K:e30 325i paliv. cerpadlo
K:e30 325i paliv. cerpadlo
zdarec, koupim paliv. cerpadlo na e30 325i rv. 90. Vzal bych ho asi az koncem pristiho tydne. Mimochodem, musi to byt na 2,5 nebo vsechny e30 meli cerpadlo stejne??? diky za nabidky, kdyztak SZ
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
...
je to plast. touring. ano, potrebuju to do nadrze. dam koncem tydne vedet. slo by poslat postou? spale dobre a kolik ma najeto? cena, diky
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
čerpadlo
je to stejne..jen se to lisi vzhledem-to telo cerpadla je trochu jiné ...ale pasuje to...teda dle mojí zkušenosti...(z plasta-sedan) 
tady je 316 coupéčko z 1986--ídíly 7 a 10 jsou záměnné

tady je touring 325i z 1988--čerpadlo stejné jako nahoře


tady je 316 coupéčko z 1986--ídíly 7 a 10 jsou záměnné

tady je touring 325i z 1988--čerpadlo stejné jako nahoře

Muk
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: čerpadlo
ano, i chromaku je zamenne... to ale neznamena ze je stejne... pokud jsou na aute dve cerpadla, tak v nadrzi je podavaci a pod prahem je tlakove, pouze jedno to neutahne. Prvni plastaky R4 meli dve cerpadla, pak uz se to sjednotilo, a kdybyste se naucili pouzivat katalog dilu, tak by ste zjistili ze cerpadlo je jedno a to same pro vsechny plastaky (v pripade ze meli jen jedno cerpadlo). Rozdil mezi kupe, sedan a kabrio je picovina uplna.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: čerp.
jeste jednou pro nechapave: chromak ma v nadrzi pouze podavaci cerpadlo, nikoliv tlakove. Plastak 325 ma v nadrzi kombinovane, jeho teleso je vetsi na delku.muk píše:řeší tady čerpadlo v nádrži---a to je záměnné..chrom/plast určitě a na objemu taky nezáleží...that's all
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
...
diky, koncem pristiho tydne dam vedet, jestli beru, mam jedno v jednani. a to je teda jenom to jedno do te nadrze? to 2 v jednomadam320 píše:mam praha 1000kc
775410786

a nehadejte se

e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
...
tak ok diky, pocitam s tebou, takze koncem tydne dam vedet. a posta by problem nebyla snad??? jsem az z olomouce
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
Re: čerp.
jeste jednou pro nechapave: chromak ma v nadrzi pouze podavaci cerpadlo, nikoliv tlakove. Plastak 325 ma v nadrzi kombinovane, jeho teleso je vetsi na delku.[/quote]max to pise spravne,chromak ma cerpadlo mimo nadrz,vlevo u prahu pred z.napravou,plastak uvnitr nadrze,lamalo se to 9/87, ale u nekterych modelu zustalo mimo nadrz do3/88,cerpadla nejsou zamena,cerpadla do nadrze uzke se vyrabely 2 typy,lisily se jen pripojenim el.privodu(sroubovane,letovane)a prumerem vstupu na kterem je sitko/ pak bylo vyrabeno male podavaci cerp.je nizkotlake a vstrikovani neutahne,v e 30 je jen vyjimecne,/vnejsi cerp. se vyrabelo s vice moznostmi tlaku,lze pripojit klidne i v motorovem prostoru,jako to bezne delaly upravci od alpiny
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz