šrouby do kol 12 KS M12 x 1,5
Abys nerek ze porad jen rejpu, pokusim se poradit taky neco uzitecnehoFx píše:Takže když objednám tyhle, budu mít to, co tam patří... ?Fx píše:M12 x 1,5 x 26
dosedaci plocha: kužel
pevnost: 10.9
Je to tohle?
Vzhledem k tomu, ze originalni sroub co patri do tebou zminenych kol ma cislo 36 13 1 095 390 a udaje
sroubu shodneho s timto cislem jsou:
Delka: 26mm
Zavit: M12 x 1,5
Trida jakosti: 10,9
Rozmer klice: 17
Hmotnost: 0,07 kg
Tak bych rekl ze odpoved zni ANO.
To je rozumný argument, takze podle tebe (i vas ostatních) ma být šrub zašrubovaný kolik mm? A v případě že bude víc, hrozí co?Francis píše:Pokud se nezmenily fyzikalni zakony od dob me skolni dochazky a neklame me pamet, mela by byt zasroubovana delka odpovidajici prumeru zavitu (v pripade sroubovani do oceli nebo litiny).Beck píše:... jen je snad nejaka minimalni delka zavitu co musi byt zašrubovan....ale nevim kolik.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Neumis cist nebo si delas legraci? Ma byt zasroubovany tolik, kolik je jeho prumer - celou dobu se bavime o sroubech M12x1,5, takze maji byt zasroubovane 12mm.Beck píše:To je rozumný argument, takze podle tebe (i vas ostatních) ma být šrub zašrubovaný kolik mm? A v případě že bude víc, hrozí co?
Zasroubujes-li hloub, hrozi vzadu skrtani az zablokovani o pakny rucni brzdy (u kotoucovych brzd) nebo o bezne pakny (u bubnovych brzd). Navic zavit uvnitr brzd precnivajici muze oreznout a pujde to spatne povolit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition