v aute je m20b25 cize 2,5l 87r. je športovo upravený: keramická spojka, shortshift, ostrá vačka.
K tej ostrej vačke pár slov: pozitíva- auto sa chová ako turbínka, je stavana na vysoke otacky je citit jak zapne od 4000 otaciek, potom ide ako ohnivá gula. seriovo ma motor 169koní, s vačkou to moze mat cca 200koní. negatíva- ako u kazdej ostrej vacke volnobeh na tomto motore musi byt nastaveny na cca 1500 otaciek, je castejsia udrzba sviecok kvoli bohatsej zmesi, no jednoducho ten kto ma skusenosti s ostru vacku, vie o com hovorim + Hlava je po repase.
Čo treba na aute spravit:
-zadná náprava: vymenit silentbloky, ulozenie napravy a tak isto aj ulozenie ramien. Je tam vola a potom auto šklbe.
-podvozok: najlepšie by bolo vymenit komplet podvozok alebo aspon tlmiče.
-nefunguje rychlomer, pokazene cidlo na differaku.
-no a kedže to ma 30 rokov tak samozrejme sa treba pohrat s kasnou.
-a nejaké drobnosti, pokazeny zamok na kastlíku, klučku
a na šiber...
K autu dávam:
-sériovú vačku, kedže auto je nekomfortne a ťažko sa natom jazdi po meste je možnosť si vymenit tu ostru vačku za seriovú.
-všetky 4 dvere, sú zdrave bez korozie kupovane kvoli tomu ze tie čo su na aute sú hnilé.
-laminátové nárazníky predný aj zadný objednavané z Čiech.
-krásny dekel ventilov, vybrusený do hladka a nastriekany do čiernej matnej farby
-kedže na aute su celkom zodrate gumy davam ktomu 4 gumy sice su na sticnej ploche trochu popukane ale maju velmi dobry, hlboky dezén.
TEL: 0918 830 418
CENA: 750 eur do 3. apríla








