Stránka 6 z 7

Napsal: 06. 01. 2014 10:43
od Makaveli17
Tady už přestává všechna sranda.

Trička jsem objednal 13. listopadu, 12. prosince jsem odesílal peníze. 19. prosince jsem volal a někdo z vás mi řekl, že do Vánoc se to stihne, že záleží jenom na poště, 20. přišel e-mail, že by to "MĚLO" být odesláno. Na Vánoce nic, po Novém roce nic. Je 6 . ledna což je bez týdne dva měsíce od objednání a bezmála 6 pracovích dní od potvrzujícího emailu.
Nejlepší je že mi paní na poště řekla, že ani v systému žádná zásilka pro mě není. Telefon, který je na webu nezvedáte, na emaily neodpovídáte, a na SMS, při které mi máte obratem poslat číslo balíku, také neodpovídáte, tak kde jsme.

Tak se ptám a doufám naposledy, kde mám svoje objednané trička? Děkji za odpověď. Vždy jsem čekal na trička max měsíc, ale tohle už je opravdu hodně

Napsal: 17. 01. 2014 15:26
od Fusion
Moment, ty čekáš mesíc na to, abys to zaplatil, když my to po 10 dnech považujem za omyl a hážem do "koše"?
Já nevím co se v poslední době lidi pomátli. V objednávkách byl TAKOVEJ bordel, že sem to ještě neviděl. Lidi se rozmýšlí a mění jak budou platit. Několik lidí projistotu objednalo dvakrát, pak přijde plná schránka lístků na balíky, který si lidi nevyzvedli.
:?

Napsal: 19. 01. 2014 00:35
od Makaveli17
Nečekal jsem měsíc abych to zaplatil, pokyny k uhrazení částky mi přišly až v prosinci.
13. 11 jsem to objednal a email s potvrzením objednávky a povinností zaplacení mi přisel až 11.12. Jsem velice trpělivý, ale když jsem volal asi 10 krát na telefonní číslo uvedené na strasse.cz a nikdo mi to nebral byl jsem bezradný, nevěděl jsem, koho se mám zeptat jak to s objednávkou vypadá, na SMS, která mi má obratem odeslat číslo mé objednávky, jsem taky nedostal odpověď a na zprávu na Facebooku jsem taky odpověď nedostal. Vaši stránku mám rád a pár věcí od vás už vlastním a jsem velice spokojený. Akorát tentokrát vůbec nechápu co se děje. Proč, když dnes je 19. ledna, nemám své objednané zboží ještě pořád doma. Samozřejmě chápu, že kolem Vánoc byl humbuk a plno objednávek. Ale prosím už mi zboží pošlete.

Napsal: 20. 01. 2014 20:07
od Svedik
já teda platil online hned jak sem si to objednal .... 20.12. 2013 ... dneska je to přesně měsíc a nemám nic :( ....

Napsal: 20. 01. 2014 20:20
od tomik
já to chtěl poslat na dobírku někdy v listopadu...

Napsal: 20. 02. 2014 16:26
od Svedik
tak po pondělní urgenci a poslání screenu z internet bankingu, že sem za tričko a mikinu řádně zaplatil, mi dneska přišli peníze zpět .... za což sem samozřejmě rád, ale až to bude možné, tak bych si tričko a mikinu rád objednal ....

Napsal: 04. 03. 2014 16:54
od Ondráš
Chtěl bych se zeptat jestli už víte kdy zase začnete znovu fungovat?

Napsal: 16. 05. 2014 10:15
od james1991
Nemá někdo telelefon na Fusiona? Taky jsem objednal, ale obchod neběží, tak jsme domluveni na vrácení peněz, ale nějak to vázne.. Dík

Napsal: 01. 07. 2014 11:04
od james1991
Tak Fusion už má něco přes 2 měsíce pořád moje peníze za zboží a neni schopný mi je vrátit. Je na tom někdo stejně? Nevím, jak dál to řešit.. telefon mi nebere, na zprávy neodepisuje.. Jeho kolega tvrdil že mu to dá k vyřízení, ale o nic lepší komunikace jak s Fusionem s ním nebyla..

Napsal: 10. 07. 2014 15:54
od james1991
Nikdo nic? Začínají mi docházet nervy, furt se snažim dovolat a nic. Nevíte kde by bylo možný ho zastihnout?

Napsal: 11. 07. 2014 18:21
od Svedik
james1991 píše:Nikdo nic? Začínají mi docházet nervy, furt se snažim dovolat a nic. Nevíte kde by bylo možný ho zastihnout?
Ja to vyresil pres e-mail .... poslal jsem screenshot z obrazovky o tom, ze jsem zaplatil na jeho ucet a do dvou dnu byly peňauze zpatky ....
Trika bych radsi ... ale co se da delat ....

Napsal: 14. 07. 2014 09:51
od Fusion
Pošli mě mail na fusion (zav) seznam.cz
Mám toho teď moc ale vyřídím co nejdřív.

Napsal: 15. 09. 2014 00:25
od Greeny
jak to vypadá s eshopem? Nedávno jsem tam kliknul a vidím, že hlášení o nefunkčnosti zmizelo, tak jsem hned objednal, dneska jsem tam kliknul zas a hláška tam byla zpět, tak nevím.. Plánuje se obnovení funkce?

Napsal: 28. 11. 2014 10:08
od Fusion
Ahoj,
vše obnoveno, jen pokud má někdo obj. před 11.11, prosím objednat znovu protože bylo potřeba změnit chování odesílání objednávek, takže starší není možný znovu zařadit.

Napsal: 28. 11. 2014 19:13
od Ondráš
Tak to je super :D Hned jsem objednal pár triček potřebuju doplnit šatník...

Napsal: 28. 11. 2014 23:27
od Kubajz von Odry
kurnik zase jsem u vás nechal výplatu... :D

Napsal: 30. 11. 2014 20:03
od Kani
Fusion píše:Ahoj,
vše obnoveno, jen pokud má někdo obj. před 11.11, prosím objednat znovu protože bylo potřeba změnit chování odesílání objednávek, takže starší není možný znovu zařadit.
Kdyz mam objednano a zaplaceno a nekolikrat sem psal na mail uvedeny na strankach a bez odpovedi tak mam delat co?

edit: preposlal sem na tvuj mail.

Napsal: 03. 12. 2014 22:39
od Kani
Nechci zbytecne prudit, ale bylo by fajn, kdyby jsi alespon reagoval na ten mail co sem ti poslal.

Napsal: 03. 12. 2014 23:33
od Fusion
Udělej prosimtě novou obj., já ji pak označím jako zplacenou, aby byla mezi novýma.
Bombardujte info@strasse.cz, ne jiný maily, jinak se v tom nevyznám a semka mám problém se dostat kvůli nějakýmu varování malwaru.

Napsal: 04. 12. 2014 11:23
od Kani
Ahoj,

tak to tam mas, objednavka c 6696 jako nahrada za objednavku 6629 . Objednal sem totez jako predtim.