Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
-
Ilegaltuner
- Příspěvky: 815
- Registrován: 31. 12. 2005 11:58
- Bydliště: Český Těšín
Příspěvek
od Ilegaltuner » 06. 06. 2006 20:21
může ,ale nemusí být ok potřebuju si něco vyskoušet

je to na getrag 265. Levně dík
Commodore B Gs/e Cupé-3,0 24v¨
Audi A8 D3 4.2i
-
d a v e
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24. 04. 2006 12:37
- Bydliště: Český Dub
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od d a v e » 08. 06. 2006 14:09
Mám z 528 podivám se zda jde na 635.
E21 318, E28 520, 528, řidič e36 320,
-
Lenoch
- Příspěvky: 728
- Registrován: 22. 02. 2005 15:40
- Bydliště: Ostrov/Plzeň
Příspěvek
od Lenoch » 09. 06. 2006 06:33
d a v e píše:Mám z 528 podivám se zda jde na 635.
tak to asi těžko anežko... 2.8 motor určo má "trochu" menší krouťák než 3.5 a tím i lamelu...
-
Ilegaltuner
- Příspěvky: 815
- Registrován: 31. 12. 2005 11:58
- Bydliště: Český Těšín
Příspěvek
od Ilegaltuner » 09. 06. 2006 16:31
aktuální--------------nebo víte někdo kolik stojí nová?
Commodore B Gs/e Cupé-3,0 24v¨
Audi A8 D3 4.2i
-
Lenoch
- Příspěvky: 728
- Registrován: 22. 02. 2005 15:40
- Bydliště: Ostrov/Plzeň
Příspěvek
od Lenoch » 09. 06. 2006 18:44
Ilegaltuner píše:aktuální--------------nebo víte někdo kolik stojí nová?
A ty máš asi tu starou total co? Nepasne tam z nejakyho triapullitra? Treba ze sedmy?? Na sestku to vetsinou stoji ranec:/
-
Negr
- Příspěvky: 156
- Registrován: 22. 07. 2005 10:06
- Bydliště: Praha-chodov
Příspěvek
od Negr » 09. 06. 2006 19:50
Lenoch píše:Ilegaltuner píše:aktuální--------------nebo víte někdo kolik stojí nová?
A ty máš asi tu starou total co? Nepasne tam z nejakyho triapullitra? Treba ze sedmy?? Na sestku to vetsinou stoji ranec:/
Opravdu? Nejsou třeba stejný?

-
Ilegaltuner
- Příspěvky: 815
- Registrován: 31. 12. 2005 11:58
- Bydliště: Český Těšín
Příspěvek
od Ilegaltuner » 09. 06. 2006 22:22
Lenoch píše:Ilegaltuner píše:aktuální--------------nebo víte někdo kolik stojí nová?
A ty máš asi tu starou total co? Nepasne tam z nejakyho triapullitra? Treba ze sedmy?? Na sestku to vetsinou stoji ranec:/
¨se mnou je to trochu složitější

dal jsem getrag 265 z 635csi na motor 3,0 24v z omegy 3000 do commodore b a mám tam setrvák z monzy 3,0

. lamela z monzy je obvodově stejně velká jako z 635csi, ale ta z 6ky má větší vnitřní pruměr té díry ve středu.proto potřebuju nějaku tu lamelu z 635csi.hodila by se mi i jetá at si to radši jestě vyskouším.potom se mrknu po něčem racing
trožku zmate já vím

Commodore B Gs/e Cupé-3,0 24v¨
Audi A8 D3 4.2i
-
Lenoch
- Příspěvky: 728
- Registrován: 22. 02. 2005 15:40
- Bydliště: Ostrov/Plzeň
Příspěvek
od Lenoch » 12. 06. 2006 05:50
A kurva... tak to je auto! A jakou značku máš teda v techničáku??:) Spíš bych si možná změřil průmer toho tisícihranu a hledal... na nějakej BM?W vrakáč či jenej, kde maj tunu lamel a nějakou tam vybral... mňo už nebudu chytračit - mám jen lamelu z 2.4D - z té by se na tvém agregátu začoudilo asi po jednom sešlápnutí...
-
d a v e
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24. 04. 2006 12:37
- Bydliště: Český Dub
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od d a v e » 12. 06. 2006 13:41
Podle ETK jde lamela z 528 na 635, pokud mne oči neklamou.
E21 318, E28 520, 528, řidič e36 320,
-
Ilegaltuner
- Příspěvky: 815
- Registrován: 31. 12. 2005 11:58
- Bydliště: Český Těšín
Příspěvek
od Ilegaltuner » 12. 06. 2006 19:28
Lenoch píše:A kurva... tak to je auto! A jakou značku máš teda v techničáku??:) Spíš bych si možná změřil průmer toho tisícihranu a hledal... na nějakej BM?W vrakáč či jenej, kde maj tunu lamel a nějakou tam vybral... mňo už nebudu chytračit - mám jen lamelu z 2.4D - z té by se na tvém agregátu začoudilo asi po jednom sešlápnutí...
Papíry mám rekord 2,0

a jinak tam mám z bmw ještě přední 4pístky z e23 735.
To dave:co bys za ní chtěl vzal bych jí na vyskoušení
Commodore B Gs/e Cupé-3,0 24v¨
Audi A8 D3 4.2i
-
Lenoch
- Příspěvky: 728
- Registrován: 22. 02. 2005 15:40
- Bydliště: Ostrov/Plzeň
Příspěvek
od Lenoch » 13. 06. 2006 05:04
d a v e píše:Podle ETK jde lamela z 528 na 635, pokud mne oči neklamou.
Tak to pardon...