hlava
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 26. 10. 2007 14:08
Vrtání je stejný, ale zdvih je jiný. U hlavy z dvoulitra je jediný rozdíl a to je o 1mm menší průměr sacích ventilů. Ale jako alternativa to funguje. Už jsem to viděl a čistě objektivně se výkony zdály být stejný. Hlava by šla taky lehce upravit. Vyměnit všechny sedla sacích ventilů a ventily z 2,5. Stejně je vždy lepší ošetřit sedla a ventily, když už se hlava mění.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
leda hovno, kamaradeBalda píše:Vrtání je stejný, ale zdvih je jiný. U hlavy z dvoulitra je jediný rozdíl a to je o 1mm menší průměr sacích ventilů. Ale jako alternativa to funguje. Už jsem to viděl a čistě objektivně se výkony zdály být stejný. Hlava by šla taky lehce upravit. Vyměnit všechny sedla sacích ventilů a ventily z 2,5. Stejně je vždy lepší ošetřit sedla a ventily, když už se hlava mění.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak jestli jsem pochopil dobre tvuj nick, mohl by jsi byt z Liberce. Coz by bylo ok, ale 5000 za palici nedam, leda ze bych byl na paliciMarecek Lbc píše:mam a chcio za ni 5000tis mam ji jeste v aute a s autem jezdim ale davam tam upravenej 2.5 kovany pisty a tak a uz to mam pokupje jen vymenim motor a hlav z 2.5ix muze bejt tvoje tak do mesice zalezi na tom jestli pospichas

Neseknul, já mluvim o hlavě z plasťáka, tedy s rozdělovačem na hlavě a ta má rozdíl jen v sacím ventilu oproti 2,5tce. Je to dle etk.Max-Max píše:
a to ani nemluvim o tom, ze si se seknul i rozmerech ventilu..320 chrom a 323 maji stejnou hlavu vcetne ventilu, 320 plast a 325 maji cela odlisne prumer ventilu nez 1mm