
Spodek motoru 2.4TD
Spodek motoru 2.4TD
koupím motor na 2.4D/TD.Nebo jen hlavu nebo písty.poduk možno za rozumnou cenu. 

Naposledy upravil(a) Montyjack dne 27. 03. 2005 16:28, celkem upraveno 2 x.
Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
motor
Čau, mám zbytek motoru 2.4d. Je to jen blok s klikou a pístama. Je to bez hlavy a bez ojničních šál. Cenovka 1000,- Kč.
Kdybys náhodou měl zájem, tak se ozvi. Milan
Kdybys náhodou měl zájem, tak se ozvi. Milan
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Stále aktuální.
Potřeboval bych hlavu motoru na 2.4D a písty na 2.4TD.
Hlavu potřebuju komplet.
Potřeboval bych hlavu motoru na 2.4D a písty na 2.4TD.
Hlavu potřebuju komplet.
Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772



Puvodně jsem chtěl jen opravyt hlavu ale když jsem zjistil jak vypadají písty,zhrozil jsem se


Tak jsem se rozhodoval prodat na díly nebo opravyt a nakonec mi to nedalo a tak jsem se dotoho pustil.Hlavu už jsem sehnal opravenou a odskoušenou

Ted zbyvají ty písty,chtěl jsem je jen vyměnit ale když jsem měřil ovalytu válce,zjistil jsem že jsou už mimo toleranci

Jak měříš ovalitu válců?? To máš motor z 324TD nebo 524TD? Já sem se chtěl totiž pustit do repase motoru 24TD z e28. Ale nevím jestli nové kroužky něčemu pomůžou.. ten můj motor má nalítáno odhadem tak 500tis ale se supr člověkem - měl na všech válcích naprosto stejné tlaky. Sice už pod - asi 20atm. ale stejné:) A nevím jestli teda mám shánět nové pístní kroužky... nevíš kolik tak ty kroužky stojí a kolik to s nima pak ještě nalítá??:))
Ovalita válců se měří takovym měřákem na ovalytuLenoch píše:Jak měříš ovalitu válců?? To máš motor z 324TD nebo 524TD? Já sem se chtěl totiž pustit do repase motoru 24TD z e28. Ale nevím jestli nové kroužky něčemu pomůžou.. ten můj motor má nalítáno odhadem tak 500tis ale se supr člověkem - měl na všech válcích naprosto stejné tlaky. Sice už pod - asi 20atm. ale stejné:) A nevím jestli teda mám shánět nové pístní kroužky... nevíš kolik tak ty kroužky stojí a kolik to s nima pak ještě nalítá??:))

Na tvém místě bych si změřil taky ty válce a jestly přesahujou hodnoty max:0.014mm tak je to na víbrus.Protože když vyměníš jenom kroužky tak se ti múže stát že ti nesednou a bude to horší než předtím.Potom pístní kroužky se taky měří na opotřebení.
Každopádně jsetly ten motor běží dobře a jen přiměřeně žere olej ajinak je OK tak bych ho nechal tak jak je.Leda že máš nekončně času a spoustu peněz po kapcách.

zde ty fota na měření oválu a nesouměrnosti válce:

Takhle to vypadá

A takhle se stim dělá

Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
Jo ještě joLenoch píše:Heled, ještě sháníš ten blok s pístama?

Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
Aktualní stav je že potřebuju spodek motoru to znamená blok s pístama.
Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
Mám blok z e28 2.4TD s pistama bez kliky. Tak to kdyztak muzes smrknout a přeměřit ovalitu. Mám to ale v Karlových Varech:/ Kdyz sem naposled na něm měříl tlaky, tak sice byly všechny podnormál, ale na všech válcích úplně stejné. Chtěl sem ho zrepasovat, ale už na to prdim:))) Jen nevím jestli nebude pro tebe moc hyn - jestli nepotřebuje výbrus:/ Těch 0,014mm sem nezkoušel naměřit:/ Navíc na stěnách válce naproti vstřikům mají všechny válce nějaké rýhy - není to tam dokonale lesklé jako jinde. Ale žádné brutální rýhy to nejsou - jen to cítíš prstem. Tak nevím:))
Kolik? Ten motor sem koupil za 10.000,- ruplá hlava, turbo vůle.... už sem se smířil, že z toho vývar nebude:))) Někdo ti to tu nabízel za 1000,- Tak něco podobného... ale pochybuju že projde tvýma měřicíma testama:))))))) A kdy? Safra tak to netuším:/ Sem v Plzni a hlídam malou... nějak to vymyslíme:))) Třebas o víkendu, že bych tě nasměroval na kámoše ve Varech:))) Nebo kdy máš ty čas?