Díky neshodám ve velkém TP se neví jestli je to 1.6 nebo 1.8, podle mě je to 1.8 M40 ale nejsem žádný e30 guru. V autě je kazový motor tzn. nejspíše fouknuté těsnění pod hlavou ( na odvdzušňovacím šroubu chlazení se oběvila emulze), po zahřátí na provozní teplotu motor zdechne a nastartuje až po vychladnutí ( s odpojenou váhou vzduchu jede bez problému), palivové čerpadlo je už před smrtí ale zatím stále tlačí, propadnutý spojkový pedál (nejspíše netěsní pomocný spojkový válec) podvozek je OK, interiér v horším stavu, karoserie s menší korozí a kosmetickými vadami, stav najetých km neznámý (okolo 250 000km ale určitě), nový chladič, nový klínový řemen, nové budíky, nové zadní brzdy, nové stěrače, k autu přidám dvě zrcátka bez skel v barvě vozu, pokud se najde někdo šikovný s dílnou a zájmem o tyto třicítky tak pro něj nebude problém si motor opravit (motor běží) a normálně jezdit, doporučuju i na náhradní díly, bez TK, cena za auto s kolami Borbet 15" a dobrými gumami nebo na 14" plecháčích se zimními pneu dohodou. Opravdu pěkný kousek jen s kazovím motorem, k vidění v Brně a určitě to za to stojí.
