Tak se taky rozepíšu, ať to ti co čtou tyhle nekonečné dohady mají z obou stran pěkně osvetlené.
Cena auta je velmi relativní záležitost a záleží na prodejci jaká bude. Vím, že bys vydechlou 320i se svorem prodával klidně za 40, on si to někdo vždycky koupí...
To jak jsi se seznámil s Marcelusem je pro mě věc vedlejší. Pro mě byla hlavní informace z jeho úst o stavu auta, na které se jedeme podívat, abys věděl odkud mám informaci o "leštěnce". Marcelus byl tenkrát rozhodnutej to auto koupit, protože rychle hledal spolehlivou dopravu. Kdybych ho nezastavil tak ti ten den dal tuším tech smluvenejch 38 tisíc a jel domů.
Pokud se otáčkoměr zastaví před 5000 otáček, tak to podle mě není stav kdy motor od 5500 netáhnul. Navíc je celkem normální auto při koupi vyzkoušet, to znamená i chod motoru v celém spektru otáček. S odstraněním této závady nebo případnou slevou jsi přišel až když jsme se vrátili do Nymburka. Nevím jestli jsi měl domluvenou repasi hlavy od Tomíka, ale nám jsi nabízel vačku z Německa za 6 k, což byla také navrhovaná případná sleva. Ikdyž debata ohledně M40 proběhla, slovo vřed jsem nepoužil, ale tobě se velice líbí jak sleduju.
Na té houpačce jsem opravdu seděl já, chtěl jsem urovnat staré spory, proto jsem tam v dešti seděl. Jenže když jsi začal Marcelusovi nadávat, žes to v Praze dávno mohl mít hotový (a další nevhodné vyčítavé poznámky), přestože se ti snažil vyhovět a poradit a udělal si čas i v dešti, už jsem se o nic nepokoušel.
Závěrem děkuju za spoustu plnohodnotných urážek a nadávek, je opravdu fajn se bavit na úrovni.
Mini sraz letiště Malá Strana
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Proč jsi psal teda nejdříve toto ?Gaz píše:
Pro mě byla hlavní informace z jeho úst o stavu auta, na které se jedeme podívat, abys věděl odkud mám informaci o "leštěnce". Marcelus byl tenkrát rozhodnutej to auto koupit, protože rychle hledal spolehlivou dopravu. Kdybych ho nezastavil tak ti ten den dal tuším tech smluvenejch 38 tisíc a jel domů.
No hlavně, jak to tak vypadá, tak jsi asi měl jedinou informaci - jel jsi se podívat na touring super stavu, ale na to já tě nelákal !Gaz píše:To DAN... Ono bych asi nebyl tak špatnej, kdybych neřekl co si myslim. Když člověk jede na inzerát "leštěnky" tak to nesmí vypadat jako moje auto nebo popřípadě jako auto, který nemá prakticky vačku a kosmeticky je taky "1A klasse"
Napadá mě teď, že to je možná jedna z hlavních příčin tvého neurvalého chování hned od prvních okamžiků. Když jsi čekal leštěnku a u baráku mi stála E30 bez znaků BMW,…, s nějakejma tuningovejma zrcátkama ala M3. Tak jsi se prostě hned ke mně začal chovat jako k podvodníkovi. To se ale nediv, že mě to nasralo.
Toto je od tebe opět drzej rejpanec a další připomínka toho, že máš samosvor. To už snad musí vědět každej. Nejsi jedinej, kdo má samosvor.Gaz píše:Cena auta je velmi relativní záležitost a záleží na prodejci jaká bude. Vím, že bys vydechlou 320i se svorem prodával klidně za 40, on si to někdo vždycky koupí...
V tomto odstavci není ani slovo pravda. Možná snad o těch 6k za vačku z Německa - tu možnost jsem tenkrát zvažoval taky.Gaz píše: Pokud se otáčkoměr zastaví před 5000 otáček, tak to podle mě není stav kdy motor od 5500 netáhnul. S odstraněním této závady nebo případnou slevou jsi přišel až když jsme se vrátili do Nymburka. Nevím jestli jsi měl domluvenou repasi hlavy od Tomíka, ale nám jsi nabízel vačku z Německa za 6 k, což byla také navrhovaná případná sleva. Ikdyž debata ohledně M40 proběhla, slovo vřed jsem nepoužil, ale tobě se velice líbí jak sleduju.
Takže otáčky motoru nešly za hranici 5000rpm ?! Prostě se to nedalo víc vytočit ?
Další věta taky není pravda a i kdyby snad byla, tak to není vůbec podstatný. K čemu to má jako vést ? Že jsem si myslel, že na problém s motorem nepříjdeš ? Marcel o problému s motorem věděl, když za mnou jel – asi ti o tom neřekl. To není moje vina.
Vám jsem něco nabízel ? Snad tobě, ne ? Ty jsi byl kupec, nebo já už v tom mám zmatek. To je přesně ono. Hraješ si na zachránce Marceluse a při tom šikovně, jen tak mimochodem, na mě házíš špínu.
Ale podařilo se - zachránil jsi ho. A mně jsi zhatil moje nekalý plány. Chtěl jsem se neúměrně obohatit na důvěřivém studentovi, prodat mu bezcenný vrak za nesmyslně vysokou cenu. Což by nebylo to nejhorší, Marcelus, aby vůbec mohl jezdit, musel by snad koupit úplně jiný auto. Protože toto bylo úplně v prdeli.
No a ten snad přeřek, i když to podle mě nebyl překec- že motor M40 je vřed mezi motory - z toho se už nevykroutíš. Prostě jsi to řekl. No a co, každej jsme nějakej.
Máš pravdu to slovo se mi líbí. Hlavně od tý doby co jsi ho použil ve spojení s motory M40. Do tý doby jsem ho vlastně ani neznal.
Já o nějaký urovnávání čehokoli s tebou nestojím. Když jsi něco takového chtěl udělat, tak by bylo dobrý třeba hned ze začátku pozdravit, nebo spíš odpovědět na pozdrav. No a pak normálně začít mluvit. Já jsem v tu chvíli byl přesvědčen, že čekáš na Marcela, že já tobě zase nějak překážím. Bylo to pro mě evidentní, možná - možná, že jsem si to jen v tu chvíli špatně vykládal. A sralo mě to dost. Kdyby jsi to řekl, situace mohla být úplně jiná Marcel mi začal něco vysvětlovat, ale já si nepřijel pro radu ! Já jsem s ním byl od pátku domluvenej, že mi to pomůže, spíš teda, že udělá skoro 100% prací na vyhledání 2 drátů pro zapojení neorigo dálky. Kdybych se s ním jasně nedohodl, tak jsem měl vyjednáno v Praze s kamarádem, že mi to bez problémů udělá - zabývá se tím profesionálně. Bohužel jsem nechtěl jet cca 70km = 140km a ztratit tak skoro celý den. Tak to byla slova o Praze. Marcelovi bych si nikdy nedovolil nadávat !!! A to, že jsem byl evidnentně hodně nasranej, tak to bylo hlavně díky tvý přítomnosti ( co jsem si měl myslet o tom, když jsi tam nervózně popocházel, houpal jsi se v dešti na houpačce - to dělaj prostě lidi, který na něco, někoho čekaj - maj nějakej důvod moknout,...) a samozřejmě díky tomu, že jsem jel do Poděbrad úplně zbytečně. To by nasralo snad každýho. Na něčem se domluvit a pak se věci dějí úplně jinak. Ještě jsem se ptal, jestli Marcelovi nevadí, že prší. On mi řekl, že jemu vůbec ne. Tak jsem přijel.Gaz píše:...Na té houpačce jsem opravdu seděl já, chtěl jsem urovnat staré spory, proto jsem tam v dešti seděl. Jenže když jsi začal Marcelusovi nadávat, žes to v Praze dávno mohl mít hotový (a další nevhodné vyčítavé poznámky), přestože se ti snažil vyhovět a poradit a udělal si čas i v dešti, už jsem se o nic nepokoušel.
No, už jsem s tím ztratil moc času. A jak už jsem to tady jednou psal, na světě jsou daleko důležitější věci.
A proto se k tomu už nebudu dál vyjadřovat. Zas něco vymysli – jak to ve skutečnosti bylo. Tobě jde celou dobu o hovno. Ty na mě klidně „hodíš bláto“, ono časem odpadne ( tak už to bývá, to je přirozená vlastnost bláta / času ), ale špína zůstane. Já pak budu za podvodníka, kterej chtěl někoho podvést - prodával schnilou, polorozpadlou E30 touring s totálně mrtvým motorem. A vydával to za leštěnku.
A to s tím tvým památným prohlášením o motoru M40 - to pokud popíráš, tak je to jasnej důkaz toho, že minimálně občas lžeš. A tím pádem ( nejen z toho důvodu ) jsi v mých očích to, co jsem už výše napsal.
Já nechci nikdy nikomu činit zlo, ale když se ke mně někdo bezdůvodně chová nějak negativně, pak si ještě dovolí zveřejňovat nějaký mrdky, tak to mě pak nutí k reakci – možná neadekvátní. I když by mi to mohlo, spíš mělo, být jedno.
BMW The Ultimate Driving Machine
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Pro tvou informaci tu e30 jsem prodal samozřejmě s novým zadním uložením tlumičů a s repasovanou hlavou - motor je po výměně hlavy absolutně suprovej - ve starý hlavě bylo na hovno hlavně sprchování vačky - to způsobilo během času netečnosti předchozího majitele nadměrný opotřebení vačky v několika místech. Prodal jsem ho za 40 k jednomu kamarádovi - není to cizí člověk, nešlo o nějakej úspěch s prodejem. Že jsem někomu natlačil auto za mnou vehementně požadovaných 40k. Ten kamarád teď má auto v Brně. Doposud do něj nemusel investovat ani korunu. Pokud by měl nějaký problém, byl bych první, na koho by se obrátil.Marcelus píše:.... takze se ho zdrejme podarilo prodat a ja sem poridil sedmu do ktery sem sice dost narval ale sem momentalne na stejnejch penezich jako za touringa kterej by zaslouzil dalsi investice, stejne jako stale jeste zaslouzi moje stavajici auto, ...
BMW The Ultimate Driving Machine