vstrikovaci čerpadlo
vstrikovaci čerpadlo
koupim mechanicke vstrikovaci cerpadlo na e30 2,4d.
BMW e34 525 tds Touring
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
Re: vstrikovaci čerpadlo
Ti odešlo nebo budeš dávat do TD??TOMASEK píše:koupim mechanicke vstrikovaci cerpadlo na e30 2,4d.
Re: vstrikovaci čerpadlo
zatim jeste funguje ale uz pomalu dodelavaLenoch píše:Ti odešlo nebo budeš dávat do TD??TOMASEK píše:koupim mechanicke vstrikovaci cerpadlo na e30 2,4d.
td bylo v planu ale prozatim z toho seslo.
BMW e34 525 tds Touring
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
Re: vstrikovaci čerpadlo
takže ti kykslo mechanický čerpadlo na dieselu?? Co na něm nefachá sím? Dá se dost opravit...TOMASEK píše:zatim jeste funguje ale uz pomalu dodelavaLenoch píše:Ti odešlo nebo budeš dávat do TD??TOMASEK píše:koupim mechanicke vstrikovaci cerpadlo na e30 2,4d.![]()
td bylo v planu ale prozatim z toho seslo.
Re: vstrikovaci čerpadlo
jj,presne tak,uz podruhe jak je ta hridelka co na ni je rozvodove kolo,tak je tam vule,vim ze tam jsou futra,a ty jsou uz v haji,u predchozich cerpadla se mi stalo to same a preskocilo to na rozvodech.myslim ze by se oprava asi nevyplatila.je lepsi koupit jiny,nevim tot muj nazor.Lenoch píše:takže ti kykslo mechanický čerpadlo na dieselu?? Co na něm nefachá sím? Dá se dost opravit...TOMASEK píše:zatim jeste funguje ale uz pomalu dodelavaLenoch píše: Ti odešlo nebo budeš dávat do TD??![]()
td bylo v planu ale prozatim z toho seslo.
BMW e34 525 tds Touring
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
ex 318i M10, e28 524td,e30 324d
Re: vstrikovaci čerpadlo
Tak ty futra sem taky už měnil.... jedno futro stojí asi 150Kč + guffero dopředu - 160Kč + práce - 200kč. To máš 660Kč. + si můžeš koupit ještě veškerý těsnění a o-kroužky za cca 100-200Kč. Takže G.O čerpadla tě vyjde na 860Kč... je to na tobě:) Já osobně měl jedno náhradní, který sem totálně rozebral a takhle udělal... ještě sem neměl v ruce jetý čerpadlo, který by nemělo na tom hlavním hřídeli vůli... jen o něco menší, ale byla tam! Jo a jestli plánuješ TD, tak doporučuju koupit rovnou TD čerpadlo z e28-žraloka... je trošičku jiné než z D a je naštelované na TD. Dieselové jede na turbu nahovno...TOMASEK píše:jj,presne tak,uz podruhe jak je ta hridelka co na ni je rozvodove kolo,tak je tam vule,vim ze tam jsou futra,a ty jsou uz v haji,u predchozich cerpadla se mi stalo to same a preskocilo to na rozvodech.myslim ze by se oprava asi nevyplatila.je lepsi koupit jiny,nevim tot muj nazor.Lenoch píše:takže ti kykslo mechanický čerpadlo na dieselu?? Co na něm nefachá sím? Dá se dost opravit...TOMASEK píše: zatim jeste funguje ale uz pomalu dodelava![]()
td bylo v planu ale prozatim z toho seslo.
asi jsi si spletl radiální a axiální... protože axiální mít má, ale radiální nee.. resp. radiální má mít podstatně menší (rukou neznatelnou) a axiál cítíš... axiální vůle je ve směru osy rotace hřídelky zatíco radiální je kolmá na osu rotace:) Když je ta radiální vůle už moc velká, tak to už nepobere ani guffero a začne prolínat naftaRopák píše:Radiální vůli má ta hřídel již z výroby, je to dáno konstrukcí, že? Ale tady jde o vůli axiální, a tu hřídelka na mém čerpadle nemá, je prostě jako nové. Chci za něj 1500,-