Převodovku

Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
Venca.

Příspěvek od Venca. » 25. 04. 2004 08:49

Martin:

"u motoru m10 je jiná převodovka na karburátor a jiná na strříkačku!!! "

Koukám na ETK a převodovka z mýho 318i M10 1986 má číslo

23 00 9059 049

a pro 316 je tam číslo stejný.


Proč nepasuje? :?:

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Ráďula » 25. 04. 2004 10:35

Venca. píše:Martin:

"u motoru m10 je jiná převodovka na karburátor a jiná na strříkačku!!! "

Koukám na ETK a převodovka z mýho 318i M10 1986 má číslo

23 00 9059 049

a pro 316 je tam číslo stejný.


Proč nepasuje? :?:
rozhodně nemůžou bejt stejný když na karbec je to 4kvalt a stříkajda je 5tikvalt myslím...
320i

Uživatelský avatar
Becx
Příspěvky: 312
Registrován: 20. 02. 2004 23:13
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Becx » 25. 04. 2004 17:21

Kdyz jsem mel 316 1,8 karbeca a 4kvalta a koupil na vrakaci 5 kvalta, tak mi tam taky nesla... nevim proc, nakonec jsem musel koupit i motor 1,8i a bylo to v pohode a az na to ze ten motor byl total srot:(((
Život se dá promarnit, prožít nebo BMW.
Obrázek
E30 318i Coupe -> E36 325i Coupe -> E46 330d Touring...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 25. 04. 2004 17:25

O čtyřkvaltech vůbec nemluvím, to číslo je k pětikvaltu.

316 a 318i K-, L - Jetronic mohly mít 4 i 5 kvalt.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 25. 04. 2004 17:36

Beck píše:Kdyz jsem mel 316 1,8 karbeca a 4kvalta a koupil na vrakaci 5 kvalta, tak mi tam taky nesla... nevim proc, nakonec jsem musel koupit i motor 1,8i a bylo to v pohode a az na to ze ten motor byl total srot:(((
4-kvalt a 5-kvalt má každej kardan.

I 316 s karburátorem měly 5-kvalt.

Takže převodovka M10 jde na jakýkoliv motor M10.

Podle počtu rychlostí tam musí být odpovídající kardan.

Uživatelský avatar
Bmw-rally
Příspěvky: 294
Registrován: 22. 02. 2003 20:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bmw-rally » 25. 04. 2004 21:17

Na 100% existujou pro motory M10 dva různý druhy převodovek, který nejdou spolu zaměnit.
1. druh se dával už do BMW 2002ti (E10), E21 a prvních E30. Kdysi jsem jí měl na motoru 1,8 M10 se vstřikováním K-Jetronic (bez počítače a váhy vzduchu)
2. druh se montoval do E30 (a možná i do E21, ale to nevím jistě). Motor M10 se vstřikováním L-Jetronic (s počítačem a váhou vzduchu) má tuhle převodovku. Od té první se liší roztečí děr na šrouby.

Předpokládám, že u karburátoru se bude jednat o tu první variantu.

Odpovědět