
Veci na kupatko
tak pokud to je komplet (vsechny kabely, jednotka atd) az na tu packu a pridelam to na 318 M40 tak se asi dohodnem... jeste zejtra popidim za koik se da sehnat ta packa a ozvu se... ale predbezne s tim pocitam... dik a zatimFido píše:Funkčnost zaručena, pohybuju se na trase Praha - Brno, takže není problém se kdykoliv domluvit.
uklízím garáž...
z duvodu objeveneho vaznejsiho problemu v motorovem prostoru musim s placem odlozit koupi tempomatu... snad to trosku vyresej narozeniny a treba budu za uspesne absolvovani dalsiho roku zivota financne ohodnocen...Fido píše:Funkčnost zaručena, pohybuju se na trase Praha - Brno, takže není problém se kdykoliv domluvit.



uklízím garáž...
Re: hm
presne, nic ti do toho neni...LaR píše:Za kolik to auto mas? 25tis? chtels levny a ted do toho nasypes min dalsich 20...
vlastne stejne mi do toho nic neni...





uklízím garáž...
No já nevím. Na jetině budou potřebné díly v podobném stavu jak na tom co máš. Olej, filtr, destičky, pneumatiky, tlumiče, slinbloky nemá cenu dávat z ojetiny. Podobně bych to viděl s pružinami, na kola, kotouče musíš mít štěstí. Z kastle jsou použitelné dveře, kapoty nárazníky a přední blatníky. Problematické zadní lemy musíš koupit stejně nové. Pokud jde o motor je to sázka do loterie. Můj názor je ten, že pokud si přeskládáš ten co tam máš, víš co můžeš čekat. Navíc je to dvojí práce, ono něco demovat z ojetiny nemusí být uplně bezproblémová záležitost.
p.s. Je to jen můj názor.
p.s. Je to jen můj názor.

Re: hm
Jak uz to tady nekdo psal, budes potrebovat presne ten dil, kterej v tom druhym aute bud nebude, nebo bude taky spatnej:)xhokus píše:
presne, nic ti do toho neni...presne, za 25, lae i kdybych koupil za 35 tak do toho taky nasypu penize (brzdy, olej a tak) a takhle kdyz sezenu za deset bez papiru s funkcnim motorem (coz si myslim ze neni realny), mam auto za tech 35, ale spoustu nahradnich dilu, a na zimu druhy disky...
tak co
![]()
![]()
A vydaje typu "olej, brzdy a tak" musis..blbost..nemusis, jen bys mel:) pocitat u kazde ojetiny. Z tohoto hlediska je uplne jedno, jestli kupujes S105 za 3 tis nebo Maserati za milion.
A pokud trvas na tom, ze chces postavit na kola tvou karu, tak na tvem miste bych zajel do D, a sehnal bych samotnej motor za 100€ a basta.
Nemcina vyhodou:)
ono to nejde brat takhle obecne... tenhle nazor je fajn, ale ne moje auto je lip aplikovatelnej ten muj... Auto je v poradku, kotouce (predni i zadni) a desticky (taktez) sem daval jen lehce jety... jedinej problem co to ma, je motor, kterej jede, dle meho jeste dlouho pojede, ale cvaka... potom jeste svetla z chromaka (mam plastaka) a to je skoro vsechno... samozrejme jeste vybava, ale na tu to nejezdi... ostatni problemy jsou detaily a ty ted resit nebudu...PHRA píše:No já nevím. Na jetině budou potřebné díly v podobném stavu jak na tom co máš. Olej, filtr, destičky, pneumatiky, tlumiče, slinbloky nemá cenu dávat z ojetiny. Podobně bych to viděl s pružinami, na kola, kotouče musíš mít štěstí. Z kastle jsou použitelné dveře, kapoty nárazníky a přední blatníky. Problematické zadní lemy musíš koupit stejně nové. Pokud jde o motor je to sázka do loterie. Můj názor je ten, že pokud si přeskládáš ten co tam máš, víš co můžeš čekat. Navíc je to dvojí práce, ono něco demovat z ojetiny nemusí být uplně bezproblémová záležitost.
p.s. Je to jen můj názor.
jde o to, ze kdyz sectu motor (novej nekoupim


ad LaR: kdyz koupim motor za 100eur, pripoctu cestu a tak, vyplati se mi stejnej motor koupit za vic ale i s kolama, kastli a sedackama, ne? nemcina neni problem...

uklízím garáž...
Ona je taky otazka kde budes skladovat ten vrak (sadu náhradních dílů). A sehnat auto na díly s dobrým, či spíše velmi dobrým motorem, přední světla a použitelné kola nebude tak jednoduché a levné (proč by to někdo prodával??). Z vlastní zkušenosti se přikláním k nákupu jednotlivých dílů.
p.s. Já si dřív taky nenechal poradit. Bývalá E21 je poskládaná ze tří. Už bych to tak nedělal.
p.s. Já si dřív taky nenechal poradit. Bývalá E21 je poskládaná ze tří. Už bych to tak nedělal.
tak skladovaci misto neni problem... toho bych se nebal... a ze to nebude jednoduche? o tom to je...PHRA píše:Ona je taky otazka kde budes skladovat ten vrak (sadu náhradních dílů). A sehnat auto na díly s dobrým, či spíše velmi dobrým motorem, přední světla a použitelné kola nebude tak jednoduché a levné (proč by to někdo prodával??). Z vlastní zkušenosti se přikláním k nákupu jednotlivých dílů.
p.s. Já si dřív taky nenechal poradit. Bývalá E21 je poskládaná ze tří. Už bych to tak nedělal.


a proc by to nekdo prodaval? lidi sou ruzny... proc nekdo prodaval 318 plastaka se znicenym interierem s papirama a prej dobrou kastli a motorem za 10k??? jen sem to nestih, volal sem a uz to mel pryc...

uklízím garáž...
Pokud máš skladovací prostory tak máš výhodu. Pokud máš i dílnu je to výhra. Na druhou stranu přes týden v Brně, na práci máš čas jen o víkendu. Taky jsem to tak dělal když jsem studoval VUT. Otázkou je, jestli není lepší pořídit druhé auto, dát ho super stavu a pak udělat přestavbu. Nejhorší je, když v neděli večer potřebuješ vyjed do školy a zjistíš. že potřebuješ koupit dva šrouby (hadičku, silenblok,...) aby se to dalo složit.
p.s. Složit auto není problém, otázkou je jak složit. Viz. čtyřstopé auto, u kterého každé kolo jede někam jinam.
To není nic osobního, ale to co někdy potkávám na cestách ......
p.s. Složit auto není problém, otázkou je jak složit. Viz. čtyřstopé auto, u kterého každé kolo jede někam jinam.

prostory jsou, dilna je... a pripad, ze bych potreboval jet do skoly a nemoh, pac neco potrebuju... tak si vezmu jiny auto...PHRA píše:Pokud máš skladovací prostory tak máš výhodu. Pokud máš i dílnu je to výhra. Na druhou stranu přes týden v Brně, na práci máš čas jen o víkendu. Taky jsem to tak dělal když jsem studoval VUT. Otázkou je, jestli není lepší pořídit druhé auto, dát ho super stavu a pak udělat přestavbu. Nejhorší je, když v neděli večer potřebuješ vyjed do školy a zjistíš. že potřebuješ koupit dva šrouby (hadičku, silenblok,...) aby se to dalo složit.
p.s. Složit auto není problém, otázkou je jak složit. Viz. čtyřstopé auto, u kterého každé kolo jede někam jinam.To není nic osobního, ale to co někdy potkávám na cestách ......

uklízím garáž...