koupím motor

Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
LT.Motorsport
Příspěvky: 10
Registrován: 09. 10. 2005 17:51
Bydliště: Praha 4

koupím motor

Příspěvek od LT.Motorsport » 23. 09. 2006 14:32

Zdravím všechny.
Nemáte někdo nebo nevíte, kde bych sehnal motor do E34, 2.5 M20B25 ?
Je stejný z E30 ? Díky všem. :D
LT.Motorsport
BMW E34 - 520i

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 23. 09. 2006 17:10

kde sehnat nevim, asi tady na foru a je to stejny s e 30! :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 09. 2006 19:20

Ten motor je stejnej, ale naposledy, co ho kámoš implantoval z e30 do e34, tak mu neseděly 2 držáky - musel bastlit a ještě nějakej problém tam byl.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 23. 09. 2006 20:46

Jo jo,taky sme dávali motor m20 z E30 do E34(samozřejmě původně taky m20 :) ) a v pohodě...teda až na ty dva držáky motoru,ty se musely dodělat na míru...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Klakson-
Příspěvky: 10
Registrován: 20. 09. 2006 09:53

Příspěvek od Klakson- » 23. 09. 2006 21:30

budu mít jeden na prodej, je to bezkatová verze, potřebuje akorát vyměnit tesnění, jinak je v poho, nový svíčky, kabely ke svíčkám, nový olej - na všem najeto tak 1000 km
Klakson- alias Klakson, po změněn mailu se nedostnu na svůj normální účet, vopruz (-:

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 24. 09. 2006 11:07

Mam na prodej M20B25 najeto podle tacha cca 150 000,- jeste ho mam v kabriu, takze moznost vyzkouset...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 24. 09. 2006 12:22

dával sem z e34 2.5ku do e30 a žádný problém nebyl. VŠE sedělo.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 24. 09. 2006 14:59

mychal píše:dával sem z e34 2.5ku do e30 a žádný problém nebyl. VŠE sedělo.
To by mě teda zajímalo jak to,že ti sedly ty držáky motoru??
Držáky motoru byly původní z té "pětky"?
Snad leda že bys předělal silentbloky motoru do nějakejch jinej dír v nápravnici??
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 24. 09. 2006 15:05

Držáky přišli z e30 ale to snad není žádný problém předělat. Tuším 5x 13matka a je to.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 24. 09. 2006 15:35

No tak to teda s tebou musím nesouhlasit protože E34 do které sem dával já ten motor z E30 měla uplně jinak uspořádaný nálitky na bloku motoru pro přidělání držáků motoru :!:

Prostě a jednoduše,origo držák motoru z E34(m20) nepřiděláš na E30kovej motor(m20) a obráceně taky ne - to tvrdím já :twisted:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Klakson-
Příspěvky: 10
Registrován: 20. 09. 2006 09:53

Příspěvek od Klakson- » 24. 09. 2006 18:50

tak jak ?
Klakson- alias Klakson, po změněn mailu se nedostnu na svůj normální účet, vopruz (-:

Klakson-
Příspěvky: 10
Registrován: 20. 09. 2006 09:53

Příspěvek od Klakson- » 24. 09. 2006 18:52

Klakson- píše:tak jak ?
Tak jak ?
Klakson- alias Klakson, po změněn mailu se nedostnu na svůj normální účet, vopruz (-:

Uživatelský avatar
LT.Motorsport
Příspěvky: 10
Registrován: 09. 10. 2005 17:51
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od LT.Motorsport » 24. 09. 2006 19:12

Díky všem za odpovědi.........ale taky by mě to zajímalo s tím uchycením..... Nechce se mi právě nějak "bastlit" uchycení motoru......... :(
LT.Motorsport
BMW E34 - 520i

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 24. 09. 2006 20:01

Když budeš mít ty dva motory vedle sebe na zemi tak se to dá oměřit celkem dost přesně,maximálně pak trošku propiluješ díru na šroub silentbloku.
Hlavní je udělat to z pořádně tlustýho a hlavně pevnýho materiálu :!:
My sme to svařovali myslím ze 4mm plechu :twisted: a už rok a půl jezdí bez problému...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Odpovědět