo 15" BBS + 4ks plecháčů, origo tažné
před 4 mi lety nazinkovane spodky dveří a prahy, po té nový nástřik celého vozu v původní barvě, lak byl dobrej dokud to nějaký chytrák neobešel klíčem a než mi několik pitomců do toho třísklo dveřma a nakonec mi někdo ukradl pokličky z origo BBS, korozí poškozena zadní vrata ( ty jsou na výměnu) pak klasicky kostky u podběhu, lemy jsou O.K. stejně tak prahy , dutiny v prahu a dveřích vystříkány, tlumiče už nejsou echt, a chtělo by to nové čepy řízení , servo v pohodě, nikde ani kapka, sundaná stropnice ,kterou jsem poopravil a je připravená k potažení
olej měněný pravidelně podle oilservice, vyměněna náplň diferáku i převodovky, ve 240 000 km oprava hlavy motoru (vyvaření sedel ventilů, kanálků, srovnání, tlaková zkouška) , 280 000km rozvody a nové těsnění pod hlavou, nově natažené brzdové potrubí na zadní nápravu, přetěsněné naftové čerpadlo, po výměně pružin a tlumiču,290 000 km výměna spojky i s dvojhmot. setrvákem od LUK, repas. alternátoru, baterie Varta, před létem nově nalisované čepy ramen Meyle + stabilizatory
Báwo je denně v provozu. Studene i teple starty bez problémů. Kombinovaná spotřeba 7 l / 100km
K tomu mám mnoho náhradních dílů: celý motor, turbo, čerpadlo, převodovka, diferencial ne-samo. , přední a zadní nápravnice, chladič, asi 2 páry ramen, + mnoho různý blbostí ze sedanu 324 TD
Vše bych chtěl prodat kompletně a cenová představa 38 000 kč
kontakt:
bud volejte a nebo pište rovnou na mail. Díky.
608 966 449
jirkaml@seznam.cz

