Koupím motor do BMW E36

Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
Odpovědět
charleii

Koupím motor do BMW E36

Příspěvek od charleii » 26. 07. 2006 21:26

Totiž mám ted motor M40 a má už najeto skoro 400000km a děsně cvaká a zdá se mi že už nemá takový výkon jaký by měl mít.Hlavu repasovat nechci protože už to má hodně najeto,tak aby mi neodešel spodek a celí to repasovat nemá cenu.Tak tu sháním jiný motor který nemá tolik najeto a necvaká a může to být M40 ,M42 nebo M43 na tom nezáleží ale u iesa bych potřeboval určitě motor komplet i s řídící jednotkou atd.

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 26. 07. 2006 21:59

Kamarád prodává M43 1,8 tel. na něj:739 064 523
bydlí kousek od Brna

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 27. 07. 2006 05:39

Mam komplet is motor na prodej je jeste v aute :!:

viewtopic.php?t=28798
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

charlei
Příspěvky: 20
Registrován: 27. 12. 2005 22:01

Příspěvek od charlei » 27. 07. 2006 07:45

Ten is motor jestli se nepletu je z E30? Pokud jo,neni mezi motorem E30 a E36 nějaký rozdíl? Myslím tím jestli nebude problém ho dát do E36.

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 27. 07. 2006 08:45

U výměny co jsem dělal já v E36 byl jedinej problém. Měnil se motor M40 E36 za M40 E30 a byl problém v tom, že koncovka kabelů u pojistkovky byla jiná, takže se tam musela přehodit celá elektrika a tuším že i se vstřikama.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 27. 07. 2006 16:24


Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 27. 07. 2006 20:03

magiccc píše:U výměny co jsem dělal já v E36 byl jedinej problém. Měnil se motor M40 E36 za M40 E30 a byl problém v tom, že koncovka kabelů u pojistkovky byla jiná, takže se tam musela přehodit celá elektrika a tuším že i se vstřikama.
a že jsi toho udělal :lol:
jinak je to jak píše magic musíš bud vymněnit komplet motorovej svazek nebo použít i jednotku z E30 a pokud bys ho měl z E30 tak je tam jinde víčko na olej,jiná vana,sání má jinde volnoběžný ventil atd je toho dost a ne že ne...ale určitě to jde....u motoru M43 budeš potřebobvat taky dost věcí...třeba ten blok kde jsou cívky a vedou z toho kabely pro zapalovací svíčky,jednotku,imobilizér atd...další varianta je iso...iso má taky určitě jinou vanu ale je možný že ti pujde použít ta tvoje,pak zase musíš mít ten blok s cívkama,vajfuk sedět taky nebude...taky je toho dost...ale nic co by se nedalo zmáknout...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 01. 08. 2006 20:32

Stále k mání, cena 9.999kč.. :wink:

Odpovědět